@ FM en Jodelahiti: Ik leef met jullie mee... Ik moet ook nog! Ben nu net zover als Jodelahiti, ook veel voorweeen maar het echte werk blijft uit! Ik hoop ook dat de volle maan zijn werk gaat doen. @ iedereen: Gefeliciteerd met alle beebjes, lekker genieten!
Hallo lieve schatten, Buddy nieuws! Mijn vriendin Jo7 is m.b.v. een kz op de 25e bevallen van een meisje! Elise Sofie. 54 cm en 4600 gr. Lieve Jo van harte gefeliciteerd!! (hopelijk ben ik snel weer mobiel, zodat we ons kraambezoek bij elkaar kunnen af leggen! Ben erg benieuwd naar jullie schatje! Knuffel!! en natuurlijk ook aan je mannen!)
@ Mama25! Hoi! Ik heb helemaal de geboorte van Devin gemist. Mag ik je nog van harte feliciteren?!? Van harte! Ik hoop dat alles goed verlopen is en dat jullie beide helemaal gezond zijn? Hoe vindt Jaylinn haar broertje? Knuffel!
@ dondersteen hoi!! Kan gebeuren hoor!! alles is goed verlopen en was een snelle bevalling, 4,5 uur en 9 min. persen. Jaylinn vind het helemaal geweldig! Steeds kusjes geven enzo, en reageert ook meteen als hij huilt. Verder gaat het goed hoor! En hoe gaat het met jou en Ylva?
Dankjewel! Inderdaad zielig, dat breekt je hart.. Ze is nu nog rustig, hopen dat dat vanavond zo blijft! Even geen drama..
Gefeliciteerd Jo7! Hier te vroeg gejuigd, het begint altijd rond deze tijd. Ze begint alweer te pruttelen..
Meiden die ook bevallen zijn: van harte gefeliciteerd!!! Futumama en Jodelahiti: hopenlijk mogen jullie ook snel van die kleine hummeltjes gaan genieten. Verhalen: zoooo herkenbaar. Ben blij dat wij niet de enige zijn. Voel mij soms zo machteloos als Jorinde niet wil slapen. Vandaag even naar buiten geweest, toen de zon even scheen, ze viel direct in slaap, heerlijk. Vandaag voor het eerst zonder kraamhulp, spannend. Maar echt genoten, alles op ons dooie gemakje gedaan. Jorinde samen in bad gedaan, genieten. Zie wel tegen vanavond op. Ze is tot nu toe elke avond tot 12 of 1 uur wakker. En huilt dan erg veel. Maar dan slaapt ze wel 5 uur achter elkaar.
@ Met mij en Ylva gaat het de goede kant op. Ik hoop dat de kinde-fisio iets voor Ylva kan betekenen. Endat hopelijk die knobbel in haar hals gaat verdwijnen. Nu ligt ze steeds op een kant. Ik krijg haar niet anders gelegd... Verder is het een schatje. extra foto's staan in mijn album... Knuffel!
@ Dondersteen hoop met je mee! Erg leuk meisje!! Geniet er lekker van meis!! Knuff @ Hier zit Devin ff bij opa, haha hij is erg wakker. Straks als Jaylinn in bed ligt, ligt hij lekker bij mij op me borst. Geniet echt van die momenten, heerlijk!! Jaylinn lag ook altijd zo... nu niet meer hahah helaas. Merk wel dat hij sinds vandaag meer wakkere moment heeft. Dan kijkt hij rond met zn grote donkere (blauwe denk ik) ogen.
Het is te hopen inderdaad dat de fysio iets voor jullie kan betekenen. Vervelend, die knobbel!! @Hier, nou die krampen zijn weer verdwenen Ach ja, ik ga er maar vanuit dat het wel begint als ik en de beeb er aan toe zijn en eerder niet. Ik heb nog effe, nog 1 week en 5 dagen @ Jo7 GEFELICITEERD!!! Wat een lekker gewicht heeft ze zeg! Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Ben ook benieuwd naar je verhaal, waarom de KS bijvoorbeeld.... Geniet ervan!
Hier weer een hele wakkere Lila.. Even een tip, over iets wat ik hoorde van de kraamzorg, schrok er nogal van! Het blijkt dat baby's het eerste half jaar geen badschuim in het badje hoeven, en dat,als je dat wel doet, je heel voorzichtig moet zijn. Als ze water inslikken kunnen ze chemische longontsteking krijgen! Dat geld dus ook als je je baby met je mee in bad neemt! (de speciale baby olie kan eventueel wel, maar ook uitkijken met inslikken) Ik wist dit niet, ben blij dat de kraamhulp het zei, ik heb alle badschuimpjes maar even in de kast gezet..
Oh dit wist ik ook niet. Nou gebruik ik sowieso nog geen badschuim voor Dinand. Smeer hem lekker in met bodylotion. Heerlijk zo'n lekker zwitsalkindje.
Ladytijger, hoop dat het snel wat beter gaat. Fijn dat Bram wel wat minder krampen heeft. En hier ook een ietwat verkouden Mirthe. FM, balen dat er nog niets is gebeurd. Jodelahiti, bij jou ook nog niets aan de hand.. jammer! Sams, jij ook nog aan het wachten.. Ik hoop voor jullie allen dat de beebs nu een keertje komen. Knorretje, lekker zo'n dagje uit! Jo7, van harte gefeliciteerd met Elise! Leuke naam. Lekker genieten! Bhappy, is ook wel weer lekker als de kraamhulp weg is. Hoop wel dat het vanavond beter gaat! Mama25, mooi is dat, dat ze nu meer gaan kijken. Kan nu al uitkijken naar straks, de eerste lachjes enzo. Dondersteen, hoop dat Ylva baat heeft bij de fysio. Lila, bedankt voor de tip van het badschuim. Was het hier niet gewend, maar dat komt omdat Jasmijn zo'n droge huid had na de geboorte dat we zo weinig mogelijk in het badwater deden (en ook niet iedere dag). Zo'n droge huid schijnt meer voor te komen met kindjes die flink overtijd zijn. Maar dit wist ik niet. Hier vanmiddag op stap geweest naar mijn broer, drie kwartier met de auto. Hij is dinsdag jarig, vandaar. Ging hartstikke goed, Mirthe sliep lekker in de maxi cosi in de auto. Daar haar eruit gehaald en ook nog even gevoed. Ze was hartstikke rustig en zat na de voeding alles eens te bekijken. Jasmijn werd lekker bezig gehouden door haar grote nichtjes (9 en 7). Nu lekker relaxen op de bank, Mirthe ligt in haar wieg te slapen tot de volgende voeding.
@ Ladytijger, fijn dat Bram al minder krampjes heeft. Hier heeft Ylva zo nu en dan er ook behoorlijk last van. En ook heel veel zuigbehoefte... Trouwens succes met de verkoudheid! @ Futuremama, Jodela en Sams!!! Hopelijk gaat er snel iets bij jullie gebeuren! Ik weet hoe jullie je voelen! Sterkte en dikke knuffel! @ Knorretje, lekker zo'n dagje uit! Ik ben gewoon jaloers. hihi. Ik ben nl nog niet echt weg geweest. Ik heb erg last van mijn hechtingen en een gezwollen onderkant... ZUCHT! Ik hoop dat ik snel bij jou op visite kan komen. Liefs! @ Bhappy, eerste dag zonder kraamhulp hoe is het bevallen? @ Mama25, ben blij dat het zo lekker loopt tussen Jaylinn en je kleine mannetje. Geweldig! En ze reageert zelfs op Devin zijn huilen? Ahhh. Wat een schatje. @ Lila, bedankt voor de tip van het badschuim. Ik wist dat ook niet. Thanks! @ Boni, jij ook al een uitje gemaakt. 3 kwartier in de auto. Wow knap hoor. En gefeliciteerd met je broer. En ik hoop echt dat idd de fisio helpt. Thanks! @ wie ben ik vergeten? Knuffel!