Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedemorgen! Hier wel lekker uitgerust, Mirthe kwam vannacht maar 1 keer rond 2 uur en daarna om 6 uur dus dat was wel lekker. En Jasmijn is vandaag naar het kdv, dus ben lekker langer in bed blijven liggen.. heerlijk.

Lees over dramabevallingen, dikke knuf voor diegenen die dat hebben meegemaakt. Jeetje, schaambeen breken, moet er niet aan denken...

Zag mooie Karishma spam!

Jodelahiti, voor jou de 40 weken wave!

Evenstar, Dondersteen dikke knuf voor jullie. En wat Prulleke ook al zegt, het is nu even zwaar maar het wordt echt anders! Jasmijn had daar 's avonds ook altijd last van maar na een tijdje wordt dat echt minder. Het is ook een kwestie van een nieuw evenwicht vinden idd.
    Mirthe had het trouwens gisteravond ook, hier dus ook maar het speentje tevoorschijn gehaald en dat hielp wel, ze kon in elk geval rustig in slaap vallen ermee. En vanmorgen merkte ik waar ze last van had, ik had de ene poepluier nog niet verschoond of de volgende kwam er al aan (ze had echt 1 seconde een nieuwe luier om..)
    Kan me ook wel vinden in het berichtje van Catje, zo ben ik gisteren voor het eerst met 2 kinderen op stap geweest (naar het weeguurtje van het CB). Daar zag ik echt tegenop, hoe ga ik dat doen.. terwijl als je dan gaat alles enorm blijkt mee te vallen.

FM, succes in het zkh vandaag!

Duster, dikke knuf! Hoop dat je vandaag nog een beetje kunt rusten. Slaapt Matthijs overdag nog?

Mama25, hetzelfde voor jou!

Lilalief, jeetje wat een supernacht! Lila heeft het nu al goed door zeg...

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Lilalief fijn dat je zo'n goede nacht gehad hebt.

@ Boni fijn dat het allemaal meegevallen is met 2 kids op stap.

@ hier ligt de kleine man lekker te slapen, net lekker zn buikje vol gedronken haha. Jaylinn gaat er zo ook in en dan ga ik ook nog ff naar bed.
    Ben zelf nog niet alleen naar buiten geweest met de 2 kleintjes. Heb wel buggy boven staan voor Jaylinn, en Devin kan dan in de draagdoek. Wel voordeel dat ik een lift heb, al is het maar een kleine haha. Het regent hier nu dus niet zo lekker om naar buiten te gaan nu. Miss vanmiddag ff als het droog is.

Zal mijn trots nog ff spammen!!

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mn kleine mannetje...

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Leuke foto's mama25!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Superkjoet!!

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ja! En jij morgen de magische 12 weken...! Jeuh :D

Zojuist de bovenverdieping opgeruimd, gestoft en gestofzuigd. Badkamer schoongemaakt, bedden verschoont, was gedaan.
    Nu even zitten, dan de hond uitlaten en beneden stofzuigen. Dan douchen, een uurtje op de bank en dan komen de pipoos weer thuis van school!

Als ik daarna nog boodschappen doe.... zou dat voldoende beweging zijn om vanavond een bevallinkje te doen?:D
    Hope so!

@ Baby op de slaapkamer: wij hebben ook een wiegje op onze slaapkamer neergezet. Is het niet om de oudere 2 kids niet wakker te laten worden 's nachts dan is het wel uit 'luiheid' om niet steeds van de zolder naar de middenverdieping te hoeven stiefelen 's nachts.

Maar ik ben wel van plan dit na een paar maanden ofzoiets weer af te bouwen. Ik zie mezelf nog geen wilde bed-avonturen beleven met een baby ernaast :$ :)
    En het is wél de bedoeling dat we naast ouders, óók nog elkaars geliefden zijn ;)

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Schatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!

De vader van deze 2 schatjes... heeft hij enig idee wat ie mist eigenlijk??????
    Ben maar trots op je 2 mooie kleintjes!

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Jeetje meid een heftige bevalling dus!!
    Praat er zo vaak over als je kan..dat helpt echt!
    Zo kan je het goed verwerken, en gelukkig krijgen we er ook zo'n bijzonder wondertje voor terug anders zou geen een vrouw het meer doen he ;)

Hier had de buuf ook een 36 urige bevalling met KS tot resultaat...ook heftig dus..en ze had het er nog vaak moeilijk mee..maar door te praten ging dit steeds beter!

Hopelijk is het niet ernstig met je hart! hou ons op de hoogte he!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    niet zo snel he! btje aan jezelf denken door rust genees je zelf ook sneller!
    haha dit zeiden ze namelijk ook tegen mij..ik sta ook altijd de deur open te doen in de kraamweek... :p en dan zie je ook iedereen elke keer verbaasd kijken ;)

10. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!

Hahaha, moet nog even lachen om die foto die jij gisteren postte van je babi pangang ofzoiets.

Haha!
    Dat jij zo'n plaatje gaat zoeken op i-net whaha! Dat vind ik dan weer humor :D

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nou ja zeg zoiets zeg je toch niet???
    pfffff ennuh dat huilen advies moeten ze bij mij niet aan komen zetten hoor dit gaat dwars door mijn gevoel heen...en ik ben het met die adviezen dus ook niet eens!
    Bij Eva kwam toen ook het CB op bezoek, en Eva was een buikslaper (nu nog...) en dat had ze ons zo duidelijk gemaakt...CB komt op bezoek dus ik geef dit aan..komt ze gelijk aan met bakeren dit en dat..nou dacht het dus ff niet he...ook nooit gedaan Eva sliep heerlijk op haar buik nooit problemen gehad...en ze ging vrij snel duimen die had ze met een bakerdoek niet gevonden..en was haar troost!
    CB is hier gewoon voor meten en wegen! klaar :D!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww hier ook in het begin voor het geel zien...en nu nog..is ook veel makkelijker met meerdere kids! zo hoef ik niet steeds trappen op...en nog nooit commentaar over gehad..zolang hij goed slaapt hier..anders gaat hij alsnog naar boven..

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    JA ga jij vandaag ff bevallen?? :D:D:D

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    gedaan!!

post de lijst straks nog eens...wat raar dat de tijd trouwens niet klopte haha sjorry!

leuke datum 20ste he!! ik vind 02-02 ook zo leuk :D!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, tja, wat zal ik hierop nou zeggen.. 8)

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    aahh lekker koppie haar hihi!

ennuh leuk dekentje zeg!

17. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Sgoed!;)

Ik ga vast beginnen te persen. Ik heb toch al 1 cm ontsluiting!
    In hoeverre kunnen die fontanellekes meebuigen? :D

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    smakelijk! ziet er goed uit die ga ik ook eens proberen toch makkelijk zo'n pakkie :D!

19. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Nou, eeeeeuh, of het lekker was bijvoorbeeld?:p

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ook trouwens wiegje op onze slaapkamer. Is me vorige keer bij Jasmijn ook prima bevallen. Toen hebben we haar na een paar weken overdag op haar eigen kamer neergelegd en 's nachts nog bij ons. Toen ze echt door ging slapen is ze ook 's nachts naar haar eigen kamer verhuisd.
    Is ook gewoon gemakzucht idd, hoef ik niet zover te lopen om haar uit bed te halen voor de nachtvoeding. En ik merk nu dat ik vaak al wakker wordt van het smakken voordat ze begint te huilen, dat scheelt ook weer.

Deel Deze Pagina