Lisette had 39,6 en vanmorgen 38,4. Hoop wel dat ze morgen beter is, dan heeft ze namelijk kerstviering! En Lisette was ineens heel erg bang voor de prik, ze moest ook naar een speciale prikkabine omdat ze dachten dat dat beter zou zijn, minder kindjes zien huilen e.d. Nou daar zat ze dan, vastgehouden door 3 man en ze huilde zo hartverscheurend! Mijn moederhart brak! Ondertussen stond een fotograaf te fotograferen, opzich niet erg, maar wel vreemd, al had Fred toestemming gegeven.
ja alleen ik blijf dit zeggen hahaha ik denk in mijn verlof als ik niet meer hoef te werken ofzo hehe
HEHE! Ik ben klaar! Wat een klus zeg, note to self: volgende keer eerst kijken hoeveel pagina's er zijn geschreven! Nou goed gisteren dus prikramp... Kanonnen zeg! Ik moest met het openbaar vervoer met Marcus en Fred zou met de auto met Lisette omdat hij daarna meteen de kerstboom zou halen. Dus ik goede moed naar de tram, kon mooi 3 trams aan me voorbij laten gaan in die vrieskou want het stond telkens weer vol met buggy's! Kom ik aan bij de metro, kan ik toch geen lift vinden!!! Dus ik moest Marcus uit de buggy halen, buggy inklappen en 3 trappen naar boven lopen, grrrrr! Marcus boos dat hij weer in de buggy moest natuurlijk! Nou ik de metro in, pijn in mijn buik, schiet er nog zo'n grietje snel langs me om het laatste zitplekje in te nemen voor mijn neus! Echt wat zijn mensen aso zeg tegenwoordig. En mij daarna niet meer aankijken natuurlijk want zij zag ook wel dat ik zwanger was. Nou toen het drama met Lisette bij de prik. Daarna toch maar Lisette meegenomen met de metro en tram, en nu weer 2 van die aso's die snel even het plekje voor ons neus wegkaapten. En dat terwijl ik zwanger ben en een klein kind bij me heb. Maar goed vond gelukkig een ander plekje. 's Avonds had ik met mijn dinnetje afgesproken, lekker zitten janken in de bios bij komt een vrouw bij de dokter. En daarna lag ik afgemat in bed! Net de kerstboom opgetuigd met Lisette, maar er moeten nog wat slingers bij komen want ik vind hem nog wat kaal zo.... Zo dat was mijn verhaal
De naam voor mijn ventje begint ook met D hahah Geboortekaartje is ook zo goed als klaar, alleen nog ff foto'tjes maken. Gedichtje ed is zeker klaar. mijn bestel ik ook bij geboortepost... Heb er nu een babywasje inzitten. En zoals gewoonlijk heb ik veel te veel hahaha. Moet vanmiddag met Jaylinn voor vac. 2 ben benieuwd of ze er last van gaat krijgen. Ze is trouwens helemaal verslaafd aan rijstwafeltjes van bambix met honing. Als ze die zak ziet wijst ze die die, en vraag ik wil je er 1, zegt je JA! Hahah zo schattig! En verder hele dag knuffelen en kusjes geven, en over me buik aaien. Ook de hondjes bij me ouders, gaat ze er naar toe zegt ze aai... zo lief!! Heb echt zoveel gemist die paar dagen in het zkh.
jeetje dat is inderdaad hoger..hier is Sem helemaal anders in.. die waren ze aan het afleiden maar die kickt daar dus op..die keek ook nog snel..want ze miste het prikmoment en ze vind dat dus leuk om te zien haha raar he? Eva vond het minder en die wist gelijk ohh nee ikke niet hoor..bleef achter papa staan en wilde de kamer niet in hihi Maar terwijl die arts tegen Sem aan het praten was prikte ze even tussendoor pratend gewoon, vond dat heel goed zo had ze het bijna niet door..maar het zijn daar sowieso aparte kamertjes.. zo'n gymzaal lijkt mij ook niet bevorderend werken nee.. en dan nog zo'n fotograaf erbij..pfff Maar gelukkig we zijn er weer vanaf he!
zie Wiegjes &Zo: wieg en alles voor het baby wiegje / babywieg / babybedje voor alle info! Eerste keer dat wij ook iets nieuws zo kopen haha tot nu toe altijd MP hehe!
Gymzaal, de RAI!! Tjeminee wat immens groot was het zeg, en overal huilende kinderen! Nee was niet echt een succes deze 2e keer, terwijl ze de vorige keer heel dapper ging zitten! En een rare meid die Sem, hahahaha, nou ja beter dan zoals met Lisette hoor!
zo hehe en het gaat maar door he hier vorige zaterdag ook biosje gedaan 2012, mooie film wel amerikaans..hier ff geen jankfilm voorlopig! Vanavond weer naar bios, nu naar Law Abiding Citizen nichtje had nog vrijkaartjes die op moeten vervelend hoor Dus vanaaf weer weg Volgens mij maakt het mensen niet uit zwanger met kids eigen haggie eerst he