JAAAA nou moet het toch wel heel snel komen hoor. Ik ga zo boodschappen doen, zal vast wat bakjes filet americain voor je meenemen (hahahah ja met uitjes)
Belliebel!!! Jaaaaa hij drinkt uit de borst! Wat een fijn gevoel zal dat voor je zijn! En lijkt me raar om aan verpleging te vragen of je je kind wel mag voeden?! Maar wat ladytijger zegt, je hebt ze een poepie laten ruiken! Bhappy, gefeliciteerd met Jorinde! Schatje, wat een mooie foto! En zeker linnenwaardig! Ik moet hier ook nog ff foto's maken van alle 3 de kids samen, heb ze al wel van Lisette met Maribel maar nog niet van Marcus en Maribel en Lisette, Marcus en Maribel. Snel maar ff doen! Vannacht weer slecht geslapen Dit keer niet door Maribel maar door de perikelen rond onze zaak. Het ziet er naar uit dat ik moet gaan solliciteren naar een baan, vind ik opzich niet erg hoor, maar de tijd die eraan gaat komen zal erg onrustig zijn en dat lijkt me wel moeilijk met een kleine baby in ons midden. Ik ga me dus een beetje orienteren wat er aan vacatures in de buurt zijn, en misschien wat open sollicitaties sturen en hopen dat ik snel een reactie krijg en snel aangenomen word...
Jodelahiti, heb je al 20 trappen belopen? Ananashart gegeten? Bitter lemon gedronken? En weet ik veel wat voor trucjes er nog meer bij zijn? Zelfde voor FM! Meiden ik ga even een schietgebedje voor jullie doen
Had ik nog helemaal je spam gemist Pnirmal, maar mooi meisje! En blij dat je een goed gevoel bij de bevalling hebt nu én de kz van 9 jaar geleden een plekje hebt kunnen geven. Troel, succes met solliciteren.
Ja maar dan bij Frank, ze respecteerd dat ik nog even niet wil, gezien alle drukte rondom de geboorte. Ze heeft hem gezegd dat ze afwacht tot ik het erover wil hebben. Ze was zelfs blij met de brief.. blij dat ik niet meteen de deur dicht gegooid heb..
Ik ga even een broodje eten, misschien tot vanmiddag! en overgebleven dames; KOM MAAR OP MET DIE BABIES!!
Mjam!! Lekkerrrrrrr Nou, ik ga me geen illusies maken dat de baby nu snel komt hoor! Het is alleen wel een gegeven dat de bevalling ietsje vlotter zal gaan omdat ik gewoon al dat ene centimetertje heb Tis toch een begin, niewaar? Hoe gaat het met Dinand vandaag? Nog aan de borst gehad? Voelt het weer een stukje beter zo? Ik hoop dat ie snel mee mag naar huis. Dat wordt een feestje...!!!!!
Wat een leuke verrassing en natuurlijk helemaal geweldig dat alles goed gaat en je komt straks toch ook wel je wondertje posten he?
Dat hebben we hier ook ja dan leg ik hem in de reiswieg en dan kijk ik tussendoor even en dan ligt hij idd met zijn kijkers open de boel te verkennen en zolang hij stil is laat ik hem gewoon liggen hoor.. soms valt hij nog in slaap en soms laat hij zich horen...laat hij zich horen dan pak ik hem er gewoon bij samen op de bank zitten kijken naar elkaar..en straks een keer met een zacht speeltje..met de kleuren die hij kan zien en eventueel een geluidje..maar nu is mama nog speelgoed En dat wakker zijn wordt steeds meer..
Spannend hoor, meiden die nog moeten! FM je bent echt al een tijdje overtijd, ik duim voor je hoor!!! Troeltje, wat vervelend. Komt het door crisistijd dat de zaken wat minder gaan? Ik ben zelf dochter van een ZZP'er (ma en pa hebben allebei een eigen bedrijf), en weet hoe vreselijk onzeker het kan zijn. Ik hoop voor je dat een baan ergens in loondienst niet nodig gaat zijn, of dat je iig iets vindt dat je leuk vindt! Hier heb ik net een extra consult van de lactatiekundige gehad. Ik heb namelijk echt een MELKZEE. Daardoor hebben Renske en ik een beetje moeite om elkaar te vinden in het begin van de voeding. Ik kolf het eerste stukje bij een gestuwde borst wel af, maar nogsteeds spuit het haar mondje hard in en dan verslikt ze zich natuurlijk. Maar goed, ik deed het al vrij goed, was al overgegaan op 1 borst per keer aanbieden en blokvoeden (alle voedingen die binnen een tijdsspanne van 4 uur vallen aan 1 borst doen en die leeg laten drinken, tenzij de andere borst ondertussen zo gestuwd is dat ik plof ). Nu heb ik ook geleerd om zittend en om tegen de zwaartekracht in te voeden (dan zit Renske naast me terwijl ik achterover leun, of ik lig plat en zij op haar buik op mijn buik). Ik moet daarnaast voor ik naar bed ga, beide borsten helemaal leegkolven (een 'reset' maken), in de hoop dat dat mij wat verlicht en dat dat helpt bij het reguleren vd hoeveelheid. En goed oppassen voor groene luiers (heeft ze niet gelukkig), en bij mezelf voor borstontsteking. Nou ja. Ik kolf er handmatig in een tel al een hoop CC af, ik denk dat het makkelijker is om teveel te hebben dan te weinig maar het is net zo goed GEDOE! Zodadelijk komt de wijkverpleegster van het CB en ik ben benieuwd wat ze nu weegt!
kun je niet doneren ofzo? haha je mag hier ook wel wat in de vriezer komen zetten hier ook 1 borst per keer..kolven ga ik binnenkort ook eens proberen, geeft toch meer vrijheid.. maar dat ga ik dan bij de ochtend voeding invoeren dan heb ik de volste en straks met werken zit je mooi weer in dat ritme..