Goed plan van die lijst, als het maar niet weer zo'n drama word als vorige keer toen we de lijst wilde opschonen hahaha. Als je iedereen zichzelf er op laat zetten, zie je meteen wie er online zijn en weet je ook zeker dat ze er op willen Ik zeg: gooi die lijst er maar op! Ik ga trouwens 22 januari pas met verlof! Lijkt nog zo ver weg...
Ja daarom doe ik het ook zo ik maak een extra lijst en zet alleen mensen erop die nu pb'en en het melden..en als de lijst er is kunnen ze er ook nog op of zichzelf erop zetten hoor De lijst op de site blijft ook dus ze staan altijd ergens dus geen discussie..zowel tja dan heb ik mijn best gedaan!
ennuh de lijst komt eraan hoor we hebben nog ff dus nog even geduld wil eerst iets moois proberen te maken proberen he
Ja, zo heb ik 12 weken na de bevalling. Kom nog twee weken tekort omdat ik pas opvang heb per 1 juni. Dus moet waarschijnlijk ook nog eens twee weken vakantie opnemen. @Bw'tje is dit een leuk plaatje voor boven de lijst?
Plaatje had ik al haha ben er nu mee bezig ik post hem misschien vandaag nog..zometeen Sem halen namelijk.. Zit even te bedenken welke tekst boven de lijst moet.. dit is het plaatje maar die kan er ook nog onder misschien? Bekijk bijlage 36630
Ik zag die site van Bolle Buik foto's... mooi! Ik vind deze erg gaaf: bollebuik20 Zet mij maar op die lijst trouwens! Al ga ik er wel van uit dat ik pas beval met 42 weken. De oudste kwam met 43 weken en de jongste met 42 weken. Gezellig!!! Ik zie opeens boven dit typ-vlak bij Google Ads "tampons met vleugels" voor na de bevalling.... ???!!! Wat moet ik me dáár dan bij voorstellen?????????
Ik heb even geen teksten inspiratie bwtje! Ik zal ff denken! Jodelahiti, hahahahhahahahahhaha, tampons na je bevalling. van die dingen zo groot als komkommers, whahahahhaa. Nee ik hou op! Beetje een rare advertentie want je mag helemaal geen tampons meteen na de bevalling!
haha klinkt wel heel apart!! zou het zo ook niet weten?! Dames aub ook ff pb'en of in mijn account berichie achter laten ik ben er nu nog mee bezig..en zet straks de namen erin..en dan vergeet ik niemand..lees wel terug hoor..maar just in case en anders gewoon nog een keer zeuren bij mij
hoi hoi lieverds! Evenstar: knuf, dat is dan weer lekker dan. ik vind dat ze een beleid moeten hebben voor zwangere vrouwen hoor! Angelfire: joepie! geniet ervan meid! ik had nooit gedacht dat ik het zal zeggen maar ik ben zo blijd at ik nu zonder werk heb zit want ik heb zoveel meer rust. denk dat ik het de afgelopen weken ook niet op had kunnen brengen om te gaan werken dus geniet! Evenstar: ik hoorde gisteren op de yoga dat bij het eerste kindje je bekken nog "stug" zijn dus dat je het indalen meer voelt, buiten dat het meer tijd kost dus ja dat kan best. je zegd alleen nog helemaal niets Mir: he nee he! balen!
Jo: knuffel! Melek: zwaai terug Angelfire: leuk idee! ik heb voor mijn oma een scheurkalender met oosterse wijsheden gekocht. ze is helemaal in to dat soort dingen. vorig jaar had ik er eentje van boeddha vond ze echt geweldig dus weer een goede zet gezet heb trouwens voor oma en grootoma het boek oma vertel eens gekocht. ECHT EEN AANRADER MEIDEN! Belliebel: doe wat voor jouw goed voelt he wat betreft eten bij je ouders. en op de andere vraag een heel duidelijk NEE! ik vind 15 en 17 ook nog te jong! sorry maar dan staan we nog verbaasd naar waar het heen gaat in deze wereld! (niet ten aanval bedoeld )
Nou ik ben de namen aan het invoeren, dus roep maar dames !! Ben nu Sem halen en de tekst die komt nog wel erbij! Tot straks...
Troeltje: beterschap voor Lisette! Bloempje: ZIEN! en ja ik heb nog steeds zo'n bon maar het nadeel is dat het in ver weg land is voor mij (zit net te denken dat het nu dichterbij is...toch eens even nakijken ) en ik zal eens op de site kijken dan. ik heb erg veel aan de yoga namelijk! Bloempje: wat heb je betaald als ik vragen mag en wat krijg je dan? even vergelijken