@Belliebel: ach meissie, logisch dat je je daar klote over voelt. Ik zou het vandaag zeker bespreekbaar maken bij de verpleging. En misschien kun je 'm af en toe ook weer zelf gaan voeden? Of mag dat nog niet? @Duster: misschien kun je na de eerste toeschietreflex Jasmijn even losmaken en de melk weglaten lopen in een doek. Dan krijgt zij iets minder hard die melk binnen. @Futuremama: he nog steeds niks. balen! Hopelijk helpt het strippen vrijdag of komt ze nog vanzelf voor die tijd!! @Bhappy: hoe is het met jou?? @BWtje: fijn dat het zo goed loopt! Met 3 kids over straat is me inmiddels gelukt en ze zijn allemaal veilig overgekomen Hier alles goed, geen bijzonderheden! Vanmiddag Tygo even wegen en daarna naar de stad met mijn moeder. Dus einde van de middag nog even hier! Morgen naar Plopsaland haha
hey meiden, belliebel wat onzettend kl*te dat het personeel niet hun verantwoording neemt op de afd waar dinand verblijft. ik zou het er niet bij laten en er toch iets van gaan zeggen. je moet toch met vertrouwen je kleintje daar kunnen achter laten. en dat heb je nu niet. kan me voorstellen dat je daar boos om bent. net bevallen meiden van harte gefeliciteerd. fm ik hoop dat het voor jouw ook snel gaat beginnen. ik ga vamiddag even naar het inloopuur van het cb. ik heb er genoeg van dat ik moet aan kijken hoe mijn kleine man moeite heeft met het kwijt raken van zijn ontlasting. hij schreeuwt het uit omdat het niet lukt. hij heeft sinds zondag avond 23.00 geen poepluier meer gehad. hopelijk kunnen ze me hier mee helpen want van de huisarts moest ik het even aankijken omdat de darmen waarschijnlijk nog aan de fv moeten wennen. ondertussen zit hij al langer dan 2 weken aan de fles. verder gaat het met mij goed. mijn 3de kuur voor de blaasontstekings is over en het lijkt nu ook echt over te zijn. ook het vloeien is gestopt heb af en toe alleen nog wat licht gele afscheiding. manlief vond dat we dat wel konden vieren hihi. ik vond het wel weer eng om sex te hebben omdat ik gehecht ben. maar het viel me 100% mee. deed geen pijn was alleen een beetje onwennig. nou alleen nog gaan bedenken of ik weer terug wil aan de pil of iets anders want die rubbere dingen zijn ook niet alles.
Ik zal eens vragen of ik hem zelf weer mag gaan voeden. Dat wilde ik sowieso gaan vragen vandaag. Desnoods beginnen we met een flesje afgekolvde melk als hij de borst niet wil pakken.
Hihi hier is het vloeien ook gestopt en dat hebben we gisteravond ook gevierd. En ja hier was het ook onwennig. Ik kon wel merken dat het even geleden was haha. Het enige voordeel aan die rubbere dingen is dat je er minder rotzooi van hebt achteraf.
Ben benieuwd hoe het met me kleine ventje is. Gelukkig zo weer richting ziekenhuis. Heb er vannacht toch niet heel erg lekker van geslapen, het bleef een beetje rondspoken in me hoofd. Maargoed, vandaag maar eens een gesprek aanknopen met degene die voor dinand zorgt. Das het nadeel van elke keer naar een andere afdeling moeten verhuizen. Als je op de ene afdeling net iedereen leert kennen, moet je alweer weg. Ik ga eens even kleertjes pakken voor die kleine vent van me. Hij mag vanaf vandaag weer normale kleren aan. Hij heeft al die tijd alleen in een luier en operatiehempje gelegen.
Fijn Belliebel dat hij weer zijn eigen kleertjes aanmag. Hoop dat je vandaag een beter gevoel bij de afdeling hebt (ligt er denk ik ook aan wie er op staan..). Ben benieuwd hoe het met bhappy is afgelopen idd, in haar laatste berichtje waren haar vliezen gebroken, sindsdien niets meer gehoord volgens mij. Ladytijger, dat is inderdaad lang zonder poepluier, hoop dat ze advies voor je hebben. En masseren, helpt dat niet? Met 2 vingers op zijn buikje in de richting van de klok rondjes draaien, of fietsen met zijn beentjes?
Hier gaat alles nog steeds prima, moet er wel aan wennen met 2 kinderen thuis maar goed, dat redt zich ook wel. Het is vooral mooi te zien hoe gek Jasmijn op haar zusje is, haar nieuwe favoriete woordje is dan ook "mitte, mitte". Ze wil ook altijd even kijken bij Mirthe, erg lief om te zien. Drinken gaat verder erg goed, ze komt meestal om de 3,5 tot 4 uur en 's nachts de laatste dagen telkens 1 keer om 3 uur/ half vier. Dus dat is goed te doen!
hallo hier een opgeluchte moeder Wesley was goed gegroeid dus dat zit wel goed valt een hele last van mij af ze kwam met een goede tip als je baby eerst te snel drinkt 1 min laten drinken dan 2 min op pink laten zuigen nog een keer aan de borst en zlefde doen en dan 2 borsten laten leeg drinken als dat dan wil zo leert hij namelijk dat hij gewoon rustig kan aan doen en dan ook na een half uur vol zit en niet dat ik me berta 23 voel dat de hele dag aan voeden is.
Nou morgen is mijn vuurdoop hihi maar ik voel me fit genoeg...en dat lijf blijft niet slank van zichzelf haha sterker nog dat moet het nog worden hahaha dus kan ook geen kwaad! Morgen dus zelf en de andere 2 dagen kon ze weer wel, dus dan kan ik weer bijkomen hahaha
ja gewoon goed in de gaten blijven houden..en proberen wat kan! En zolang ze geen pijn aangeeft of dat je denkt dat het lichamelijk is..dan zal het ook over moeten gaan...en anders toch ff laten checken...voor het zelfde geldt is het probleem dan zo opgelost En dat is idd lang ertussen ja hier had ik dit laatst ook dat ik 7h na een voeding wakker schrok, en hem dus ook maar wakkeer had gemaakt! En straks smachten we weer dat ze juist die nachten gaan maken hahaha
owww fijn haha want hoe doe jij het?? IK heb meerdere opties...Sem loopt zelf zo das 1.. Dan Eva kan in de buggy kan zelf lopen etc...das 2... Maar Bas kan in de draagdoek dan kan Eva in de buggy.. En als Bas in de wandelwagen zit kan zij erop zitten nog een optie.. Maar met regen moet er nog meer mee aahhhhh Dus ja even kijken hoe en wat En vanaf 3 maanden gaat meneer denk ik ook gewoon mee in de bakfiets in zo'n babyschelp hihi ! dan is het makkelijk, de bak inladen en gaan met die kar..eentje uitladen en weer terug!
Ja dat zag ik ook al haha Ennuh de 22ste niemand? dat was ook zo'n leuke datum!! 22-02-2010 hoop tweetjes
wanneer was dit dan?? want dan heeft ze binnen 72h wel een kindje...en vaak binnen de 24-48h al hmm misschien toch nog een 22 febr. beeb ???...buddy??
Dames hoe laat halen jullie de avond??????? Hier als ik om 21:30 een serie oid ga kijken ben ik bij de eerste reclame vaak al knock out haha... Maar goed hier zijn middag dutjes dan ook al lang verleden tijd Maar hier is het dus uitzondering als ik het laat maak zeg maar hehe! Verder is het bezoek weer weg, wel weer ff leuk zo bijkletsen over werk ook enzo... Eva is er ook weer uit en Sem komt zo weer thuis en dan zal Bas ook langzaamaan wakker worden denk ik...dus weer volle bak! Anticonceptie hier??? gewoon geen sex hahaha Nee hier is het de laatste dus ventje gaat plat..tenzij wij nog vrienden van ons gaan helpen zeg maar...dan moet hij nog ff zaad hebben..en zal ik idd wel nog een spiraaltje oid moeten..maar anders mag hij dus gaan liggen Hoeven we ook geen rotzooi meer te gebruiken!!
zo meiden, ik ben weer terug van het inloop spreekuur van cb. we mogen nu 20cc extra water bij zijn voedingen toevoegen en infacol gaan geven voor zijn krampjes. en we mochten tot donderdag afwachten als hij dan nog geen poepluier had moesten we naar de huisarts met hem. maar 3 keer raden hij heeft net een xxl poepluier geproduceerd. een 2 mans karwei is het geworden. ben ik blij dat manlief ziek thuis is die kon ook even helpen. gelijk bram nog even laten wegen hij is gewoon in anderhalve week ruim 500 gram gegroeid hij weegt nu 4100 gram en hij was bij de geboorte 3330. in een maand tijd een kilo erbij. die heeft echt de laatste weken een inhaalslag gemaakt. belliebel, fijn dat dinand weer gewone kleertjes aan mag. veel succes in het ziekenhuis en ik hoop dat ze even goed naar je luisteren betreft de zorg over hem.
Hier ook geen nachtbraker, blijf soms wel zitten voor de gezelligheid maar 11 uur lig ik er echt wel in.