Dankjewel! De visite ging wel oké, Frank's moeder houdt zich héél gedeisd! Ik kan merken dat ze haar best doet.. ondanks dat levert het nog wel spanning op maar dat is niet zo gek denk ik..
Zal ik toch eens meer op Dinands luiers letten. Ze zijn meestal mosterdgeel, maar vanmiddag had hij toch wel een groene spuitluier. Was wel grappig want er kwam een cadioloog naar zijn balzakje kijken. Even controle om te kijken of alles was ingedaald enz. Meneer vond het kennelijk leuk om te gaan liggen poepen en plassen zodra zijn luier open ging. dat plassen hadden we nog wel in de hand, maar jeetje dat poep kan ver komen als dat eruit spuit hahaha. Ik moet ook 1 keer per dag (wat meestel 's avonds is voordat ik ga slapen) helemaal leegkolven. Dit was meer op advies van de verloskundige. Als het aan mijn kraamverzorgster had gelegen, had ik helemaal niet gekolfd ik een fikse borstontsteking op kunnen lopen. Gelukkig zag de verloskundige het op tijd en ben ik als een gek gaan kolven wat gelukkig hielp.
Daarom heb ik ook maar gelijk een dure gekocht. Als je flesvoeding geeft ben je dit geld ook zo kwijt aan die blikken/pakken. En voor natuurlijk de eventuele volgende kinderen
Owwww ik blijf aan de gang hier, mevrouw wil maar niet slapen. Heb haar om half 8 gevoed, half 10, net om kwart over 10.. Ze wil alleen nog maar eten lijkt wel?? Als we haar in bed leggen is het huilen, huilen, huilen.. Ik ga zo maar meehuilen
Geen idee... dan 2 achter elkaar? Ze heeft net een heleboel gespuugd, doet ze heel vaak, spuugt zo'n 40cc ineens naar buiten. Misschien is ze te gulzig of zo, ik weet het niet, maar ze wil da wel wéér drinken.. Pff.. ik vind het wel moeilijk om hier mee om te gaan, weet niet wat ze wil..
Aaachosss, ja dat lijkt er inderdaad op alsof ze te gulzig is. Je laat haar tussendoor wel gewoon lekker boeren?
Dat probeer ik, maar dan komen er nooit boertjes.. De melk geeft ze ook best laat terug, vaak ligt ze al lang en breed in bed. Na een kwartier geef ik het boertje laten op, er komt er nooit één en meestal valt ze tegen mijn schouder in slaap..
Ik hoef d'r maar neer te leggen en ze gilt alweer moord en brand.. dat wordt niets met slapen denk ik.. arme meid
Hmmm ik zit nu toch wel te denken aan krampjes. Dat ik zo jammer dat die kleintjes niet kunnen praten, dat zou allees een stukje makkelijker maken...
Goedemorgen allemaal, ik kom alleen even melden dat ik nog steeds rondhobbel en er geen tekenen zijn van een naderende bevalling helaas. Heb morgen afspraak in het ziekenhuis voor een echo en ctg en evt strippen.. pffff ik ben er zo flauw van. Al die lieve foto's die ik hier zie, ik wil ons kindje ook zo graag zien!!! Naja fijne dag allemaal met jullie kleintjes. Als het goed is zie ik onze kleine uiterlijk volgende week dus ik bikkel nog maar even door met die dikke buik Liefsssss
fiture mama, hopelijk kunnen ze je morgen een handje helpen. succes met de laatstje loodjes,het kan ineens beginnen!!
lilalief: heb je al een gewoon fopspeentje geprobeerd? daniel huilde en spuugde omdat hij teveel kreeg.
bij mij zeiden ze dat bepanthen ook mag blijven zitten naja, gebruik ttoch bijna niet meer. laat et eerst "lekker uitlekken" voor ik et weer inpak. heb er toch een moltondoek onder liggen omdat spuugdoekje veel te klein is om et geknoeide op te vangen
kstop met bijlezen, internet is zooo traag, niet leuk meer. ben blij dat ik weer lekker aan boord ben. wel even wennen om nu alkes zelf weer te moeten, maar gaat goed! reis erheen is ook gied gegaan, ondanks dat het 6u duurde nog babnieuws sinds maandag?
lilalief,hoe is de nacht gegaan? heb je een speentje geprobeerd? een regeldag kan ook een paar dagen duren hoor. misschien kun je dr helpen door een hydrofielluier onder dr matras te leggen op hoofdhoogte dat ze niet helemaal plat ligt, dan loopt het minder snel terug.