Hallo meiden, Wat een gedoe zeg. Moest me opnieuw registreren. Maar goed we zijn weer terug. Echt heel erg jammer dat onze eerste berichten weg zijn. Alle felicitaties en eerste kwaaltjes Wat zijn er een boel dames bijgekomen! Allemaal hartelijk gefeliciteerd, en we gaan er gewoon vanuit dat we allemaal hele mooie gezonde babytjes krijgen!! @Muurtje en Sasje, wat gaaf dat jullie zo snel al een echo krijgen. Ben zo benieuwd. IK heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij VK. Ik mag pas 1 juli op intake-gesprek. Dat duurt lannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggg. @angelsfire, goed hoor dat je zo positief bent in deze situatie. Ik denk dat dat het beste is wat je kunt doen. Dat is ook de beste manier om er samen uit te komen. Ik denk dat je man wel bijdraait. Die arme mannen zijn er natuurlijk ook van ondersteboven, en zeker als het niet zo gepland is. Vandaag eigenlijk weinig last van kwaaltjes. Alleen van het weekend, moe moe en nog eens moe. @Ladie, wat leuk dat je kleine sokjes hebt gekocht. Superlief!
Op de valreep nog even een berichtje voor ik de deur uit moet: Ik ben misselijk, en, toen ik een lief (getekend) schaapje zag moest ik huilen. Ik bedoel maar... Fijne avond allemaal!
Daar was ik weer. Heb weer genoeg te lezen nu. Muurtje: jeetje een broek voor 4,95 (waar was dat.. haha). Evenstar, gefeliciteerd en welkom! Hier ook een ongelovige mama, haha. Maar gewoon blij zijn hoor! Mootje ook welkom. Ik hoop voor je dat alles goed mag gaan (voor iedereen natuurlijk). Emmetje, vind het ook erg, die eerste weken. Ook dat je het geheim moet/wil houden terwijl je het eigenlijk aan iedereen zou willen vertellen, zo blij! Maar we hebben toch afgesproken om het pas na de 1e echo te vertellen. Hoop dat ie snel is, maar kan vrijdag pas bellen. ViciousM, welkom en gefeliciteerd! Ook voor jou gaan we van het positieve uit toch! Angelsfire, lastig dilemma waar je in zit inderdaad. Hoop dat je man toch bijtrekt, het is niet zo dat jij er om hebt gevraagd of zo. Emmetje hier ook man met papadag. Lijkt me goed om dat goed met elkaar te overleggen. Heb even foto's van de testen in mijn album gezet! Eentje met al mijn testen en eentje van alleen die van vandaag..
hoi allemaal! ik mag me ook bij jullie aansluiten! we zijn dolgelukkig en hopen dat alles goed mag gaan kusjes
@tinetje, kirsten en Angelsfire...vind het super leuk natuurlijk dat ik al zo vroeg een echo krijg, ben ook erg benieuwd wat ze kunnen zien... Mischien is het nog wel te vroeg om het hartje te zien kloppen... Vraagje weet niet of jullie of iemand anders dat weten, maar mocht het nou een tweeling, zouden ze dat ook al zo vroeg kunnen zien? @nieuwe mama`s van harte welkom...en gefeliciteerd Ik heb behoorlijk last van mijn borsten zeg, ze jeuken , prikken ze zijn erg gevoellig en opgezet, iets wat ik nooit zo erg heb gehad als de 2 vorige zwangerschappen... Vandaag was een hectische ren vlieg dag... Onze oudste moest om 17.45 naar zwemles dus we moesten vroeg eten, niks aan dat gehaast... Maar ze mag wel door na badje 2 , dus ben super trots... Morgen met de jongste naar de huisarts, ze heeft ringworm... Ik kende dat niet en liet 2 rare rode plekken zien aan vriendinnen op het schoolplein, die zeiden dat het ringworm is... Ziet er raar uit, grote rode vlek, boven de bil en 1 op haar pols... Schijnt dat het van dieren af kan komen, dus heb gelijk de katten ontwormt en de hond had ik al een tijd terug gedaan... Het is een soort schimmel.... Geen worm ofzo, maar toch wel een vies idee... Nou ik ga lekker op de bank hangen met een lekker koud alcoholvrij biertje
Ik moest huilen om het feit dat ik 8 uur op mn auto moest wachten omdat ie apk gekeurd moest worden....
Ik zou ook om haast alles wel kunnen huilen, baal er zo van dat ik nog niet echt durf te genieten... mijn meisje was zonet zo lief met haar babypop aan het spelen.. fles geven, op de auto zetten en duwen. zoooo lief, dan zie ik het al helemaal voor me hoe ze straks ook lekker kan tutten met haar brusje MvM komt volg. week langs, heb het dus toch maar gedaan.
Hormonen, het is wat hihi.. Heb je ze gebeld? Kon je ook een paar weken meedoen? Ik heb me via internet aangebeld en wordt in de loop vd dagen gebeld.
Mijn man word nu al gek van mijn hormonen, heb hem net ff duidelijk gemaakt dat hij dat niet steeds moet zeggen.. Hij zegt steeds...jeetje wat heb je last van je hormonen... Probeer me er wel tegen te verzetten, maar soms lukt het niet hoor... Met eten koken vanavond brandde ook al mijn kipburgers aan... @ angelsfire, lees nu je berichtje terug, maar dat lijkt me ook een hele zware en moeilijk situatie zeg, maar als hij echt van je houdt zou hij je toch niet daarom verlaten..lijkt mij...hopelijk komen jullie er samen uit en kan je genieten van je zwangerschap
Wat veel berichten allemaal zeg! Leuk om te lezen dat de groep zich weer heeft uitgebreid! Broedze allemaal!
@ lala87: ik werd vanavond gebeld door een mw. van MvM, ik heb verder geen vragen gesteld, dat doe ik dan volgende week wel. Ik heb wel op de website gelezen dat het niet uitmaakt als je werkt en dus minder vaak urine kunt opvangen omdat ze blij zijn met alles wat ze krijgen. Dan zal het ook vast niet erg zijn als je 'ns een keer overslaat als je erg misselijk bent.
Ik plas mn eigen sinds een paar dagen helemaal kwijt.. wat me opvalt he, nadat ik nodig heb moeten plassen, heb ik heel ff een kramp in mn onderbuik.. net of alles weer op zn plek gaat 8). Stomme omschrijving misschien. Blaasonsteking is het denk ik niet, want ik pleeg geen kleine plasjes, en heb geen pijn bij het plassen.
Lala, jij plast je het ongans. En ik vind het bij mij wel weer mee vallen. Bizar he? Dat het zo anders kan zijn...
Hallo allemaal, vandaag een positieve test in handen gehad. We zijn er zo blij mee, maar tegelijkertijd ook wel weer bang dat het weer fout gaat. We hopen op het beste. Ook nu zullen we het iedereen pas na de 1e echo vertellen. Hoe komen jullie allemaal aan die leuke banners? En hoe moet ik me op die lijst zetten? Ik ben totaal niet thuis in dat soort dingen.
Lala, ik plas ook veel en heb ook vaak na wc een beetje pijn! Ik moet snel voor maar een beetje, maar drink ook veel. Moet wel echt veel vaker