Nee eigenlijk huilt ze helemaal niet veel.. alleen lijkt het alsof ze gewoon niet in bedje wil liggen. Pak ik haar op en ligt ze op mijn buik dan is het goed. Dat is dan overdag. 's Avonds huilt ze meer, we hebben afgelopen nacht een nachtlampje aangedaan, want ik vroeg me af of ze misschien bang is in het donker? Ze is tussen 18.00u en pakweg 01.00u super onrustig, en dan slaapt ze een paar uur achter elkaar.. Uitgeput denk ik. Ik weet niet hoeveel ze zou huilen als ik haar niet kom troosten! (maar denk ook niet dat ik dat kan..)
Ik dacht dat de gekke dromen tijd voorbij was, maar kennelijk niet?? Ik heb over Angelsfire gedroomd! Je moest even weg en vroeg of ik op Tygo wilde passen. Toen kreeg ie honger en was ik in paniek, als ik hem ga voeden heb ik niet genoeg melk meer voor Lila, help! En het was ook best zwaar om met 2 kleine baby's te sjouwen! (waarom droom ik over forum-genoten?)
@ Angelea, gefeliciteerd met je dochter Carlijn! Hadden jullie een echo gehad omdat je echt dacht dat het een jongetje zou zijn? Of was het een voorgevoel? @Mama25, leuke foto's @Hier: Vannacht om 02.00 wakker geworden van pijnlijke harde buiken om de 5 tot 10 minuten. Dat heeft aangehouden tot zelfs vanochtend 09.00 uur. Echt wegpuf (voor?)weeën. Toen werden de kinderen wakker en vanaf dat moment is het afgenomen.... Shit zeg, ik had echt het idee dat het begonnen was maar sinds die 2 pipoos weer om me heen drentelen lijkt het echt te blokkeren. Herkennen mama's met meerdere kinderen dat ook? Net een stuk gewandeld, maar helpt niets. Misschien vannacht weer... en dan met volle maan
@ Angelea, gefeliciteerd met je dochter Carlijn! Hadden jullie een echo gehad omdat je echt dacht dat het een jongetje zou zijn? Of was het een voorgevoel? was voor ons echt een voorgevoel. Goldt ook voor velen om ons heen. Waren dan ook echt zeer blij verrast. Had in het ziekenhuis 2 shirts voor bevalling mee, roze en blauw. Dus kon kiezen welke ik aan moest doen. Ik zat midden in een wee, dus mijn man moest kiezen. Hij wist het ook niet en koos toen snel voor het roze shirt. Had ik de wee niet gehad, had ik zelf voor de blauwe gekozen. Voorgevoel???? Ben dus bevallen in een fel roze shirt.
Haha, wat geinig! Dat is het leuke van niet weten wat het geslacht is hé! Ik ga een beetje op bed liggen. Heb gewandeld maar alle weeën zijn vertrokken Na zo'n slechte nacht (weinig slaap, alleen maar liggen puffen) kan ik wel een middagtukkie gebruiken.
Slaap ze Jo, wie weet lig je ergens vandaag nog te bevallen! Pff, gisteren een minimonkey draagzak besteld om als hangmat te kunnen gebruiken, bedenk ik me net dat het met de lodger shelter ook kan, en die heb ik! Nog steeds zwangerschapsdementie? Zit ik zometeen met 2 multifunctionele draagzakken.. en heb ook nog zo'n babybjörn ding!
Belliebel, joehoe, Dinand boven zijn geboortegewicht! Hoop dat hij snel mee naar huis mag. Tonka, jammer dat het met de bv zo is gelopen. Is ook een beetje mijn ervaring van vorige keer met het zkh, ze hebben wel een protocol maar alle vpk gaan hier toch verschillend mee om. Heb je al contact met een lactatiekundige opgenomen? Misschien heeft zij nog goede tips. Angelsfire, beterschap! Is ook niet zo gek als je zo druk bent, dat je weerstand wat laag is. Super dat Tygho zo goed is gegroeid en ik hoop dat Tygho het dag/nacht ritme snel gaat omgooien. Knorretje, veel plezier in de dierentuin. Mama25, lekker dat je zo goed hebt geslapen. En mooie Devin en Jaylinnspam! Angelea, gefeliciteerd met de geboorte van Carlijn! Wat een verrassing! Had je ook een echo gemaakt waar uitkwam dat het een jongen zou zijn of was dat puur jullie gevoel? Haha, kom het antwoord al tegen. Jodelahiti, balen dat het niet doorzet. Lilalief, hoop dat Lila snel wel wil slapen in haar bedje. Zielig als ze zo ontroostbaar zijn..
hey meiden, hier gaat het even iets minder. ik heb vanaf vrijdag al last van een pijnlijke onderkant. de plek waar ik gehecht ben is nu onzettend gevoelig, opgezet en pijnlijk terwijl dat ik daar al een hele tijd geen last meer van had. eerst dacht ik dat ik misschien nog steeds niet van de blaasontsteking af was. dus had ik vrijdag maar nog eens urine ingeleverd bij de huisarts maar die was eindelijk schoon. maar ja waar komt het dan door het is in ieder geval geen pretje. met bram gaat het nu wel goed. er begint regelmaat in zijn ontlastings patroon te komen. hij heeft nu om de dag ontlasting en hij heeft minder krampjes wel is hij wat verkouden maar ja dat gaat ook wel weer over. belliebel wat fijn dat dinand weer is aangekomen. angelea: gefeliciteerd met carlijn tonka wat erg dat je zo`n negatieve ervaring heb gehad in het ziekenhuis. het is ook onzettend klote als ze geen 1 lijn trekken en je niet helpen waar nodig. angelfire veel beterschap. @ gewicht: ik durf nog steeds niet op de weegschaal te staan ik kan mijn broeken ook nog niet dicht maar de meeste shirtjes kan ik wel weer aan. ik zit nog niet zo lekker in mijn vel betreft mijn uiterlijk. voor mijn zwangerschap ben ik met veel moeite 20 kilo afgevallen en met 26 weken zwangerschap zaten er alweer 12 kilo aan en toen ben ik maar niet meer op de weegschaal gaan staan. jodelahiti, hopelijk gaat het niet lang meer duren voor jouw. wat balen zeg als je denkt dat het is begonnen. dikke knuf. ninja mooie semspam hoor loontje gefeliciteerd met britt
Hier gebeurt er nog steeds niks dusss ipv een februari mama zal ik hoogstwaarschijnlijk toch wel een maart mama worden. Eigenwijze kindje wil er niet uit voor maart blijkbaar Poeh had niet verwacht dat ik zo lang overtijd zou gaan en zeker niet dat ik ingeleid zou moeten worden. Baal er eerlijk gezegd wel een beetje van. Hoop dat ze morgen alsnog uit zichzelf komt en anders worden we dinsdag gelukkig sowieso papa en mama.. Eindelijk!!!!!!!!!!!! Jodelahiti heel veel succes! Hoop dat t doorzet
@ angelea: Gefeliciteerd met jullie dochter Carlijn!!! Geniet ervan! @ dierentuin: Was echt ff lekker om eruit te zijn....Ondanks de regen een geslaagde paar uur gehad. Heerlijk gedrenteld in het oceanium en rivierahal....Aidan sliep verrukkelijk en heb hem na 4 uur maar eens wakker gemaakt voor voeding!...... Nu weer kolven en zometeen visite.....gezellie! @ jodelahiti: Hopelijk zet het vandaag nog door, zou toch leuk zijn! @ futuremama: Eigenwijs kindje idd.....Maar 1 ding is zeker.... dinsdag ga jij mama zijn!!!
Oh meid ik weet helemaal hoe je je voelt! 2 weken overtijd is heel maf, 3 weken overtijd laten ze je gelukkig niet meer lopen. Dinsdag zeg.. wat spannend hé? Nog 2 daagjes (anderhalve eigenlijk) volhouden dus... Zijn wij de enige 2 die nog moeten bevallen trouwens? Ik geloof het wel hé? Mijn man is eieren aan het eten nu ik zei 'kom, wij maken die prostaglandine inleidzalf wel zelf!!!' Net geprobeerd en dus vanavond maar weer als het nog niet werkt hahaha! Zoals de beeb er in is gekomen moet ie er dus ook maar weer uit. Gisteren in het ziekenhuis zeiden ze dat het zo rustig is, dat ik maar lekker dit weekend moet bevallen, dan hebben ze alle tijd voor ons! FM hopelijk worden we allebei mama deze week en anders is het voor mij ook echt wel binnen anderhalve week. Leuk
Hee wat een lekker ontspannen dagje zo! Lekker dat Aiden zo goed geslapen heeft in de dierentuin. Ik ben toen met de jongste (newborn) en tuurlijk de oudste naar het safaripark geweest. Sliep ze ook uren achter elkaar in de wandelwagen Hier regent het ook en het waait hard!! Maar we zitten ook aan de zee (westerschelde) hier dus het waait hier sowieso altijd.
Bizar is dat he....Hoe lekker die kleintjes slapen in de wandelwagen...De frisse lucht en gehobbel doen wonderen!!! Heerlijk!!!