Schrale troost: het kan ook zomaar opeens beginnen hoor! Zonder dat je een slijmprop hebt gezien of voorwee hebt gehad. Bij mijn 2 eersten had ik nergens last van tot het zomaar begon. Was ik trouwens ook overtijd... ( 3 en 2 wk.) Ik hoop dat deze eerder komt natuurlijk (andere genen...?) Maar goed, kan me voorstellen dat je bijna gaat denken dat er helemaal geen baby meer uit gaat komen! Heel herkenbaar... @evenstar; bij meerdere kindjes laat je je baby al wel wat vaker huilen omdat het gewoon niet anders kan! En gek genoeg past een baby zich best snel aan. Tenminste dat was bij mij toen de jongste werd geboren. De oudste was toen nét 2 geworden en een pittig peuterpubertje! @ baby's die niet goed poepen: Ik deed een druppel zonnebloem- of slaolie per dag in het flesje. Kan ook gewoon in een flesje afgekolfde melk. @ Duster: gefeliciteerd met je meisje!!! Ik typte eerder vandaag 'Tonka gefeliciteerd' maar nu ben ik even kwijt of ze bevallen is..... Het waren toch uhhh ja ik weet het niet meer Jee zwangerschapsdementie Kan het allemaal niet meer bijhouden! Help!
haha leuk om te lezen Nichtje van Bart, net middelbare school had verteld dat ze een neefje erbij heeft...en iedereen ook van oohhh zo schattig echt meiden he
dat is ze ook je kan zien dat ze ook wel dr zussies kant op gaat of niet? donker en veel haar !! oooeehhh jullie krijgen het druk met jongens straks voor de deur
Ninja gefeliciteerd met jullie zoontje Sem Tonka gefeliciteerd met jullie dochter Benthe Duster gefeliciteerd met jullie dochter Jasmijn
ooohhh lekker zo he ze liggen dan zo heerlijk..ga hier binnenkort ook maar eens de draagdoek er weer bij pakken
Hey meiden, Sorry dat ik hier even wat minder ben, maar het loopt hier nog niet geweldig. Het valt me echt vies tegen zo met 3 kinderen. Tygo huilt ontzettend veel (vooral 's nachts) en wil zo'n 10 voedingen per dag. Levi en Sven zijn ook echt superdruk allebei. En dan die enorme berg was/boodschappen/stofzuigen. Ik heb echt geen 2 tellen om iets voor mezelf te doen. En dan bedoel ik iets simpels als douchen of naar de wc gaan. Grrrr.... Ik sta er echt behoorlijk alleen voor. Sorry voor mijn geklaag, maar ik trek het echt nauwelijks allemaal. Maandag heb ik wel weer wat meer tijd om te reageren.
Ben ik weer allemaal. Heb nog niet bijgelezen, doe dat vanavond als de kids in bed liggen maar ik ben dus bevallen Eergisterenavond 18 feb van een dochtertje Jade. Alles is goed gegaan, heb alleen nog last van naweeën, maar ook dat komt goed. Nu even bijkomen en het blijft lachen dat beide kids op 1 datum zijn geboren. Volgend jaar idd dubbel feest. Voor alle moeders die net bevallen zijn: Gefeliciteerd! Voor de wachtkamermama's succes! Het komt goed. Zet em op!
Hallo allemaal! Even snel... Ik heb het momenteel erg druk met bezoek.... Mis jullie wel hoor! Ik mis ook erg veel bevallingen.... Iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb, VAN HARTE!!!! Dikke knuffel en ik hoop dat jullie net zo gelukkig zijn als ik! Ennnnn... zie hier onder! ** Buddy bericht! Bloempje83 is op 18 februari om 2.35 bevallen van een gezonde zoon van 4000 gram genaamd Sam. Het was een vrij zware bevalling. Ze heeft thuis nog geen draadloos internet en mag nog niet naar beneden. Ze hoopt snel weer terug te zijn en foto's te kunnen spammen. Einde buddy bericht!**
Nou ik snap je wel hoor, en dan doe ik het huishouden hier nog niet eens volwaardig, laat staan als dat ook nog eens volledig op mij aan zou komen! Maar denk je wel een beetje om jezelf?! We willen niet dat je in een mega dip oid terecht komt hoor! Heb je al met je man gepraat?