Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Gooi het eruit!! Leef je uit:D

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    groot haha ik vind hem echt een frutje hoor. Hij is toch maar 46 cm hihi

3. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    zo ga eerst ff wandelen in sneeuw!!
    Tot later!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha de tijd die ik voor mezelf heb kom ik hier klagen haha das ook niet best he hihi. Maar ja het lucht we op hoor

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Ninja: zo dat is inderdaad irritant zeg, zo'n schoonmoeder die ongevraagd om de haverklap op de stoep staat. Hopelijk doet je vriend even een beetje stoer ;)

@liedel: hier ook een plassende baby (en ik heb toch echt al 2 jongens haha). Maar Tygo pieste dus in zijn eigen gezicht toen ik zijn beentje omhoog had tijdens het verschonen. Tja...

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    sneeuw???? waar dan hier sneeuwt het niet hoor

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ninj": o :D lily is 2 cm groter maar lijkt zoveel kleiner dan hahaha

8. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @BWtje: zo jij bent ook al weer aardig druk, of niet?

@duster: is het een beetje gelukt allemaal? Lastig he, zo voor het eerst weer in je eentje :(

@MSL: jeeh hopelijk heb je geen borstontsteking (alhoewel dat volgens mij minder erg is dan baarmoederontsteking). Heb je rode plekken op je borst(en)?

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Ninja: wat een heerlijke foto's van Sem! En fijn dat de bv nu goed op gang komt! Krijg je ook een beetje meer rust, denk ik?

@LadyJane: aha vandaar! Leuk dat hij zo gewild is! Lijkt me best heftig om steeds naar een ander land te verhuizen. Blijf je wel meekletsen vanuit Brazilië?

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Liedel: je mag je bv-vragen op mij afvuren hoor. Als ik het niet weet, kan ik altijd nog in de boeken kijken ;)

11. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Oh... en nog maar een paar mama's die moeten bevallen en dan kunnen we over naar de mama's! Zo snel gegaan allemaal!!

12. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    JAAA natuurlijk!!

Het wordt steeds moeilijker met de kinderen steeds verhuizen. Voor mn oudste zal het best moeilijk worden, hij erg gehecht aan opa en oma:(

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mama25, mooie foto's! Vervelend die kraamtranen, dan komt alles ook net iets harder binnen zeg maar.. pff. En mooie foto van een trotse Jaylinn!

@all met gebroken nachten: ik hoop dat onze beebs het snel een beetje doorkrijgen ;)! Maar goed, afwachten maar...

Hé Duster! Welkom terug. Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Hoop dat het vanavond allemaal is gelukt met de kids naar bed doen.

@alles eten: haha, heerlijk. Afgelopen 2 weken al biefstuk (2x), filet americain en vanavond tartaartje gehad. Heerlijk! (sorry voor degenen die nog moeten ;))

MSL, beterschap! Hoop dat je geen ontsteking krijgt.

@all met weinig tijd tussen de voedingen: het wordt echt beter merk ik hier. Mirthe gaat steeds sneller (effectiever) drinken dus de tijd van een voeding is al terug naar zo'n drie kwartier. Kan mama 's nachts ook weer sneller slapen.

@Ninja, lastig met je schoonmoeder, maar groot gelijk dat je haar wilt laten bellen. Mooie spam!

14. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Maleisie
    ik ga ff voeden..doeidoei

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hey februari mama's

zoals jullie kunnen zien heeft onze kleine meid niet op zich laten wachten tot 1 maart.

Hier zal ik ff mijn bevallings verhaal plaatsen om jullie ook nog ff moet in de schoenen te schuiven::

19-02-2010 begonnen om 04.00 de weeen maar wel onregelmatig. ik had echt zoiets van: wat moet ik hier mee dit zijn echt geen harde buiken meer!!!. Om half 6 ben ik onder de douche gaan zitten een 45 min ongeveer ofzo. en om 07.15 heb ik steef wakker gemaakt om te vragen of hij een kruik wilde maken en zn werk te bellen omdat de weeen nu al een 15 min om de 3 min kwamen. de kruik hielp dus voor geen bal. Om 08.00 heeft hij de verloskundige gebeld en die kwam om 09.00 dus al 2 uur weeen om de 3 min. ben getoucheerd en had dus toen nog maar 1 a 2 cm onsluiting! Ze ging weer weg en om 09.30 braken de vliezen. sinds dien weer onder de douche geweest en steef ging ff buiten bijkomen met een sigaretje van alle spanningen. toen hij weer binnen kwam kon hij eerst dwijlen hihi.:D toen kwamen de min om de 1.5 a 2 min. dus eigenlijk constant en ik heb dus vreselijke rugweeen gehad. Steef heeft vreselijk zijn best gedaan met de weeen weg te duwen in mijn rug wat goed geholpen heeft maar op een gegeven moment wist ik me geen houding meer te geven van de pijn en liep te ijsberen in huis. Gezegd dat hij de verloskundige maar weer moest bellen voor een plan of pijnbestrijding in t zkh. ik trok t niet meer. ze kwam dus om 10.30 aan en weer getoucheerd en toen zat ik al op 8 cm dus in een uur ff 7.5 cm erbij :$:$Vind je t gek dat je zo'n pijn hebt zei ze. maar je mag niet meer naar t zkh. je moet nog ongeveer 4 weeen wegpuffen en dan mag je persen. vanaf dat moment heb ik er nog 2.5 weg kunnen puffen ook al had ik persdrang. dus halverwege de 3e zegmaar ben ik gaan persen en dat begon om 11.05 dus binnen 15 min persweeen is lisanne en de nageboorte geboren!!!

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Setti, wat een bevalling! Supersnel gegaan zeg. Gefeliciteerd met de geboorte van Lisanne! Hoe gaat het met haar, alles goed?

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Het gaat echt buitengewoon goed. ze is wel 275 gram afgevallen en woog vanmorgen nog maar 2545 gram en mag dus niet meer afvallen. de kraamhulp baart zich geen zorgen omdat ze nu al van die lekker ruikende gele spetterpoep heeft, plast en drinkt goed dus volgens haar moet t helemaal goed komen.

de eerste nacht heeft ze doorgeslapen en afgelopen nacht is ze 3x gekomen met een enorme zuigbehoefte en voor de rest hoor je haar niet en ligt ze de hele dag in coma ook al gaat ze van hand tot hand.

ze wordt alleen wakker om te drinken of ik moet haar wakker maken.

Ik heb niet durven dromen dat t zo goed zou verlopen allemaal maar wat niet is kan nog komen natuurlijk

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah lief, de trotse grote zus:D.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Achoss wat een mooi mannetje, leuke foto's meid:D.

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Allereerst gefeliciteerd met Lisanne:D, maar wow das best wel heftig geweest en ook een snelle bevalling:D.

Deel Deze Pagina