Pas hier gaan posten als die andere daadwerkelijk weg is... (dacht namelijk dat ze dat nu al meteen zouden gaan doen ) Hopelijk mag het andere topic toch nog blijven staan en kunnen we gewoon verder kletsen daar!
Geslacht kindjes Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 44896 01 maart - Chantal84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje 01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje 02 maart - Channes - 1e kindje - TB - FV - geheim 04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 07 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV - meisje 08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen 10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen 10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen 10 maart - Punieka - - ZB/TB - BV/FV - jongen 11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje 12 maart - Kleintje88 - 21 jaar - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV - geheim 16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje 16 maart - Floor20 - 2e kindje - TB - FV - jongen 16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim 21 maart - Boba80 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - 2 jongens 21 maart - Lisetje809 - 1e kindje - ZH - FV - jongen 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens 25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen 26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV - jongen 26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Gwenolyn - 1e kindje - TB - BV - geheim 30 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV - jongen 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - meisje 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV - verrassing Er zijn 39 maart-2010-mama's! 1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers. 14 mama's krijgen een meisje 21 mama's krijgen een jongen 2 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 4 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 23 Totaal aantal meisjes 14 Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Als er nog meer dames wijzigingen hebben of toegevoegd willen worden, stuur me dan ff een PB. Alies, heb de lijst even hier neergezet voor je
Hier de lijst met alle dames. Stuur me even een pb als je weet wie je buddy is dan maak ik een buddylijst. Met je buddy kun je dan per pb gegevens uitwisselen. Dames zonder buddy: Kiezelsteentje Johannal Alies05 Shezze Franny Lisetje80 Moons (geen mobieltje) Buddy's: Anoniempjuh <-> Floor20 Anoniempjuh <-> Lara85 <-> Germini Anoniempjuh <- Channie Boomer2009 <-> Lindavnr <-> Eliesah Channes <-> Vriendlief <-> Kussiexx Chantal84 <-> Wennepen Darcy <-> Channie Darcy <-> Anouk1 Dianne <-> Britteke Joepie01 <-> Kussiexx Gwenolyn <-> Lynette84 Lara85 <-> Floor20 Linda -> MvS Marye1986 <-> Minke1979 <-> Boba80 Naatje80 <-> 2 mei-mama's Setti <-> Kleintje88 <-> Funnyme Stroopie <-> MariaO Sherly182 <-> Nijnja Dames zonder buddy; misschien handig/leuk als jullie ook even een buddy uitzoeken!
Goh, lekker dan....topic gesloten Nou.... hier verder dan maar...hopelijk vindt iedereen de weg hierheen!!! Goeiemorgen meiden! Lees op het vorige topic dat er veel mama's slecht geslapen hebben.. vervelend zeg! Sorry, ik heb wel lekker geslapen! hihi. Dadelijk naar de gyn en daarna door naar de arbo arts..ben benieuwd. Tot later weer!
goede morgen allemaaal hier ben ik weer vannacht slecht geslapen steeds last van de heupen en hele erge zuurbranden ben al vanaf 3 uur wakker......
mmmm is ie toch al dicht! Hier ook slecht geslapen... Nou ja opzich niet zo slecht maar voordat ik eens in slaap viel waren we ruim 2 uur verder :S bah!! Iemand tips daarvoor? Heb al geprobeerd met warme melk en honing, een stuk met de hond wandelen van te voren, pas naar bed gaan als ik me echt moe voel (al voel ik me de hele dag door moe) en s'middags alleen rusten op de bank niet slapen.... Zo meteen komt de kraamzorg ben benieuwd!
Hier gelukkig ook een fijne nachtrust gehad. Wel vaak even wakker om om te draaien of om te plassen, maar daarna gelukkig weer heel snel verder slapen
Kleintje, mijn ultieme slaapmiddel is altijd een boek lezen. En dan geen spannende thriller natuurlijk, maar een geschiedenisboek of iets dergelijks. Ik val altijd met het boek in mijn handen in slaap bij napoleon of de eerste wereldoorlog haha. Werkt echt! Maar hiero ook een slechte nacht gehad. Niet barslecht, het is wel erger geweest. Ik kon wel in slaap komen, maar werd om 1 uur weer wakker, kon me bijna niet meer draaien, alles deed pijn en moest ook enoooorm plassen. Zo hard plassen dat het er heeel zachtjes uitkwam en heel lang duurde hihi.En dan nog een snurkende vent naast me, is ook niet bevordelijk... Ik wil vandaag nog wat rustig aan doen. Filmpje kijken op de bank ofzo, want morgen krijgen we de sleutel van ons appartement en begint alle hectiek. Leuk, maar denk ik erg vermoeiend. Zeker met hyperactieve schoonouders Maar hulp genoeg gelukkig.
Goedemorgen meiden!! Ik zie dat we verhuist zijn! Nouja, dan kletsen we hier verder Slim dat jullie de lijsten mee hebben verplaatst! Ik had eigenlijk nog helemaal geen last van een trager forum! Hier ook beroerd geslapen (eigenlijk voor het eerst) maar zie dat ik niet de enige ben!! Heb Bart ook de halve nacht wakker gehouden met m'n gedraai. Pffff en toen ging ik ook nog's liggen piekeren nou dan kun je't helemaal wel vergeten hé Hoop dat iedereen vannacht beter slaapt! @Lindavnr, haha, okeee cassettes dus!! Nou dan ga ik maar's informeren bij de Prénatal heb het ding gratis gehad dus er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Maar heb wel gezien dat ze hem daar ook verkopen dus zullen ze vast wel weten! Ik ga inderdaad P&O nog maar eens bellen, maar dacht eerst maar's een weekje rust daarna verder regelen! Succes bij de gyn en de arbo trouwens! @Waggelen, hihi, zing hier een liedje als ik rondloop 'doe de pinguïn' (van 'do the move' van de Robijntje reclame). Haha, zie er dan echt niet uit! @Kleintje, lekker ontactische vent zeg! En dan denkt'ie ook nog dat'ie zo iets verkoopt?! @Blije Doos, ik ben vandaag 34 weken zwanger maar nog stééds geen bericht over die doos , alle andere heb ik inmiddels. Hebben jullie mailtje of post gehad? @Dorst, ik zei toevallig vorige week via de sms tegen Marye: zou het erg zijn dat ik zo idioot veel dorst heb?? En toen hoorde ik van haar ook al dat ik niet de enige ben Is toch niet normaal?? @Lynette, wat fijn dat de niertjes goed zijn! @Ano, lekker dat jij ook weer door de APK bent!! Netjes hoor allemaal. En dat je niks ben aangekomen natuurlijk haha Foto's volgen hopelijk snel, maar wil eerst ook de gordijnen en kledingboom hebben hangen! Gefeliciteerd met je 33 weken maar weer!! @Hier, nu sprak ik vanmorgen de VK (een ander) en die begon te piepen dat ik nog maar 4 kg ben aangekomen. Terwijl de rest van de VK's uit die praktijk het geen probleem vindt. Omdat ik wel gezond eet en de beeb goed groeit!! En als je al wat zwaarder 'start' het helemaal niet erg is minder aan te komen. Zucht, zeurmens! En nu gaat ze het even overleggen. Ik ga vandaag alleen ff naar m'n ouders, kopje koffie doen en even naar de Hema (daar is al het babyspul super in de aanbieding, check de folder). En verder niks, dus ik volg braaf het rustadvies op! Liefs en fijne dag! Laar
Lindavnr: Succes bij de gyn en de arbo! Kleintje: Veel succes met de kraamzorg. En de tip van een boek lezen, zou ook mijn tip zijn. Ik lees ook altijd voordat ik ga slapen. Maar geen geschiedenis hoor Gewoon iets anders waar ik makkelijk doorheen kan lezen. Boomer: Leuk hoor morgen de sleutel van je nieuwe appartement. Zelf niet te veel doen he! Ik hoop dat het allemaal lekker een beetje opschiet en je snel over kunt. Hier: Pfff ik ben weer zo extreem moe. Net als aan het begin van de zwangerschap. Ik lig gemiddeld zo'n 11 uur per nacht op bed. Slaap vaak smiddags ook nog 2 uur, maar beter wordt het niet. Nog meer daar last van? En zondagavond verbouwden die kindjes nog mijn hele buik, maar sindsdien voel ik ze eigenlijk maar heel erg weinig...
Goh das frapant. Gisteren hadden we het er nog over dat topics gesloten konden worden. Kleintje88 maakt gelijk een nieuwe aan en hopla andere dicht. Vind eigenlijk wel dat de modjes dan even in het topic moesten vermelden dat dat topic zou gaan sluiten. Hebben jullie ook last van spierpijn bij de liezen? Kreeg toevallig vandaag weer een mailtje van jonge gezinnen met groeikalender in week 32 en nu weet ik ook waarom ik er al zo'n week of 2 last van heb. Komt dus omdat de kleine met het hoofdje naar beneden ligt en op de bekkenbodemspieren drukt, waardoor je bandenpijn krijgt. Nou weet ik dat ook weer. Van't weekend had ik er heel erg last van, omdat ik iets te druk in de weer was geweest in huis. Voelde net als toen ik net bevallen was van mijn dochtertje. Een drukkend gevoel daar onder en spierpijn alsof het wat beurs is. O ja droomde vannacht ook dat we te laat voor ons huwelijk kwamen. Het was al 9.15 uur en om 9 uur moesten we er zijn. Pff als het maar niet echt ook zo gebeurt. 8)
Trouwens als jullie een keer niks te doen hebben; Bobolino.tv: videofilm en filmpjes over zwangerschap, bevalling, jou en je baby Hierop staan heel veel interessante zwangerschaps en bevallingsfilmpjes. Ik kwam erop terecht omdat ik net info zocht over indalen.
Las dat iemand zei dat de topics ook verwijderd werden (dus nooit meer iets terugzoeken) maar dat is niet zo hoor!! Zie hier berichtje van Lotte (Supermoderator) 'Voor de duidelijkheid, onderwerpen worden niet verwijderd, alleen gesloten.' Terugzoeken blijft dus gewoon mogelijk! Heb ons oude topic dus al even in m'n favorieten gezet
Ook hier heel slecht geslapen. Ik hoest me gek! Heb ook pijn in mn longen ervan. Gisteren heeft hubbie hoestdrank voor me gehaald die je mag hebben als je zwanger bent. Dus hoop dat het snel helpt. Normaal zouden de meiden vandaag een dagje naar mn moeder gaan. Maar vandaag komt mn moeder hierheen. Dan kunnen we even op de fiets naar het winkelcentrum en ze wilde wat komen soppen zodat als ik bevallen ben alles spik en spam is. (niet meteen denken dat het hier 1 grote chaos is, maar ik kan niet veel en hubbie doet bijna alles na zn werk.) dus dat is wel heel lief. En dan vanmiddag om 5 uur naar de fysio. Morgen de groeiecho...ben benieuwd!