Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooi bevallingsverhaal mama25. Das toch nog wel heel erg snel gegaan allemaal. Nu lekker genieten van je 2 mooie kindjes, maar dat lukt denk ik wel hihi.

@ hier
    Dinand is wakker JOEPIEEEEEEE:D:D:D:D:D:D. Och de arme schat zat om zich heen te kijken. De buis is er nog niet uit. dat zal zo na de (zoveelste) echo gedaan worden. Ze willen er zeker van zijn dat alles goed zit daarbinnen.

Maar ben opzich al heel erg blij dat het kleine mannetje vandaag zijn ogen open heeft gehad. Zat allerlei smakgeluidjes te maken. Heb er een filmpje van gemaakt. Zal proberen vanavond het online te zetten.

Liefs een Blije Belliebel:p:D

2. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Tonka is bevallen lees ik. Yeah! Gefeliciteerd met je dochter Tonka!!

3. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat Dinand wakker is Belliebel! Een sterk mannetje hebben jullie hoor!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Och mama wat een scheetje die Devin! En mooie datum hoor ;) (Lisette is ook 17 februari maar dan 2005)

Enne ik schreef net dat ik nooit meer een keizersnede wil, maar ik krijg ook de bibbers bij al die bevallingsverhalen hoor! Jammer dat ik ze niet mee kan maken, of meer het babytje meteen op de buik, maar ben er ook wel blij om want bevallen lijkt mij ook geen pretje!!!!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He meiden,

Niet alles teruggelezen....heb geen energie!

Ben erg druk met kolven....Aidan komt iedere 3 uur en drinkt dan 70ml weg....Ook zijn de spuitluiers begonnen, dus ik blijf aan het verschonen.....Oftewel, ben druk!!! Maar wel leuk, kolven en vervolgens dmv fles geven gaat erg goed, ik heb er dan ook vrede mee dat Aidan niet uit mijn tepel drinkt. Het belangrijkste vind ik dat hij moedermelk binnenkrijgt!!!

@ Temperatuur baby:
    Aidan vind het lastig zijn temperatuur vast te houden.....Zit steeds tussen de 36.3 en 36.9......Dus hier nog bezig met hete kruik en af en toe (onder 36.6) ook nog een mutsje......Blijven jullie baby's wel goed op temperatuur?

@ Gewicht:
    Jippie, Aidan zit sinds vanochtend boven zijn geboortegewicht....dus we mogen naar buiten....Ik wacht hier nog wel even mee, ivm temperatuur, laat hem eerst maar goed zijn temperatuur vast kunnen houden!!!

@ Overtijd dames:
    Ik hoop toch zo dat jullie kleintjes snel komen!!!

@ nieuwe baby's:
    Nog een nieuwe beeb geboren???

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Fijn meid, dat je zijn oogjes weer even gezien hebt! Hoop dat het buisje er snel uit is, maar inderdaad eerst even het zekere voor het onzekere!

Knuffel!

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Net een paar uur oud!!!..........

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mamastarlight ook, van Lily Faith!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee hadden Bwtje of ik nou wel of niet de naam goed geraden? Ik weet het niet meer hahahaha, maar mooie naam hoor, inderdaad een naam die ik al vaker gehoord heb maar niet te vaak!

Enne lukte het borstvoeden niet?

Hier houdt Maribel zich goed op temp, maar de eerste dagen had ze er ook wat moeite mee, dus ook kruikjes en mutsjes op.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat een poepie!

11. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wat superleuk dat ie zo op zijn zus (en op jou) lijkt.. Echt schattig!
    Nogmaals gefeliciteerd!!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mama25, jeetje wat een snelle bevalling uiteindelijk!

Troeltje, mooie foto's van je kinderen!

Belliebel, joepie! Dinand is wakker, heerlijk nieuws. Hopelijk mag de slang er ook snel uit.

Knorretje, heb respect voor je met het kolven. Vind het knap wat je doet.
    @temp: hier ook wat laag in de temp, tot een paar dagen geleden kon ze het ook moeilijk vasthouden. Maar nu gaat het wel beter, ws heeft ze ook van zichzelf al een wat lagere temp.
    En ook al zo'n mooi beebje, die Aidan!

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Haaiii...

@ Troeltje, ik hoor het van meer dat ze juist met de eerste zwangerschap de buik missen. Ik vind het wel debiel dat ik er elke dag om zit te janken, ik heb zo'n mooi meisje in de wieg liggen!!! En wow, wat een mooi kindje is Maribel. Grappig dat je 2 zulke donkere kindjes hebt, en een blond/blauwe ogen!

@ mamma25, dat is wel vlot verlopen zeg! Wat een heerlijk ventje is het, en op hyves zag ik ook een schattige foto van hem met Jaylinn. Weet je ex dat het gebeurd is? Of heb je alle contact verbroken?

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Evenstar met mijn ex heb ik totaal geen contact, weet niet of hij het weet, maar iig niet van mij en dat hou ik zo! Hij heeft geen recht van spreken, en nu ook niet!

Dank jullie voor de complimenten. Het is zo'n heerijk ventje. Hij doet het echt super goed... En dan ook nog zo'n trotse zus, elke keer als hij huilt, of moppert doet ze hem na en gaat kijken, echt lief...

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zou zeggen, kijk ff aan hoe het met een paar daagjes is, als het dan nog steeds zo hoog zit misschien ff het consultatiebureau bellen en vragen of het "normaal" is dat je daar dan nog zo om moet huilen?! Kraamtranen zijn normaal, maar hou ze wel in de gaten!

En dank je wel voor het compliment :) En inderdaad ik vind het ook ontzettend grappig dat de meiden zo verschillen met Marcus!

17. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    pfff ff een ego bericht..
    zit er ff helemaal doorheen
    dat onzekere van wanneer de bevalling gaat beginnen de vermoeidheid ook de angst voor de bevalling terwijl de eerste helemaal niet dramatisch was enz
    weet ff niet hoe het heb ....

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hee wondertje, jou ken ik nog niet!?

Maar begrijp je gevoel wel een beetje hoor, het is ook spannend en niet te beinvloeden! Je lichaam neemt het over en dat is misschien wel het enge, omdat je geen controle meer hebt!
    Nog ff en het onzekere is weg en heb je een mooi kindje ;)

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Knorretje, respect zeg. Dat is steeds dubbel tijd, eerst kolven en dan nog voeden. Hier is aanleggen ook niet echt een feest, madam is nogal ongeduldig en maait met handjes voor haar gezichtje, etc. Maar ja, het lukt en nu mijn tepels over de eerste gevoeligheid heen zijn, gaat het best ok.

Ik vind het voeden trouwens best zwaar. Het eist VEEL van mijn lijf, ik ren in gewicht omlaag gewoon en ben moe. Maar ik wil het per se. Moet alleen een beetje schipperen om zelf nog genoeg eten binnen te krijgen, anders loopt mijn bv uiteindelijk ook terug.

Renske meldt zich meestal om de twee uur, 's avonds wil ze ook nog wel eens clusteren dus avondeten is vaak een beetje een probleem. Maar ze groeit enorm goed, boven curves uit, en dat geeft ook voldoening. En 's nachts tussen de voedingen kan ik wel slapen... maar ja, je bent per voeding (borst 1, verschonen, borst 2 aanbieden) toch al snel een uur kwijt, en dat 2 of 3 keer... :$ ik ben blij dat ik 's ochtends nergens heen hoef! :p En hier ook veel spuitluiers, veel gepoep en gepies BIJ het verschonen, die hydrofielluiers vliegen er doorheen en de rompertjes ook.

Vinden jullie het ook moeilijk om rust te nemen voor jezelf? Ik slaap dus echt niet als zij slaapt, ik betaal dan rekeningen, of zit op ZP, of heb onbedaarlijke huilbuien... veel kraamtranen hier nog altijd. :(

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat is het trouwens rustig in vergelijking met 2 weken geleden!
    Iedereen is natuurlijk druk met de kleine baby's of aan het bevallen of aan het voorbereiden daarop!

Deel Deze Pagina