Hoihoi @ Hier me huisje is weer helemaal gedaan door mn mams. Ook de babywas is opgevouwen, me moeder is bijna uur bezig geweest. Vluchttas?? nog niet ingepakt, mijn pa begon er vanavond wel over. Hij zei moet je zsm doen want je weet maar nooit... Vorige keer had ik hem de dag dat mijn vliezen braken in de ochtend nog eens opnieuw ingepakt hahah. Verder een rustig dagje gehad, wel begonnen/beginnen de harde buiken weer wat toe te nemen. Dus maar weer ff urine laten checken bij de ha. Me meisje ligt nu lekker te slapen en ik ga zo ff lekker douchen en daarna doe ik niks meer!! Hahaha @ Lijstje leuk!! Ook overzichtelijk voor hier op het forum over wie er bevallen is en wanneer...
Nou naar de kerstviering geweest met Lisette, maar dat hadden we beter niet kunnen doen geloof ik want ze heeft weer koorts Het was wel aardig de viering, het was binnen ipv buiten maar we konden eigenlijk weinig tot niks zien omdat er allemaal mensen voor ons stonden. Uiteindelijk Lisette wel even zien zingen en dansen maar dat was het wel. Daarna moest ze nog een keer een optreden geven omdat de ouders in 2 groepen verdeeld waren, maar Lisette begon te huilen dat ze zo moe was dat we d'r lekker meegenomen hebben. En nu dus weer koorts... Hoop dat het morgen over is, kan ze vrijdag nog naar het kerstontbijt op school!
Te laat ben je nooit, welkom bij de club. Overigens ook voor de andere nieuwe die ik vandaag vergeten ben te verwelkomen. Kandy geloof ik (naja iets in die richting was het geloof ik hihi). Kom net terug van zw-yoga. Was weer lekker ontspannend en as always weer erg gelachen hihi. Ik ga nu even lekker bankhangen met het ventje, en optijd me bedje in, ben zo moe. Slaap lekker alvast allemaal!
Ik heb maar een nieuwe ticker gemaakt,de oude komt kennelijk niet terug!! Slaaptijd.. allang.. truste!
Ik was om half 5 al wakker, daarna ook niet meer geslapen op 15 minuten na... Ach ja, zo gaat het soms!
hallo allemaal, wat een witte wereld. Blijft altijd mooi om te zien. Volgens mij is het bij ons wel boven nul want het begint al te smelten
Hier is inderdaad ook sneeuw. Denk dat ik zo wel even stiekem naar buiten ga met de kids, Lisette is wel weer ziek, maar goed een paar minuutjes is niet erg toch?
Om mezelf maar even te quoten, hij kwam dus na 19h aanzetten heb dus alleen gegeten met de kids...en ik kon niet meer... van 7.00 tot 19.00 en dan om 19.30 daaag schat ik ga werken!! En tot 02:00 pffff en dan nog fijn mogen krabben als je naar huis gaat :x hoe durven ze hahaha Nee vind het vooral erg voor de dames met -3 buiten staan BRRRRRRR!!! dan zit ik liever binnen hoor Nou moeders belde net alweer, dus ik ga ff snel nog reageren en dan weer er vandoor..Sem blijft lekker over dan heb ik het ff wat relaxter !! Ga nog ff reageren en alvast een fijne SNEEUW dag dames !
idd nog ff meid je kan het en doe voorzichtig niet dat het op het einde nog fout gaat! bedankt voor de complimentjes heb het er gelijk bij gezet 19 weken.
hier ook nog niet en bedankt voor het complimentje! Alle liefde erin gestoken hahaha Hier moet ik me ook schamen ik moet nog steeds naar het gemeentehuis met partner...foei duidelijk een 3e kindje hahaha hadden we al lang moeten doen maar steeds komt het er niet van of iets ertussen.. Koffer maak ik wel klaar ondanks thuisbevalling..je weet maar nooit..maar ja we wonen dichtbij dus het is ook zo gebracht wat ik vergeet hoor (zoals een maxi cosi bij de eerste haha)
Nooit te laat hoor kijk eens op de site , zie link onder mijn naam! En dan kun je eventueel gegevens naar iemand pb'en als je daar op de lijst wil of andere dingetjes kwijt wil! Welkom en klets ze
OOOhh wat fijn zo'n moeder! hier helaas niet! haha wel zo'n schoonmoeder maar die is ff uit de running nu! Bedankt voor het complimentje en tips altijd welkom Bij de eerste toen de weeen begonnen waren ben ik nog gewoon iemand anders zijn hond waar wij op hondsitten nog gaan uitlaten.. En toen zeiden partner en moeders wil je nu gewoon ff thuis blijven ja? hihi
owww balen!! nou beterschap met je meissie nu maar ff lekker binnen houden en ff de sneeuw induwen moet kunnen haha tenzij ze echt koorts nog heeft..dan zou ik toch btje rustig aan doen.. hoe vervelend ook! Hier vanavond ben benieuwd of de sneeuw er dan nog is..sneeuwt hier nog steeds! en buiten is het zooo koud waarom ze die markt nu buiten doen..zucht nou ja ze zijn hier binnen ook aan het verbouwen dus denk dat we weinig keus hebben..ook wel snel naar binnen dus!!! PS ik pb of bericht je nog een keer over je pa..doe ik ff rustig en niet snel snel nu...zat gisternacht ook weer allemaal te malen over mun broer hoor..denk nu met hormonen en naderende kindjes dat je er meer mee bezig bent...en ik word dan ook weer helemaal kwaad he...zucht! maar we beppen nog!!
leuk leuk heb ff gespiekt!!! IKEA hihi !!!! Ik had die mobile bijna gekregen van ons mam...vond die erg leuk maar toen zag ik eentje met een ster...en ivm sterren thema straks wilde ik toch de ander!! Maar mooi kamertje hoor daar gaat hij zij prins(es)heerlijk in slapen
Jaaaa IKEA ja! Het bedje niet hoor, die is gekregen! Maar de rest... oh nee de vloer ook niet. Ik heb vandaag een echo gehad en mijn man denkt dat hij gezien heeft wat Kriel is. Hihi laat ik het er bij houden dat hij hetzelfde denkt als wat sommige dames hier op basis van mijn echo's dachten Kindje loopt iets voor op groei (waarden waren normaal maar konden ook door voor 33/34 wk), en weegt alweer 2225 gram!! Helaas was het al te groot voor een echt mooi beeld, dus heb niet echt mooie plaatjes mee, en het lag met het handje/armpje voor het gezicht dus de 3D poging om het gezichtje te bekijken liep ook niet echt ergens op uit Maar ja Over een paar weekjes kan ik de hele dag naar het koppie kijken Oh Troeltje, beterschap met je meiske he!! Moet heel snel aan het werk want het is een beetje een toestand met papers en cijfers en ingesneeuwde collega's die opeens met kinderen thuis zitten...
haai, zwaai en baai! Vandaag kerstfeest op school, kerstfeest op mijn werk. Ik ga nu de deur uit en ben pas na 22 uur terug. Denk dat ik dan mijn mandje induik. Tot morgen!
Ben benieuwd of je man gelijk heeft haha. Je hebt een super mooi kamertje. Die hemel is ook erg leuk heb er ook naar staan te kijken toen we nog niet wisten wat de kleuren zouden gaan worden. Bij de ikea hebben ze z,n leuke spullentjes. Hier is het net gaan sneeuwen moet vanmiddag eigenlijk nog effe naar het werk als de kraamzorg weg is maar als het zo blijft sneeuwen ga ik niet hoor haha zit toch voor 100% in de ziektewet nu dus kan gaan en staan waneer ik wil heerlijk. Ik ben eigenlijk zo benieuwd of de kleine goed gegroeit is en hoe zwaar die nu is. Volgende week weer op controle bij de vk. dan alweer 31 weekjes wat gaat het snel. Ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor wat er aat komen hoor. Al wil ik de kleine wel heel graag in me handen houden nu. Ik maak me zoveel zorgen de laaste tijd overal over. En dan komt alles ook nog eens tegelijk. Maar goed dat zullen de hormoontjes wel zijn he haha