Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    mooi verhaal hoor! en wat fijn dat alles goed gegaan is..en klinkt wel raar hoor een veter hihi maar ja de namen zijn nogal raar die ze gebruiken bij zwangerschappen he slijmprop en ontsluiting etc...haha

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Meiden, ik sluit weer af! 2 beginnend huilende kindjes hier!

Ohhh ja Lisette is JARIG vandaag en die komt zo, dus wij gaan een klein feestje vieren ;)

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    oooohhh wat mooi! en ik wil het toch nog een keer zeggen wat zijn jullie sterk en ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag!!

Ik ben echt zo'n watje als mijn kind daar lag zouden ze mij niet wegkrijgen en zou ik lastig zijn en alleen maar janken denk ik haha
    en ik sta ook sterk in me schoenen en heel nuchter maar als ik dit zie dan heb ik het al moeilijk laat staan bij mijn eigen kind pffff

dus ook wel je bent een kei!!!
    en ik duim dat alles goed gaat!!!

4. Elke keer denk ik, is dat weer een wee? en nog geen seconde daarna denk ik oh ja zeker!!! De pijn komt dus in een sneltreinvaart opzetten en moet dan echt gaan puffen, rustig doorademen lukt bij de meeste niet. En de pijn vind ik voelen als hele erge menstruatiepijn, dus aanhoudende krampen in onderbuik en rug. Maar je merkt al snel weer dat het weer afzakt en dan is ie weer voorbij en is bloempje weer blij :)

haha het voelt echt elke keer weer als een opluchting als dat hoogtepunt voorbij is, en dan te bedenken dat dit nog beginnende weeen zijn! Wil niet weten wat me nog te wachten staat hahahaha :)

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wat leuk!! dus jij bent misschien ook al mama nu?? spannend!!!

6. Troeltje gefeliciteerd met de verjaardag van Lisette!! Hele fijne dag nog.

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    en en en???? al resultaat?? :D

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

ooohhhh spannend nog eentje!!!! whaaaa ineens allemaal tegelijk!!
    Het kan vandaag blijven rommelen..en misschien dat het 's nachts doorzet ...of je houdt je lichaam en kind voor de gek en maak jeje slaapkamer donker en ga je slapen..en komt ie misschien nu al :p hihi

ben benieuwd en hoop voor je dat het gaat doorzetten spannend bijna mama!!!! toi toi toi!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    poeh wat een verhaal zeg!
    en slecht hoor al dat wachten...ik had je laatst nog een sms gestuurd maar zag al dat je zojuist een smsje had gestuurd met een ander nr hihi!
    maar goed ik post zo nog ff de lijst kun je gelijk zien hoe ver iedereen is! maar nu zijn er ook een hoop dames bezig!!!!

ennuh wat een heerlijk meisje lekker wangetjes hoor :D!!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bekijk bijlage 52198

Bevallingslijst:

Bevallen:

01 okt ‘09
    Prulleke - *Nikki - om?? - ??gr - ??cm - 19 wkn *Altijd in onze gedachte!*
    27 dec ‘09
    Moon85 - Wessel - om ?? - 2628gr - 44cm - 31+6 weken
    10 jan ‘10
    Babylove1 - Naam? - om 21:12 - 2360gr - 36 weken
    20 jan ‘10
    Sonja - Robin - om 14:30 - 3515gr - 37 weken
    24 jan ‘10
    Ladytijger - Bram - om 14:50 - 3330gr - 38+3 weken
    27 jan ‘10
    Mammamia - Etienne - om 13:24 - 3800gr - 53cm - 39 weken
    Angelsfire - Tygo - om 19:09 - 3330gr - 38+5 weken
    28 jan ‘10
    Luca - Tristan & Rafael - om ?? - 3450gr & 3200gr - ??weken
    29 jan ‘10
    Liedel1 - Melle - om 23:59 - 3280gr - 50cm - 38+1 weken
    1 feb ‘10
    Klusser - Jop - om 05:06 - 2860gr - ?? cm - 38+5 weken
    2 feb ‘10
    BWtje - Bas - om 03:04 - 3720gr - 49cm - 38+4 weken
    3 feb '10
    Belliebel - Dinand - om 10.24 - 2850gr - ?? cm - 37 weken
    4 feb '10
    Schatje - Bradley - om 02.40 - 3370gr - 47cm - 38+2 weken
    5 feb ‘10
    Troeltje - Maribel - om 14:51 - 3420gr - ??cm - 38..weken?
    6 feb ‘10
    Mir5555 - Wesley - om 20:00 - 3815gr - 50cm - ??weken
    7 feb ‘10
    Minimouse - Michelle om 14:25 - ??gr - ??cm - 39+2 weken
    8 feb ‘10
    Evenstar - Renske - om 17:30 - 3840gr - 50cm - 39+4 weken
    9 feb ‘10
    Boni001 - Mirthe - om 01:08 - 2730gr - 47cm - 40+2 weken
    11 febr ‘10
    LilaLief - Lila - om 12:02 - 3620 - 51cm - 40 weken
    Guppekop - Daniel - om 11:45 - 4130gr - 51cm - 41+2 weken
    Dondersteen1 - Ylva - om 21:26 - 3900gr - 50cm - 41+1 weken
    12 febr ‘10
    Dennismartine - Steyn - om 8:30 - 3900gr - ??cm - 39 weken
    13 febr ‘10
    Lady Jane - Jonathan - om 07:14 - 3540gr - 52cm - 40+1
    Melek42 - Sidar - ????? - 39+1
    14 febr ‘10
    Knorretje84 - Aidan - 10:59 - 3200gr - 50cm - 38+6
    17 febr ‘10
    Mama25 - Devin - om 07:09 - 3840 - ??cm - 39+4

Gaan nog Bevallen:

09 febr ‘10
    Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV

10 febr ‘10
    Tonka - 1e kindje - KH - BV

14 febr ‘10
    Bhappy -1e kindje - TB - BV

15 febr ‘10
    Pnirmal - 2e kindje - ZB - FV

16 febr ‘10
    Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV
    Duster2000 -2e kindje - ZH - BV

18 febr ‘10
    Bloempje83 - 1e kindje - ZB - BV
    Jo7 -3e kindje - ZB - BV
    Jeanne59 - 3e kindje - TB - BV

20 febr ‘10
    Ninja2 - 1e kindje - ZB - BV
    Naatje070 -2e kindje - TB - BV
    Wondertje - 2e kindje - ZB - FV

26 febr ‘10
    Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV

Aantal baby's: 40

Geslacht:
    Blauw: Jongen (3)
    Roze: Meisje (6)
    Oranje: Onbekend / Verrassing (4)

Bevallen van:
    Meisjes (8.)
    Jongens (19)

TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KH = KraamzorgHotel GK= Geplande Keizersnede
    BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding

1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje.

Wil je ook op de bevallingslijst van het forum?
    Stuur mij dan een PB’tje, ik zal de lijst hier bijhouden.
    (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!)
    Graag ook even PB’en als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan!
    Bedankt!
    BWtje

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    beetje klein om te lezen maar als het echte werk begonnen is merk je dit wel hoor ;)

dat tikt veel moeilijker namelijk :p

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmmm dametje ga je wel een beetje op jezelf letten?? en mannetje duidelijk maken dat 3 kids waarvan eentje ERRUG vers nogal zwaar is? en je lichamelijk nog steeds aan het herstellen bent...
    balen dat hij niet vrij krijgt..hier was dat niet ter discussie en een mededeling en zitten zijn 3 weken er nu ook bijna op :(
    hehe
    maarruh hoe komt het dat ie zo huilt?? misschien krijgt hij er ook iets van mee???
    balen dat de andere kids er ook op reageren, hier is het bas voor en bas na zijn de dames helemaal verliefd maar ja dat zal bij meiden wel anders liggen dan denk ik??
    Hopelijk draaien ze een beetje bij..en heb je nog andere hulpadresjes waar je terecht kan?
    hier een hele lieve schoonmoeder bijv. die Sem de eerste tijd naar school wil brengen bijv...

13. Ja balen, zal er maar vanuit gaan dat er geen beebje aan zit te komen dan. Voorweeen kunnen toch goed 2 weken duren?! Bah.

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hij staat weer gepost ;)

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    moeten ze niet een hele minuut aanhouden??
    en toch mis je nog wat regelmaat bij mij kwamen ze bijvoorbeeld allemaal precies om de 5 min..
    in het ziekenhuis wist bart ook wanneer de volgende kwam en dat vond ie ook leuk om te vertellen ik iets minder op het laatst haha :p
    maarrrrr het kan toch echt gaan beginnen hoor !

16. @bwtje ze komen nu helaas nog een stuk onregelmatiger! Zit soms bijna een half uur tussen en dan ineens maar 3 minuten. Ga nu maar gewoon lekker douchen en straks even wandelen met de hond. Misschien wat je zegt, vanacht! Duimen draaien dan maar. Verloor net op het toilet wel ook weer flink wat roze slijm.

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    FELI met Lisette!!!!

veel plezier met jullie kleine feestje!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik heb daar geen ervaring mee..maar aangezien jij al best ver bent in de zwangerschap...denk ik dat dit toch wel het echte werk is en nu toch wel binnen een tijd door zal gaan zetten...

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    kijk dat zijn toch genoeg tekenen dat er iets aan zit te komen..dus ik denk dat het eerder vannacht of dagen zullen zijn..dan 2 weken hoor ;)

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

hoi hoi ben ik weer.

troeltje gef met je dochter.

Ik zit met het volgende. De laatste tijd heb ik met een kennis de discussie over kz en gewoon bevallen ze zegt dat je het er makkelijk van af brengt met een kz, Waar van mij haren recht overeind gaan staan. Ze denkt zeker dat het een fluitje van een cent is, of heb ik het mis en is een bevalling zwaarden, Ik weet het niet meer, Die discusie wilden ik eigenlijk niet aan gaan met mensen die denken dat het echt makkelijk is of heb ik het mis. Heb ik het zo verkeerd dat een kz een fluitje van een cent is vergeleken met een gewone bevalling. Mijn herinnering en van een kz zijn buiten het trauma dat het toch zeker een paar weken duurt voor de pijn aan je wond minder word en niet te vergeten de eerste dagen na de kz kan je gewoon bijna niks je kan je kind niet vast houden en zo maar verschonen enz of in bad doen dat komt pas echt later, En je kan niet gelijk je bed uit. Of heb ik het nu mis. Sorry dat ik hier een beetje klaag maar misschien snappen de dames die ook ooit een kz gehad hebben wel wat ik bedoel je. Dat als je een kz hebt gehad je het makkelijker gehad zou hebben, wat ik betwijfel denk dat aan beide kanten voor en nadelen zitten. Een voor deel van gewoon bevallen is denk dat je gelijk je kind lekker op je buik hebt. Bij sommige niet als het met kind niet goed gaat maar in de normalen gevallen wel toch. Na deel van kz is bv als je onder algehele narcose gaat je het belangrijkste deel mist je draagt negen maanden een kind bij je en het belangrijkste stuk sla je gewoon over, andere mensen hebben je kind eerder in zijn of haar handen gehad geknuffeld enz en bv je man geeft het de naam terwijl je nog onderzeil bent maar dan heb ik het dus over de geestelijke kant van het kz verhaal. Of val en er van. Sorry dat ik jullie lastig val het zal wel komen omdat ik morgen ingeleid word en ik niet weet wat met te wachten staat, En of ik dit keer wel een natuurlijke bevalling mag mee maken kortom ik zit met een hoop vragen en spoken uit het verleden op dit moment. Mijn wens is dat het een positief bevalling gaat worden of het nu natuurlijk gebeurt of dat het een kz word zo dat ik het spook uit mijn verleden eindelijk eens een plek kan geven.

Groetjes Patricia hoop niet dat ik iemand van steek heb gemaakt maar wilden het gewoon even kwijt.

Deel Deze Pagina