ninja gefeliciteerd met je zoontje! wat een klein poppetje!! geniet ervan! mama25 wat een mooi menneke!! geniet ervan! wilde ook de sms delen maar was nog niet thuis maar jullie zijn al op de hoogte. bellibel fijn dat de operatie geslaagd is!!! hoe gaat het nu met hem? ander meiden succes en zet hem op!!
Ik heb net toch maar even de verloskundige gebeld aangezien ik al vanaf vanmorgen weeen heb en ze maar niet regelmatiger worden of dat mijn vliezen breken. Ze komt nu dus even langs om te kijken hoe het ervoor staat. Is wel geruststellend om te weten voordat ik straks ga slapen. Ze zei dat ik ook paracetamol mag pakken om de scherpe kantjes eraf te halen, ga ik ook maar doen dan. Laat straks nog even weten wat haar oordeel is.
Even snel doorgelezen. Meiden met (rug)weeën, hopelijk zet het door en hebben jullie snel een kleintje in jullie armen. Eeeehm verder alles alweer vergeten, ben echt een zeef... Pfff wat een dag vandaag zeg. Ben zo opgelucht en blij dat het allemaal achter de rug is. Zal straks voor ik ga slapen nog wel even richting ziekenhuis bellen om te vragen hoe het gaat. Maar heb altijd wel zoiets, geen bericht, goed bericht. Rond 4 uur vanmiddag zaten we nog lekker te wachten tot ik opeens mijn schoonouders en schoonzus om de hoek zag komen. Ze kwamen ons steunen, de schatten. Had tegen paul al gezegd dat als er rond half 5 nog geen nieuws was, ik naar boven wilde gaan om te vragen of ze al iets wisten. Rond half 5 waren we nog niet gebeld, dus wij naar boven. Lag het kleine ventje al op zijn kamer. Maar hij was echt net terug uit de OK en ze waren nog bezig met hem te installeren. Oh wat was ik blij dat ik dat mooie ventje weer zag. We hebben direct een gesprek met de chirurg gehad. Die vertelde ons dat alles goed was verlopen en dat ze geen rare dingen verwachten de komende dagen. Natuurlijk eerst maar eens kijken hoe hij de eerste 2 dagen doorkomt. Maar oh wat ben ik ongelovelijk trots op mijn kleine mannetje zeg. Had tegen hem gezegd vanmiddag toen we afscheid van hem moesten nemen bij de OK (wat een verschrikkelijk moment is dat trouwens) dat hij ze een poepie moest laten ruiken. Nou dat is dan ook gebeurd letterlijk en figuurlijk. Meneer heeft namelijk letterlijk de OK onder gepoept hihi. Daar kon ik dan wel weer heel erg om lachen. Oh en ben ook 300,- lichter. Heb vandaag meteen maar een kolf aangeschaft. Heb de Medela Pump In Style Advanced maar gekocht. Was bij de thuiszorgwinkel. Enkelvoudig afkolven is voor mij echt geen optie. Heb vanmorgen eens enkelvoudig afgekolft in het ziekenhuis, begon me andere tiet spontaan te lopen, zit je daar met een lektiet, dichtknijpen gaat helaas niet hihi.
oude febr. mama ik wil iedereen met geboorte van hun zoon of dochter feliciteren!! iedereen sterkte met herstellen! Mama;s die nog moeten nog even geduld! hopelijk gaat alles goed. belliebel: heel veel sterkte met herstel van Dinand, ik duim voor je van uit hier. dat alles goed mag gaan. mootje
Bhappy, hoop dat jij ook snel je beeb in de armen mag houden, snap je gevoelens helemaal na mijn zs van Jasmijn (41w6d..pff). Troeltje, leuk dat je er weer bent! Fijn dat het nu wel beter gaat en ik hoop dat je snel weer volledig hersteld bent. En mooi meisje! Bloempje, hoe is het bij jou? Angelsfire, balen dat het nog steeds zo moeizaam gaat met je man thuis.. pff. Dikke knuf voor jou. Guppekop, wat een super nacht heb je gehad idd. Lekker dat het zo goed gaat met Daniël. Pnirmal, succes morgen! Ben benieuwd, hoop dat alles voorspoedig zal gaan. En keizersnee tov gewone bevalling: herstel na de tijd is met een keizersnee toch echt langzamer, ben het ook echt niet eens met jouw kennis. En denk dat als je algehele narcose hebt het nog een graadje erger is.. Nu ik ook een natuurlijke bevalling heb gehad merk ik dat het herstel nu echt véél sneller is gegaan. Troel, heb idd een natuurlijke bevalling gehad! Hier staat mijn bevallingsverhaal... http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/191000-februari-2010-mamas-deel-4-a-66.html#post6656372 Gefeliciteerd met Lisette! Duster, spannend morgen! Succes! Mama25, mooie foto van Devin! FM, wat een gedoe met dat ziekenhuis zeg! Hoop dat je wel gewoon terecht kunt.. Tonka, hoop dat het snel doorzet, succes! Knorretje, super dat het met Aidan zo goed gaat! Mootje, leuk dat je even langskomt, en ik zie dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!
Hier alles prima! Mirthe doet het supergoed, we zijn lekker aan het genieten. Drinken gaat prima, er zit nog niet echt een schema in maar goed, ik voed ook op verzoek. Kraamhulp was gisteren voor het laatst, is ook wel weer lekker om je huis voor jezelf te hebben. We hadden wel een super kraamhulp trouwens. Morgen is mijn moeder nog hier, vrijdag gaat Jasmijn naar het kdv en maandag wordt mijn eerste dag alleen thuis met 2 kinderen, ben benieuwd...
Hallo allemaal, weer wat bijgelezen. Allemaal goed nieuws. Ninja en mama25 gefeliciteerd met jullie kleine mannetjes. Belliebel, fijn dat de operatie geslaagd is. Hier nog niets, geen gerommel niks. Morgen wordt mijn kleine spruit 2, hopelijk moet ik dan niet bevallen, maar als het zo is kan ik er toch niets aandoen en dan vieren wij zijn verjaardag maar op een ander dag, met hem naar ballorig ofzo. Ik weet dat het in totaal 2 weken kan duren, maar wachten is gewoon niet leuk. Weer eens slapeloze BI nacht voor de boeg, maar weet dat het het straks zeker wel waard is.
*********buddynieuws mamastarlight********** Ze is er onze mooie dochter. Lily Faith heet ze. Vannacht om 00.28uur geboren. Binnen 3uur! 21u30 begonnen de weeën. Ze weegt 3410gram en is 48 cm. Alles prima. ********* Einde buddynieuws **********
mamastarlight; gefeliciteerd met je dochter Lily Faith!! Mooie naam!! En wat een snelle bevalling zeg...
MSL: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Mooie naam!! (L) en fijn zo'n snelle bevalling. Daar teken ik ook voor Hier nog steeds niks. Geen slijmprop, geen gebroken vliezen, geen weeen. Alles nog rustig. Baby trouwens ook valt me op.. Iedereen die ook nog aan het 'wachten' is, sterkte. Ik hoop toch echt dat onze meid zich uiterlijk dit weekend meldt hoor. Ik ben zo benieuwd naar d'r..
vandaag precies 40 weken. Nooit verwacht dat ik zo lang zo blijven rond lopen.de artsen dachten dat de kleine er in week 37 wel zou zijn omdat je dat meestal ziet na een tweeling. Helaas is dit niet het geval. Er gaan steeds meer mensen" voor " in het krijgen van een kleintje.Soms is dat wel "vervelend" om te lezen omdat ik zelf ook graag wil. Ik gun iedereen wel zijn geluk hoor. Er zijn er ook al een paar die al verder overtijd zijn en voor hun zal het ook zwaar zijn. Veel sterkte allemaal. Ik ga nu het spul even naar oma brengen dan heb ik weer lekker een dagje vrij fijne dag
Mamastarlight: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Dat is echt heel erg snel gegaan!! Ik ben nog zo naif om te denken dat ik alle tijd heb om de laatste dingen in huis aan kant te maken Ach we zien wel, zo snel wil ik ik ook wel bevallen, dan maar geen perfect schoon huis. Belliebel, wat ontzettend fijn om te horen dat de opeatie goed is gegaan. Ben benieuwd hoe afgelopen nacht is gegaan. Hebben jullie wat kunnen slapen? Nou geen hem vandaag een dikke knuffel en hopen dat hij snel naar huis mag. Babyverhalen, leuk om te lezen hoor. Lijkt mij echt geweldig zo van je kleintje te kunnen genieten. 40 wkn en langer meiden. Het idee dat het nu ECHT niet lang meer kan duren helpt bij mij soms. Al wordt ik volgens mij met de dag emotioneler en banger hahaha. Ik hoop van harte dat jullie ook snel mogen. Ik heb over een half uurtje een afspraak bij de vk. Ga vragen of ze al wat willen doen. En zo niet hoe het nu verder gaat. Spannend hoor. Heb vanacht bijna geen oog dichtgedaan. Dat omdraaien in bed is echt drama hahaha moet er nu wel om lachen, net zo'n walvis die omgeduwd moet worden. Oh wat heb ik zin om weer op mijn buik te kunnen slapen.
hee hee! spannend hoor! hopelijk heb je ontsluiting en wat zijn de andere opties dan?? zolang ze je kindje maar goed in de gaten houden he!
Carolyn, gefeliciteerd met de verjaardag van je kindje. MSL, gefeliciteerd met de geboorte van Lily Faith! Jeetje, wat is dat snel gegaan. Iedereen die nog moet, succes en ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn.
Heee wat een leuke naam hihi !! En wat grappig onze Sem was ook 2920 bij de geboorte!!! en ook 46 cm haha TE toevallig En leuk dat je toch nog tegelijk met mama25 op de lijst staat!!! Geniet van jullie zoontje Sem!!