Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    Hallo allemaal,

voor de mama's die vandaag en gisteren zijn bevallen, gefeliciteerd!

Bedankt voor alle felicitaties. Hier gaat alles goed, ik moet nog een modus vinden voor de visite maar ben een kraamfeest aan het plannen, hoop dat mensen zich daaraan kunnen houden. Ik ben anders constant moe en heb niet genoeg energie voor mijn eigen kids. Het is tenslotte een nieuwe situatie voor mijn peuter en die heeft mij ook hard nodig. Al met al lief al die aandacht maar zit er meestal niet op te wachten dat iedereen meteen langskomt. Herkenbaar? of heb ik nog last van mijn hormonen?

MSL, Jade spreek je uit op zijn engels ;)
    Jade maakt het goed, heerlijke baby. Was ietwat onderkoelt en het bleek dus dat ze niet genoeg melk binnenkreeg, op advies van de kraamzorg en de vk dus eergisteren begonnen met bijvoeden. Hopelijk is dat gauw over en maak ik genoeg melk aan.

Nou, Jade huilt weer dus ik ga weer rennen. Tot gauw :)

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ook weer bij.

Hier zijn we vanavond verrast met een etentje door mijn schoonouders. Die vonden dat we het wel verdiend hadden na alle stress. Dus we zijn lekker naar de argentijn geweest en heerlijk ROOD vlees gegeten. Jummie hihi. ohja en een lekker zoet wit wijntje.

Dinand doet het nog steeds goed. Als het goed is mag hij morgen naar de kinderzaal toe. Hij had misschien vandaag al gemogen, maar zijn bloeddruk was toch nog wat aan de hoge kant. Nouja liever een dag teveel op de IC dan dat hij straks ziek wordt.

Ze zijn in ieder geval heel erg positief over hoe dinand opknapt. Morgen toch maar een kleinigheidje halen voor op de IC. Hebben ze wel verdiend.

Hier nu lekker naar me bed toe. Ben echt zo moe.

Slaap lekker allemaal.

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @ Lady Jane, bedankt voor je verhaal! Mooi opgeschreven. En Brasil! Wow haha, en een huishoudster :D Toch weer een voordeel dan!

@ Pnirmal Eindelijk is ze daar dan!! Gefeliciteerd met je dochter Karisma! Hoe vind Arun het? Hij zal wel trotse grote broer zijn!

@Knorretje: Het is vooral vervelend voor de meiden die overtijd zijn... ik ben vrijdag 40 weken dus dan mag ik pas gaan klagen!

@mama25...oooooooooooooh wat een schatten van kindertjes heb je! Superlief zo bij elkaar!:) De vader van deze 2 wondertjs heeft toch geen idee wat ie mist?!:$

@ duster, hoe ging het vanavond nog? Is het een beetje gelukt met alles??

@ Ninja, sterkte met je onaangekondigd kraambezoek...:( Ik heb bij de 2e de deurbel eruit getrokken als ik wilde rusten. Gewoon tussen 12.00 en 15.00 uur!
    Mooie foto's van Sem!!

@Angelsfire, gelukkig piest mijn Tygo nooit in mijn gezicht:D
    Mijn man heet Tygo:D

@Setti
    Gefeliciteerd met Lisanne!!!
    En thanks voor je verhaal!

En... wie smeerde mij ook weer in met Filet Americain? Ja, graag! Ik wil er wel uitjes bij ook!!!!!!!:p:p:p

@Hier:
    Niks bijzonders! Af en aan wat enigszins pijnlijke, harde buiken maar nog geen enkel teken van een naderende bevalling!
    Het gaat weer prima, vorige week echt niet lekker geweest maar nu alles weer flex wiiooeeewww!!

Niet dat ik niet hoop dat beeb snel komt trouwens hoor!

Truste iedereen!

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    @ Setti gefeliciteerd met jullie dochter!!

@ hier: nog steeds helemaal niks :( morgen alweer 41 weken.. *zucht* ik begin een beetje bang te worden dat ik moet worden ingeleid. Dat zie ik dus echt niet zitten. Waarom komt ze nou niet gewoon??!! Nu al een dwars kind ;) Straks controle. Heb ik de afspraak toch weer gehaald potdorie en had me zo voorgenomen dat niet te doen..
    Fijne dag allemaal!!

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Future Mama; Ik zou zaterdag om 8uur moeten bellen hoe laat ik in het ZH moest zijn (om in te leiden), maar vrijdagavond is het spontaan begonnen en zaterdag om 7u35 was ze er. Dus ik zou zeggen: maak die afspraak en jullie beebje komt misschien snel spontaan :D Veel succes bij de VK!

6. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Haha dat lijkt me een goede deal :p

7. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Belliebel: wat lief van je schoonouders. Een etentje hadden jullie zeker wel verdiend! 3 weken geleden was je nog zwanger en nu hebben jullie dit allemaal al meegemaakt! Fijn dat Dinand goed vooruit gaat en vandaag misschien naar de kinderafdeling mag.

@FutureMama: bah bijna 41 weken... een troost: langer dan een week duurt het echt niet meer. Maar vast al wel eerder. Misschien kan de VK je nu wel strippen?

@Jodelahiti: Tygo had gelukkig in zijn eigen gezicht gepiest, niet in het mijne hahaha.... Leuk dat je man ook Tygo heet!
    Enne... nog een paar daagjes en dan ben jij ook uitgerekend. DE laatste op het lijstje toch?

Jeetje nog een week en dan is februari gewoon al weer voorbij! Gaan we dan over naar de mama's?
    Enne... ik blijf wel bij de februarimama's hoor, ook al ben ik nu officieel een januarimama geworden ;)

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

goede morgen meiden,

setti en pnirmal van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes:D

lady jane, wat jammer dat je niet naar duitsland gaat.

msl, een mooie meisje hoor.

ninja ook hele mooie foto``s van sem.

vraagje: Bram zijn ontlasting is veranderd. het was eerst altijd gelig en nu is het groen gelig. dit eigenlijk begonnen te gelijk met de krampjes. weet iemand of dat normaal is met flesvoeding.
    ik heb ook wel eens gehoord dat het van de hypoallergene voeding kan komen. maar ja ben er toch onzeker in.

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Jep,de laatste op het lijstje.
    Ik verwacht ons kleintje in maart pas eigenlijk... zal dus misschien officieel ook geen feb. mama zijn maar ik blijf wel meekletsen!!
    Oja trouwens, ik ben al feb. mama van mijn zoon ;)

Gisteren nesteldrang aanval (fijn joh! gebeurt er hier eens wat...)
    De voegen in de badkamer schoongemaakt :)$), paar wasjes gedraaid, bed verschoont, plees gepoetst, de hele administratie weggewerkt en opnieuw ingedeeld ...
    Mijn man heeft die van zijn bedrijf gedaan en ikke de privé.
    Haha, die voegen en die administratie.... dat zijn dus dingen die ik normaal echt nóóóit zomaar uit mezelf zou doen!
    Maar het is super dat het gebeurd is.

Helaas vannacht geen weeën gekregen en het vlies is ook nog heel:)

@ Futuremama ik hoop zo voor je dat je kleintje uit zichzelf komt!!! Het kan nooit lang meer duren, over een week heb jij sowieso je kindje! Sterkte met echt de aller aller laatste loodjes...

Ik heb vanochtend in bed nog liggen genieten van een drukke baby in mijn buik. Ik zag zo mijn hele buik op en neer golven. Het is toch echt een apart gevoel en als ik jullie verhalen hier lees over buik missen..... ga ik er gewoon nog even heel erg van genieten!
    Hij komt er vanzelf een keer uit...

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Gaan nog Bevallen:
    14 febr ‘10 -Bhappy -1e kindje - TB - BV
    16 febr ‘10 -Futuremama81 - 1e kindje - ZB - BV
    18 febr ‘10 -Jo7 -3e kindje - ZB - BV en Jeanne59 - 3e kindje - TB - BV
    20 febr ‘10 -Naatje070 -2e kindje - TB - BV en Wondertje - 2e kindje - ZB - FV
    24 febr ‘10 -Julia84 - 1e kindje - ZB - FV
    26 febr ‘10 -Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV

Voor iedereen die nog moet: succes!

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Belliebel, lekker uit eten!

Ladytijger, volgens mij kan dat idd, groene ontlasting bij flesvoeding.

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (3 leden en 0 gasten) ‎Jodelahiti

Huh???
    Ik heb wel gevoel dat ik met z'n tweeën ben nu met die dikke buik.... maar met z'n drieën??
    Zou het dan toch een tweeling zijn? ;)

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    bedankt voor de medaille haha :D!!
    De eerste zet alles op zijn kop...en bij een tweede gaat het eigenlijk heel makkelijk je weet al hoe en wat...en nu een 3e is op zich ook bekend maar wel ff meer werk ja ;)
    Moet zeggen dat de leeftijd van Sem bij Eva (2,9jr) fijner vond dan nu Bas bij Eva (1,5jr)...Eva is bezig met van alles...
    Gelukkig is Bas tot nu toe een rustig makkelijk kindje..

Hier is de vakantie van Bart voorbij :( boehoe haha nu moet ik het zelf doen AAAHHHH!!
    Gelukkig een lieve schoonmoeder die Sem deze week een paar keer naar school brent en soms ook haalt, HEEEEEEL fijn :D!!!
    Kan ik rustig wennen!

Voeden, hier net zoals de dames is Bas binnen 5-10 min. klaar met drinken! dus ik ben niet zo lang bezig met voeden/verschonen vind ik ook errug fijn hoor...alleen in het begin merk je nog wel dat die zuigbehoefte er is...

Gister had Bas ook een slaapdag...liet er overdag meer dan 4h tussen..dus bij mijn ouders maar wakker gemaakt om 18h. om te drinken...en toen om 01:00 schrok ik weer wakker, en hem dus maar weer wakker gemaakt!
    Vandaag hou ik het dus even in de gaten maar tot nu toe komt hij weer netjes om de 3-4h...

14. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

even nog wat Bram spam:D
    boni bedankt voor je reactie . andere meiden hier ook ervaring mee??

[​IMG][​IMG]

15. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Ladytijger: ik weet helaas niet zoveel van flesvoeding. Maar bij borstvoeding kunnen baby's ook groene poep krijgen. Dan betekent het vaak dat ze iets meer binnen hebben gekregen dan ze kunnen verteren. De onverteerde melk poepen ze uit en dat kleurt de poep groenig.
    Lijkt me haast dat bij flesvoeding hetzelfde is? En dus onschuldig?

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mooie spam ladytijger!

Ga weer ff offline, even kleuren met Jasmijn...

17. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @Jodelahiti: SURPRISE... een tweeling! hahaha

@BWtje: hier ook een snelle drinker (alleen wel vaak). Fijn dat Bas het ook zo goed doet. Wat die leeftijden betreft herken ik wel ja. Levi (4,5) is makkelijker nu om erbij te verzorgen dan Sven (2,5). Maar ja... tis wat het is he?

Zo nu ga ik 's even lekker onder de douche. De mannen zijn naar de opvang (KDV en BSO) want het is hier vakantie.

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Lief trotse zus he?? Eva is hier ook helemaal Bas voor en na..
    ALs ik met Bas op de bank zit komt Eva ernaast zitten en slaat ze met haar hand op schoot terwijl ze ook schoot zegt en dan naar Bas wijst :)
    zo lief!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ga dat maar even niet doen he!
    lijkt me niet fijn die ontstekingen, dus rust goed uit en zorg voor jezelf he!!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    in het begin als ze iniminnie zijn en bijv. temp niet kunnen houden bloedsuiker waardes onder hun startgewicht zitten e.d. dan wel!
    Maar is dit allemaal niet en doet je kindje het goed dan gewoon lekker op verzoek hoor, en hoef je niet zo extreem op de klok te kijken...
    Ik hou hier wel in de gaten dat er overdag niet langer tussen zit dan 4h om te zorgen dat hij dit 's nachts juist doet :) wel zo fijn!
    Dus die stricte om de 3h is niet nodig hoor ;)

Deel Deze Pagina