Hoi Dames, Ben net een uur geleden thuis, we gingen meteen naar het ziekenhuis en wat bleek mijn vliezen zijn gebroken! |Ze vroeg of ik in het ziekenhuis wilde blijven maar heb nog geen weeen dus besloten om naar huis te komen. Ik heb tot 06.00 uur de tijd, als mijn weeen dan niet beginnen moeten wij morgen om 07.00 uur bellen naar de verloskamers en dan gaan we naar het ziekenhuis en krijg ik weeen opwekkers. ik ben best zenuwachtig voor morgen. ik kreeg slaap pillen mee, dus die neem ik zo in en probeer te slapen.. Meiden morgen word ik dus MAMA IK HOOP HET NATUURLIJK. HOPELIJK GAAT ALLES OOK GOED KOMEN..
spannend melek.. Neem nog lekker een warme douche en ga dan lekker proberen te slapen. Hoop dat de weeen snel komen en dat je snel je kleine hummel in je handen hebt. Wie is je buddy eigenlijk?
jeeeee spannend melek! in ieder geval morgen weer een kindje in ons midden!!!! jij word echt morgen mama! gr laura
\MIjn buddy is Tonka, ik sms zodra er meer gebeurt, vandaag wist ik nog dat ik thuis zou komen vandaar Ik vind dit nu echt eng??? en als de weeen niet van zelf beginnen en dan? ze zei dat ik een infuus krijg om weeen op te wekken? wat voor infuus is dit?? ze zei dat ze het morgen allemaal gaan uitleggen
zal ik mijn nummer even pben? tonka is ook al de hele dag niet online geweest volgens mij.... gr laura
Laura28, ik kan jouw ook smsen en tonka ook maar weet niet hoe het gaat met TONKA?? hebben jullie nog iets van haar gehoord?
tonka was gisteren toch uitgerekend?? Hoop dat ze aan het bevallen is. Melek probeer i.i.g lekker te gaan rusten en laat het allemaal over je heen komen je hebt je energie hard nodig.
Melek; Spannend meid!! Probeer toch een beetje te ontspannen, douchen, rustig op de bank, kaarsjes aan. Je druk maken, houdt de weeen alleen maar tegen!! Guppekop en Lilalief; gefeliciteerd!!!
bovenstaande is het laatste bericht van Tonka van gisteren, hopelijk is ze dus ook bezig of heeft ze inmiddels haar beepje in de armen.... gr laura
jA EN NEE, we woonden al in maleisie en onze spullen staan er nog dus inprincipe verhuizen we dan niet...maar nu met de kids wordt het wel steeds moeilijker en vooral omdat het steeds zo'n korte periode is...als het nou voor 4 a 5 jaar is oke, maar tot nu toe is het steeds maar 2 jaar of minder... Ook vind ik het belachelijk hoe ze op dit moment met ons om gaan, ze weten dat ik zwanger ben en ze zijn nog aan het eikelen over wat ze met ons gaan doen...de laatste keer hadden we 3 weken om alles te regelen en dat was ook weer niet fijn, vooral niet met 2 kleine koters... Zo als laatst ook wilden ze dat denis terug kwam om de laatste dingen te regelen...Hallo ik ben zwanger en bijna uitgerekend, denk ff na...maar goed het is gelukkig niet gebeurt, nu weten ze us niet waar ze met ons naar toe willen...:x