Zo, nu ben ik weer bij! hihi Ons kindje ligt nu trouwens nog in stuitligging. Ik heb daarom maar meteen een afspraak gemaakt voor moxatherapie met 34 weken. Ligt er bij nog iemand het kindje nog niet goed, en ga je er zelf iets aan laten doen?
Nou ik heb toch maar een kaartje gekocht, maar of ik hem ga sturen weet ik niet, ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee nu... En hier heb ik een stuitliggertje, maar voor hier maakt het niet uit omdat ik toch een keizersnede krijg. Eerste lag ook in stuit en ik zou moxa wel overwegen (was toen niks over bekend voor zover ik weet) maar een draaipoging zou ik nu niet weer doen. Nu hebben ze het bij mij niet gedaan omdat het te riskant was en daarom een geplande keizersnede.
Hee de lijst heb ik af...zal ff kijken, ik heb voeding er nog wel bij staan...zijn maar 2 letters ! hihi En idd Troellala jij had al een datum he? Laat maar ff weten bij geplande bevallingen zal ik de datum erin zetten goed idee Bloem! Nou over de lijst op het forum ik heb besloten (als iedereen het hier mee eens is??) Om deze lijst zelf bij te houden/aan te passen ivm de duidelijkheid ervan en dat niet iedereen hem gaat aanpassen..op de site blijft het hetzelfde dan zijn er meerdere die aanpassen. Maar zo blijft dit een aparte lijst wel zo handig toch? En verder vind ik het natuurlijk wel fijn als iedereen eraan meehelpt en denkt om hem zo duidelijk mogelijk te houden! Dus bij ?? aub ff pb'en, en als er iets aangepast moet worden en natuurlijk als je er nog niet op staat... Of als je iemand er liever af wilt hebben hahaha nee geintje Nou dames ik ga hem zo posten even kijken hoe het hier erop komt en dat hij niet te groot is!!! Liefs Sanne
Hier de laatste keer naar boven terwijl hij al die tijd daarvoor netjes naar beneden lag bij alle controles gek he? Maar omdat dit een 3e is kan het nog even duren... dus ik wacht het wel af..
heb op de lijst GK toegevoegd dus Geplande Keizersnede Dus Troel dat ben jij heb je op de 4e gezet goed? Mocht het die dag niet worden gaat ie automatisch naar de 5e he
Ja is goed bw, ik ben benieuwd naar je lijst. En volgens mij staat er bij mij nog FV maar ik wil BV gaan geven, 3x is scheepsrecht heb ik bedacht
Bekijk bijlage 36694 Bevallingslijst: 01 okt '09 Prulleke - *Nikki - ..gr - ..cm - *Altijd in onze gedachte!* 02 feb 10 Guppekop - 1e kindje - ZB - BV 03 feb 10 Mammamia - 1e kindje - TB - BV 04 feb 10 Ladytijger - 1e kindje -?? - ?? Troeltje - 3e kindje - GK - BV 05 febr 10 Angelsfire - 3e kindje - ZB - BV 07 febr 10 Muurtje - 1e kindje - ZB - FB Boni001 - 2e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KB - BV 11 febr 10 ViciousM - 1e kindje - ?? - BV Luca79 - 1e + 2e kindje - ZB - BV Evenstar - 1e kindje - TB - BV Liedel 1- 2e kindje - ZB - BV Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 12 febr 10 Minimouse -1e kindje - TB - BV Gemma Benjak - 3e kindje - ZB - BV BWtje - 3e kindje - TB - BV 14 febr 10 Bhappy - 1e kindje - TB - BV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ?? - BV 18 febr 10 Bloempje83 -1e kindje - ZB - BV Jo7 - 3e kindje - ZB - BV 19 febr 10 Melek42 -1e kindje - ZB - BV 20 febr 10 Ninja2 -1e kindje - ZB - ?? Mama25 - 2e kindje - TB - BV 23 febr 10 Mir5555 - 2e kindje - ZB - BV 24 febr 10 Belliebel -1e kindje - TB -BV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Aantal mamas: 27 Kleur van de nickname: Blauw: Jongen (13) Roze: Meisje (6) Oranje: Onbekend / Verrassing (8.) TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KB = Kraamzorghotel GK= Geplande Keizersnede BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Wil je ook op de bevallingslijst van het forum? Stuur mij dan een PBtje, ik zal de lijst hier bijhouden. (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!) Graag ook even PBen als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan! Bedankt! BWtje
Gelijk aangepast! Vinden jullie dit groot genoeg want hij verkleint hier wat ik in Word heb gemaakt..anders maken ik onze namen nog wat groter?? laat maar weten.. En zal ik het plaatje beetje kleiner maken???
Ik pas het dan gewoon aan als iemand bevallen is.. Ga zometeen Prulleke er ook nog bij zetten! Maar 1 lijst lijkt me het duidelijkste.. En dan verander ik de tekst gewoon weer Dagtaak erbij Doe jij het forum doe ik deze goed??
Ik bedoel meer een extra kolom ofzo, om in te zetten als iemand bevallen is, hoe kun je dat anders zien? Vind het namelijk interessant om te zien of mensen bevallen voor de uitgerekende datum.
Ik heb nu Prulleke erbij staan! Dus op datum bovenaan komt te staan wanneer iemand bevallen is en ik mis hier alleen wat info..normaal zet ik er dan ook nog achter met hoeveel weken...en zijn de cm's en gr ingevuld.. Dus als iemand bevallen is gaat hij uit de gewone lijst en komt hij op datum oplopend bovenaan erbij te staan bij wie bevallen is...goed idee?? Of heb je liever dat ik het erachter zet?? Dacht zo heb je gelijk een mooi overzicht van wie al bevallen is.. En onderaan pas ik dan aan hoeveel jongens meisjes in hoeveel er geboren zijn tot op heden..
ja zet er sowieso bij hoeveel weken..maar bij Prul weet ik dit niet precies? Willen jullie het zoals het nu is dus bovenaan degene die bevallen zijn met die info in kleur van geslacht met erachter hoeveel weken.. Of dat de lijst gewoon zo blijft en ik achter de naam de info zet als ze bevallen zijn?!?! Moet het plaatje nog kleiner en is de lettertype groot genoeg zo???
Nee zoals je nu hebt is overzichtelijker, zien we boven wie bevallen zijn en beneden wie nog moeten en eventueel overdatum zijn. Plaatje zou eventueel kleiner kunnen, lettertype is goed zo.
zo heb eindelijk even tijd gehad om wat bij te lezen maar heb niet zo veel onthouden... vind de lijst mooi bwtje maar wat ik jammer vind is dat de website beetje weg gaat vallen denk ik.. daar had ik toen der tijd ook een geboortelijst al gemaakt maar die is dat straks leeg als het hier is dan?? snappen jullie? maar jullie moeten doen wat jullie willen hoor!!
Bekijk bijlage 36697 Bevallingslijst: 01 okt 10 Prulleke - *Nikki - ..gr - ..cm - ..wkn *Altijd in onze gedachte!* 02 feb 10 Guppekop - 1e kindje - ZB - BV 03 feb 10 Mammamia - 1e kindje - TB - BV 04 feb 10 Ladytijger - 1e kindje -?? - ?? Troeltje - 3e kindje- GK - BV 05 febr 10 Angelsfire - 3e kindje - ZB - BV 07 febr 10 Muurtje - 1e kindje - ZB - FB Boni001 - 2e kindje - ZB - BV 10 febr 10 Tonka - 1e kindje - KB - BV 11 febr 10 ViciousM - 1e kindje - ?? - BV Luca79 - 1e + 2e kindje - ZB - BV Evenstar - 1e kindje - TB - BV Liedel 1- 2e kindje - ZB - BV Mamastarlight - 1e kindje - ZB - BV 12 febr 10 Minimouse -1e kindje - TB - BV Gemma Benjak - 3e kindje - ZB - BV BWtje - 3e kindje - TB - BV 14 febr 10 Bhappy - 1e kindje - TB - BV 16 febr 10 Futuremama81 - 1e kindje - ?? - BV 18 febr 10 Bloempje83 -1e kindje - ZB - BV Jo7 - 3e kindje - ZB - BV 19 febr 10 Melek42 -1e kindje - ZB - BV 20 febr 10 Ninja2 -1e kindje - ZB - ?? Mama25 - 2e kindje - TB - BV 23 febr 10 Mir5555 - 2e kindje - ZB - BV 24 febr 10 Belliebel -1e kindje - TB -BV 26 febr 10 Jodelahiti - 3e kindje - ZB - BV Aantal baby's: 28 Geslacht: Blauw: Jongen (12) Roze: Meisje (6) Oranje: Onbekend / Verrassing (9) Bevallen van: Meisjes (1) Jongens (0) TB = thuis bevalling, ZB = ziekenhuis bevalling, KB = Kraamzorghotel GK= Geplande Keizersnede BV = borstvoeding, FV = Flesvoeding 1e kindje, 2e kindje, 3e kindje, 4e kindje, 5e kindje. Wil je ook op de bevallingslijst van het forum? Stuur mij dan een PBtje, ik zal de lijst hier bijhouden. (Op de site is dus een andere lijst en houden meerdere dit bij!) Graag ook even PBen als er iets aangepast moet worden, en waar ?? staan! Bedankt! BWtje
Ja dit is het enige op de lijst en nu leuk om hier te zien lijkt mij? Dus vandaar de lijst de rest van de info blijft daar gewoon te zien..zoals sites buddy's foto's ed die zet ik niet hier op en kunnen mensen nog opzoeken..Maar ik denk wel dat mensen zo'n lijst hier wel fijn vinden toch? En hij kan daar alsnog ingevuld worden mocht je dit willen maar is wel dubbelop ja...