Ik kreeg er zo'n rode kop van... en aambeien kweken is ook niet mijn favoriete hobby ben maar gestopt met persen
Zo daar was ik weer. Vanmiddag rustig aangedaan, om 5 uur nog even Jasmijn van het kdv opgehaald. Vanavond even naar de HEMA geweest voor wat boodschappen en online geshopt voor wat bv-shirtjes. En nu lekker even achter de laptop totdat Mirthe weer komt voor de voeding, die ligt lekker bij papa te slapen.. Jodelahiti, hoe ging het vanmiddag met alle kids op bezoek? En hoop dat je snel echt kunt persen Lilalief, is toch niet gek dat je je oude kleren nog niet aankunt, ik kan één broek wel aan maar die zat altijd al wat ruim. Er zijn er ook genoeg die ik (nog) niet pas. FM, hoop dat het strippen resultaat heeft. Mir, fijn dat Wesley het zo goed doet op de fles en dat jij je rust weer kunt vinden nu. Hier trouwens wel een fijne verpleegkundige op het bureau, heeft zelf ook lang bv gegeven dus weet uit ervaring waar ze over praat. Arts is ook aardig, assistente op bureau ligt me alleen niet zo maar goed..
Nou Boni dan ben ik in ieder geval niet de enige Ik ga me er maar niet meer op focussen. Hier weer dikke tranen van mama en Lila, huilen, huilen, huilen, en niet in bed willen liggen en slapen..
Ben er ff snel doorheen gesjeesd, kan me aandacht er ffies niet bijhouden. Ik voel me zo ontiegelijk rot, de hele dag al. Kan echt janken om alles en hou me groot voor iedereen. Zodra ik niemand meer om me heen heb begin ik te janken. Het word me gewoon allemaal teveel en zit er helemaal doorheen. Het kleine ventje is niet aangekomen maar afgevallen en alleen daarom houden ze hem nog. Hij zit nu 70 gram onder zijn geboortegewicht. Ik wil gewoon mijn ventje mee naar huis kunnen nemen. Mis hem zo verschrikkelijk erg.
@FM: Heeft het strippen geholpen????? @Beliebel; Jank maar lekker de boel bij elkaar. Ik snap dat je je mannetje het liefste lekker thuis hebt. Hopelijk komt hij snel aan en kunnen jullie thuis van jullie gezinnetje gaan genieten. Een hele dikke knuffel!
@ duster: helaas nog geen resultaat.. het lijkt wel of mijn lichaam en de baby er gewoon niet klaar voor zijn ofzo.. maar goed nu ik weet dat het uiterlijk dinsdag wordt, vind ik t minder erg. Ik hoop natuurlijk wel op een natuurlijke bevalling. Begreep dat een inleiding vaak toch wat heftiger is.. De beeb heeft nog 3 dagen dus wie weet @ Belliebel: heel veel sterkte meid. Logisch dat je je mannetje thuis wil hebben. Dit is niet wat je verwacht en hoopt als je je kleintje ter wereld brengt. Ik hoop dat Dinand snel naar huis mag!! Knuffff..
Goedemorgen @ Hier kwam Devin 2x vannacht dus viel erg mee... Ook Jaylinn werd weer ff wakker, was dr speen kwijt hahah. Daarna was het weer rustig en konden we weer slapen. Zometeen komen me ouders en gaan we ff naar de markt. Nu is t nog droog... @ Kleding: mijn kleding ga ik eind volgende week of die week erop tevoor schijn halen. Tot die tijd niet... hahah. @ Woezel is hier ook favoriet bij Devin. Zo lief!!
Nou MP is toch altijd geweldig ! Ik heb nu iemand in Eindhoven gevonden hier niet ver vandaan..en die bied dezelfde BH nieuw aan! verschillende maten! voor 15 euries!!!! Dat scheelt nogal he?? Dus ik probeer vandaag nog bij dr langs te gaan en te passen, en dan heb ik ook zo eentje
hallloooo lees eens wat je typt 2 weken!!!!!!! dan is iedere buik nog geoorloofd! Hier bijna geen buik maar probleem aan de achterkant dus mijn eigen broeken kan ik voorlopig nog wel even vergeten en moet eerlijk bekennen dat ik er ook weinig om geef! maak je dus vooral niet druk tijd genoeg om die kilo's er nog af te krijgen hoor! en nu lekker alle tijd voor Lila toch? ow ja en ik krijg alle broeken nog aan hoor maar idd ook noooit dicht hihi
ja daar is mijn buddy weer vroeg me al af hoe het met je was en waar je bleef hihi ! en zo te lezen weer veel te druk in het huishouden FOEI!!! en je mag hem wel als schoonzoon hoor met die knappe dames komt dat wel goed Sinds we hier wonen hebben wij een nieuwe CB en de VK is al 10 x beter dan die we hadden wat een verademing! en de arts was ook wel ok, maar die vorige vond ik ook errug fijn
zoals ik al zei kan ze allemaaaaal aan maar niet dicht hihi en ga het voorlopig ook niet proberen tenzij de zw. broeken van me kont zakken hehe (wishfull thinking!)
hehe eindelijk super mama laat je gevoel zien helemaal niet erg! je hebt je zo dapper gehouden de afgelopen daaaagen! en ook jij mag verdrietig zijn het is wel jullie zoontje dat daar ligt en niet thuis waar hij gewoon hoort!! ga extra veel slagroom en kippensoep eten en weet ik veel haha en daarna voeden voeden voeden dan zit die 70 gram er zo aan!!!! En ik kan niet wachten tot de eerste foto's komen van jullie allemaal thuis een extra dikke knuffel voor jou meis! en natuurlijk voor je ventje!!
Nou ik ga nu ff lekker ontbijten beneden met de hele zooi!! ! Heb lekker geslapen, Bas verwend ons weer met lange nachten maar overdag is hij een nieuw ritme aan het zoeken merk ik.. maar goed wij slapen cant argue about that can I Dames fijne dag allemaal!!!! knuf!
Goeiemorgen allemaal, Belliebel, meid het is helemaal niet erg om zo verdrietig te zijn. EN dat mag ook best met anderen erbij! Want het is niet niks wat jullie meegemaakt hebben afgelopen tijd! Laat het los en laat je gaan, is beter voor je dan opkroppen! En mijn duimen draaien dat hij snel thuis is! Bwtje, hihi, mooi hebben wij alvast onze kinders uitgehuwelijkt Hier een wat minder nachtje! Maribel heeft besloten dat 3 - 3,5 uur tussen de voedingen echt teveel is en vraagt daarom nu maar elke 2 - 2,5 uur! En ik was net een beetje gewend aan het 'langere' slapen! Nu slaap ik dus elke keer maar 1 tot 1,5 uur en dat is wel ff pittig! Ze is lekker wakker nu, merk dat ze wat vaker wakker is overdag. Meestal had ze 19.00 uur een wakker momentje tot ongeveer 22.00 maar nu is ze sinds 2 dagen ook 's morgens wakker. Naja ik zie wel wat ze ervan gaat maken! Hoe is het met de nog rond hobbelende dames?
Hihi slagroom JUMMIE, maar het is niet de bedoeling dat die 70 gram er bij mij aankomt haha(grapje). Nee heb vannacht erg goed geslapen en kan de wereld weer aan. Ben heel benieuwd wat ons kleine ventje vandaag weegt. Over oude kleding weer aankunnen, tja ik pas ook al mijn broeken weer maar krijg ze niet dicht hihihi, vind het ook prima eigenlijk, komt vanzelf wel weer. Loop nu ook nog met zwangerschapskleren en geen hond die het ziet. Heb eigenlijk na de bevalling nog niet op een weegschaal gestaan, dus geen flauw idee wat ik weeg hihi. Ook dat vind ik wel prima.
@ Belliebel, je hebt je alle dagen zo groot gehouden en jezelf er supersterk doorheen weten te slaan! Al die onzekerheden vanaf het moment dat Dinand opgenomen werd en het nieuws van wat er mis was... tot de operatie aan toe en zijn herstel de afgelopen dagen! Ik kan me hélemaal voorstellen dat je het hebt gehad... je hebt je sterk gehouden maar dat lukt toch ook niet voor eeuwig? Het is inderdaad tijd dat ie snel naar huis komt!!!! Veel sterkte meid, even een dip en daarna hup weer door voor jullie mooie mannetje. Knuffel!!!! @Troeltje... oh jee, 1,5 uur slaap per keer? Ik vraag me af hoe dat hier straks zal gaan !! Ik ben echt iemand die niet goed tegen weinig slaap kan En mijn man ook al, haha! Hopelijk kun jij straks ook even bijtanken. @ BWtje, jouw nachten klinken goed! Daar wil ik ook wel voor tekenen... @Hier, nog niets! Hooguit wat gerommel zo nu en dan. ik hou me toch nog vast aan die volle maan morgen
Jodelahiti, tja ik hoop maar dat ze een regeldagje heeft en het snel weer bij 3 - 3,5 uur houdt of misschien wel nog langer Hoe zit dat ook weer met die sprongetjes? Van het 'Oei ik groei' boek? En ik ga ook even duimen draaien voor de meiden die nog moeten, hopen dat jullie snel mogen bevallen!