Februari 2010 mama's deel 4!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door knorretje84, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    grappig om te lezen! Hier zijn de eieren niet aan te slepen (gelukkig heeft mijn broer kippen op de boerderij haha en zelf rapen is ook leuk!!)
    Liefst met schilletje hihi ze zijn er bijna verslaafd aan, favo moment bij de Ikea is eitje eten hihi :p

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat was het idd! Het viel goed in de smaak bij iedereen. Zelfs Jasmijn vond het lekker (maar goed, die zat vooral haar gebakken eitje en de komkommersalade op te eten). Die heeft toch rare voorkeuren, haar absolute favoriet zijn augurk en zilveruitjes :$. Maar goed, dat heeft ze van mama, die vind dat ook heel lekker (en niet alleen tijdens mijn zwangerschappen ;))

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, wij hebben zelf kippen dus ze kan ze idd zelf rapen met boniman. Komt ze altijd heel trots de keuken binnen: eitie, eitie!

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    aahhh wat lief vroeg me al af hoe dat finger feeden oid eruit zag :D!

In het zkh stond in het boekje dat voor jou rust je beeb van de kamer af mocht tijdens de nacht en dan een flesje of finger feeding kon krijgen..dus ik snapte er al niets van..hoe krijgen ze dit uit mijn (.)(.) dan?? haha
    Maar Bas bleef lekker bij mij hoor! dat is echt niet aan mij besteed...en echt rust krijg je toch niet op de kraamafdeling ;)

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    lekkerrrr laatst van schoonmoeder een bakkie gehad! heeeerlijk :D!

Hier zit de vriezer ook vol met pastasauzen en kippensoep heel handig ;)
    en eindelijk weer een vriezer is toch wel weer fijn hoor :D!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zoals ik hiervoor ook al aangaf praten praten praten gewoon doen! iedereen die het wil horen..al bel je mij op haha :D!
    en als we meeting hebben een keer dan vertel je het maar nog eens wedden dat het dan al anders voelt!

en ik denk ook vaak (dat helpt bij mij) vanuit het kindje..die heeft 9 maanden fijn in mijn warme buik gezeten..wordt op de wereld gelanceerd, moet zelf ademen drinken poepen en dat kan nog eens zeer doen ow ja en laat staan praten?? waarom begrijpen ze mij nu niet...etc dan denk ik germ jij moet het ook niet makkelijk hebben :D!
    ennuh makkelijk is het voor ons zeker niet want die gebruiksaanwijzing zit er gewoon niet bij!
    Maar die komt stapje voor stapje echt! :)

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wat een haar :$

jullie kunnen al een hanekam maken ervan :D! hihi

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zeker een mooi plaatje :)

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hier ook zo'n rare eter... Nina houdt erg van feta kaas, ze eet zo'n heel blok gewoon zomaar op! ( :D ik post ook zo'n foto)
    Bekijk bijlage 54403
    En dat heeft ze liever dan snoep :$

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    goed dat je dit doet! dan kunnen ze er eventueel ook nog iets mee voor in de toekomst!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zit hier nu ook in badjas...moet nog douchen haha Eva slaapt wel..maar Bas is nu alweer wakker aan het worden..haalt sinds gister om de 3h niet meer...dus flink aan het regelen nu!
    En dan om 21:00 voeding en dan ineens om 03:00 prima natuurlijk :D
    maar dan mag overdag ook wel weer gewoon hihi maar meneer is het dus aan het opkrikken...en dat betekent ff minder rust voor mama!
    Gelukkig bijna weekend :D!

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, heb net ook nog even een voedingsbeha erbij besteld. Nu het zo goed loopt met de bv mocht dat wel van mezelf (zoals ze hier zeggen: kost een beetje maar dan heb je ook wat ;)). En tenminste een leuk model, niet dat saaie wit of zwart.. (kom ik weer met m'n plaatjes haha)

Bekijk bijlage 54404

Zo loop ik er weer mooi bij of niet dan!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja herkenbaar!!
    hier maakt het niet uit waar we eten en hoe laat altijd rond etenstijd komt meneer haha en zo ook de 2 dames die hadden dit ook..dus ik weet het ondertussen ;)
    de keren dat je dan rustig kan eten zijn heel fijn hihi
    ach straks zit hij ook aan tafel hihi zo snel gaat het!

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww mijn vriend is er net zo eentje haha die staat 's nachts gewoon uit haha zo leuk om te zien en daarbij zit hij zonder bril/lenzen ook totaal niets haha

maar die kan zelfs staand slapen hihi
    ik ben 's nachts werken gewend dus ben ook klaar wakker gelijk ;)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    succes en beeb nou mag het onderhand wel he ;)

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    bij jou ook al...hier ook eentje tot 21h....hopelijk vandaag een btje rust voor ons...hier tot nu toe nog niet...heb Bas al weer bij me nu..

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee n daarna ook niet hoor haha :D

mijn moeder dronk ook een fles whiskey leeg toen ze een miskraam had...maar toen bleek ik er nog in te zitten... 1 van een tweeling dus ;)
    hehe

Deel Deze Pagina