Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Volgens mij kunnen ze nu nog alle kanten op hoor.
    Die kleine van mij lag de vorige keer al met het koppie naar beneden, maar volgens de vk kon ie nog alle kanten op.
    Waarom moet je naar de gyn dan?
    Ik moet tussen kerst en oud en nieuw weer naar de vk, ben benieuwd of ze al wat meer kan zeggen over de grootte van de beeb.

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Jij hebt er 2 rond rennen, dus dat zal soms helemaal zwaar zijn!!

Mike wordt 1 maart 2 jaar!! Was toen ook uitgerekend in februari :)

3. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik ga maar weer eens wat doen. Heb nog zoooo veel te doen. De babykamer is nog een zooitje. Moet eerst Mike zijn kamertje doen, en dan kunnen we aan de babykamer beginnen. Ach heb nog 10 weekjes, moet lukken toch?

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja denk het wel hoor, ik heb nog 7 weken om de boel hier een beetje babyproof te maken hahahahhaha!

Hee naatje tot snel!

5. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Hoi Naatje, welkom!
    Ook welkom voor Kandy en ..... nog iemand, wie was het ook weer???

@ Troeltje: je hebt helemaal gelijk als je nu je familie even in de ijskast zet... eerst maar eens even bevallen en alles weer op orde straks.
    Ik vind het vervelend voor je dat dit al lang zo speelt.
    Ik heb met weinig familie contact, als ik ze zie doe ik gewoon normaal hoor en zij zijn inmiddels ook gestopt met het versturen van verplichte kaartjes. Ik heb met niemand ruzie ofzo maar ik heb gewoon echt geen trek in dat soort verplichtingen.
    Een echte wens vanuit het hart is het niet als het perse moet. Toch?
    Met mijn ouders heb ik wel goed contact hoor, en van mijn familie is er niemand die erover zeurt dat ik niet mee doe met de kaartjes enzo. Ze nemen me gewoon zoals ik ben en ik hen! En zo hoort het eigenlijk!
    Dan zou ik nog een kaart sturen om hen daarvoor te bedanken... hmm dat is niet eens zo'n slecht idee.

Ik zou als ik jou was inderdaad maar eens goed nadenken of je wel zin hebt om zo je hele leven nog vast te zitten aan dit soort dingen.
    Misschien moet je een laatste brief sturen waarin je uitlegt dat je niet meer meedoet met de schijnheilige kaartjes maar dat dat niets afdoet aan het feit dat het je familie is en dat je wel langskomt als je zin en tijd hebt.
    En dat zij net zo welkom zijn.
    Geen verwijten erin, gewoon: dit vind ik en zo doe ik het. Punt.

Ach ja!!! Moeilijk!!!
    Sommige mensen zijn ZO MOEILIJK??!! Waarom??!!

@ Hier: net een tas vol zwangerschapskleding gekregen van een mama op school. Jippie!! Zitten kei leuke dingen bij! :D

6. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

word al een week lastig gevallen door de vrouw van mijn baas elke keer anoniem bellen enz terwijl ik duidelijk in de mail heb gezet dat ik geen telefoniche contact wil met hun. Pakt net mijn vriend op die kreeg de volle laag van haar:(:(:( wat ze me dan hadden misdaan en ze wisten wel dat ik thuis was. Nou ze hebben mij niks misdaan ze betalen me gewoon niet wat ik moet hebben dus ik direct het uwv maar weer gebeld en het klopt idd dus echt niet wat ik heb gekregen en ik moest ook maar niet de moeite gaan nemen om haar terug te gaan bellen en de volle laag te gaan krijgen was niet goed voor mij nou zo denk ik er net zo over maar goed vriendlief was dus boos omdat hij de volle laag wel kreeg ik heb gezegd dat ik er niet was en dat ik haar niet aan de telefoon wou nou toen werd ze natuurlijk nog bozer het gaat hier wel om een verschil van 300 euro wat ik tekort kom nu. ben ineens ook weer lekker sip bah en harde buiken enz kan niet tegen die stresss

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    #20267 Troeltje, 17 dec 2009
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
    Hehehe ik heb ook last van dementie dus weet ook niet meer precies wie het was, maar er was nog een nieuwe ja!

En ja je hebt gelijk dat eens wens vanuit het hart moet komen, en het is eigenlijk van de zotte dat ik om mijn vader een plezier te doen een kaartje verstuur naar mijn opa en oma. Het is sowieso idioot dat hij dat soort eisen aan mij stelt want hij heeft in principe hier niks mee te maken.
    Maar ja om eerlijk te zijn heb ik in mijn opa en oma al niet zoveel zin meer hoor. Ze zijn altijd zo geweest en zullen ook altijd zo blijven. Mijn moeder zei laatst dat ze op deze manier ook een heleboel familie en vrienden zijn kwijtgeraakt. En als ik goed nadenk kan ik mij inderdaad weinig andere mensen dan hun eigen kinderen herinneren als visite op een verjaardag. Mij steekt het gewoon dat ze mij en mijn gezin zomaar afschrijven als wij niet aan hun verwachtingen voldoen, maar zelf geen stap teveel zetten. Zoals met Marcus zijn geboorte, als zij mij gewoon gebeld hadden en uitgelegd dat ze het eng vinden om te komen maar wel heel benieuwd zijn naar hem, was ik heus wel in de auto gestapt om hem te laten zien, maar helaas... Ja voor hun uiteraard!

En jou ideetje voor jezelf om een kaartje te sturen naar je familie, vind ik een hele goeie! Zo laat je toch zien dat je om ze geeft, veel leuker dan altijd die kaartjes bij je verjaardag die een week later in de vuilnis liggen!

Nou dank je wel voor het 'luisteren'!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Naja wat een rare manier van doen van jou baas zijn vrouw zeg! En hallo zeg, dat je thuis bent betekend nog niet dat je verplicht de telefoon op moet pakken?! Ik persoonlijk pak de telefoon ook niet op als ik er geen zin in heb!
    Nou meid, laat het los, het is gebeurd, nu niks meer aan te doen en sta waar je voor staat!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Kandy/Wendy, welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap, gaat alles goed?

Troeltje, is Lisette ondertussen weer opgeknapt? Leuke foto in de sneeuw. En lastig met je pa/opa/oma. Vind het een moeilijk geval... Maar lees dat je zelf al een besluit hebt genomen, je hebt groot gelijk om je zelf voorop te zetten. Dat mensen ouder zijn maakt niet altijd dat ze ook gelijk hebben toch! Het moet van 2 kanten komen.
    En met versie proberen bedoel je of ze proberen te draaien? Dat zullen ze idd niet doen ivm de eerdere keizersnee. Zei de verloskundige mij al. Dus beeb moet vanuit zichzelf terugdraaien. Kreeg nog wel het advies om drie keer per dag met kussens onder mijn billen te gaan liggen op de bank maar of dat helpt...

Bloempje, ben benieuwd naar je buikfoto's.

Angelsfire, beterschap met je bekken.

Vicious, hoop dat het gesprek met je schoonvader goed verloopt.

Bwtje, bedankt voor je kerstkaartje! En gave foto van de borstvoeding :D
    Mooie lijst! Daar heb je wel even wat werk mee gehad..super dat jij dat wilde doen.

Mamastarlight, hier gewoon het bed op bierkratjes gezet met bovenop elk bierkratje ook een plankje voor de stabiliteit.

Ladytijger, hoop dat je ontsteking vanzelf overgaat.

Mir, ook leuke kerstkaart!
    Vervelend dat ze zo moeilijk doen van je werk, ik weet al bij welke bakker ik niet meer kom in Enschede in ieder geval (heb het onthouden ;)). Echt belachelijk! Vind dat veel bazen hier op het forum er maar vanuit gaan dat je voor je plezier niet meer kunt werken terwijl het gewoon echt niet kan...
    En vind het niet gek als je niet opneemt, zeker als je weet dat ze zo tegen je doen aan de telefoon, zou ik ook geen trek in hebben.

Ninja, beterschap voor je petekindje.

Evenstar, goed dat je het wat rustiger aan doet nu! Knuf! En mooie kamer! Ziet er leuk uit, lekker fris kleurtje.

Melek: vluchttas doe ik nog wel een keer, heb nog even dacht ik zo. Aangezien Jasmijn ook bijna 2 weken te laat was ga ik daar nu ook heel erg van uit. Maar tas inpakken, babywas doen, kasten inruimen lijken me allemaal mooie klusjes voor als ik verlof heb.

Zara06, welkom en gefeliciteerd! Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Mama25, fijn dat je moeder even is komen helpen. LEkker rustig aan doen hè!

Naatje, ook welkom terug! Vervelend dat je in de ZW zit.
    En moet naar de gyn omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen, heb vorige keer een keizersnee gehad en dan mag het niet meer thuis.

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hi hi

nou idd net of ik voor de lol thuis zit dus echt niet vind het ook gewoon nergens op slaan wacht het weekend af en als er dan nog niet wat bij is geschreven ga ik naar het juridihe loket heen daar meer informatie opvragen maar is nu niet dat ik daar op te wachten sta en idd als je al weet hoe ze gaan doen aan de telefoon heb je idd geen zin om aan te nemen ben geen kleuter of puber meer en laat me de les ook niet meer lezen

zo ga even dochter van school halen die heeft vanavond kerstviering op school gaan ze koud en warm hapjes buffet doen wel leuk

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Boni, Lisette is al wel weer wat opgeknapt gelukkig! Was wel goed om haar nog een dagje thuis te houden. Morgen alleen een kerstontbijt en dan heeft ze lekker vakantie!

En over opa/oma/vader, is ook een lastig verhaal. Er is natuurlijk veel meer gebeurd, dit is maar beknopt natuurlijk, maar dat bespaar ik jullie ;) Nee voor nu heb ik een keuze en misschien denk ik daar met der tijd anders over, maar wil nu gewoon mijn aandacht op de juiste plaats hebben en dat is hier bij mijn gezin!

Ik bedoelde inderdaad draaien. Nee ik dacht ook al dat ze dat niet zouden doen na een eerdere KS. Ik hoop echt dat hij/zij draait en je nu wel een mooie natuurlijke bevalling mag meemaken!!

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi hoi,

Bloempje: ik moet nog kijken voor die foto's hup nu telkens van de een naar het andere account :D laat het je weten ;)

Bwtje: prima lijst! moet alleen naar de 9de ;)

13. mamastarlight

Bellibel: gelukkig, knuf!

Melek: hier alles al ingepakt hoor

Angelfire: sterkte en knuf!

14. mamastarlight

Zara: tuurlijk niet! welkom!

lisette: beterschapsknuf! een dubbel dus moet goed komen ;)

Evenstar: LEUK!

Vici: geen idee maar wil je wel met een houten hamer slaan dan slaap je wel :D

15. mamastarlight

leuke foto's :D morgen komt mijn neefje maar mijn moeder en ik zijn geen held met rijden. hebben al gezegd dat we misschien met de bus hem op gaan halen en dan met de slee dus zal morgen eens foto's maken indien mogelijk ;)

16. mamastarlight

naatje: hoi hoi! welkom terug!

17. mamastarlight

Stuitligging: hier ook hoor maar ik zie het allemaal wel. ze ligt of in stuit, of dwars maar nog lang niet zo als het moet. gezien mijn placenta in eerste instantie ging ik al uit van een keizersnede. nu de placenta goed ligt vind ike cht alles best en zie ik het wel. ik laat der niet in stuit ter wereld komen dat weet ik al wel.

Zijn er moeders die een speigel willen gebruiken? ik wel en leerde op de yoga dat je dan ook weet waar je naar toe ademt. ik vind het wel een goede buiten dat ik het dus al wilde.

nog een tip die ik kreeg: trek zelf je knieen naar je toe omdat je anders scheven bekken krijgt doordat de een jouw ene been vast houd en de andere je andere. daar kan je nog lang last van houden.

Zwangerschapskleding: ik pas nog maar 2 broeken! echt een drama! heb een rokje gevonden voor de kerst maar verder! en kan ook niets vinden nog erger!

18. mamastarlight

mir: melden bij de rechtswinkel!

Boni: dank je was ook mijn gedachte indien nodig ;) bierkratten komt wel goed hahaha

19. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Hallo meiden,

Nou hier ook eindelijk sneeuw. Vanmorgen extra vroeg mmijn bed uit, kijk uit het raam: helemaal NIKS. Pff op het nieuws zag het er anders uit.
    Om 11 uur begon het pas, en nu ligt er zo'n 7 cm, heerlijk. Zo ff met de hond naar buiten, sneeuwballen vangen :D
    Vond het in de auto wel eng, de straten zijn hier helemaal niet schoon.

Mooie bomen, dochter, kinderkamer heb ik voorbij zien komen :)

Vluchttas, ben al wel begonnen. Heb de laatste tijd zin om alles in grootverpakking te kopen. Dus heb al shampoo, tanden poets, zalf, labbello (kan ik echt niet zonder) etc ingepakt. hahaha lekker vroeg al.
    Voor de rest maak ik denk ik een lijstje wat er bij in moet anders haal ik hem denk ik ook elke keer weer leeg en vergeet ik de helft als ik wel snel weg moet.

Beeb: kan idd nog wel draaien, maar was wel fijn geweest als hij nu al goed lag. Ze kunnen hem toch ook proberen te draaien? Dat lijkt mmij niet zo'n prettig gevoel. Hopen dat de kleine nog met z'n hoofd naar beneden gaat.

Zou fijn zijn dat je laatste week wat korter zou zijn. Ik zie ook op tegen de laatste weken. Ik moet nu nog 4 weken. Na de kerst nog 2 weken van 36 uur.

Verder eeeeeuuuhh

Oja leuk die bevallingslijst. Ik ben benieuwd wie wanneer gaat bevallen. Spannend, en eng :(. Maar t kind zal er toch uit moeten :)

Nou geniet van de sneeuw enzo

20. mamastarlight

zo ben ook weer bij...

gisteren dus een hapje wezen eten. ook zo grappig, ik zal betalen dus mijn moeder en ik anar een egzellig cafe achtig iets, 3 gangen met koffie in plaats van ijs dan ect...was ik nog geen 30 euro kwijt! ik heb zo gelachen en mijn moeder ook hahaha :D

toen zijn we naar het Don kozakken Koor geweest. mijn god wat was dat mooi!!! moet bekennen dat ik het wel mooi vind maar zo iets had oke...moeder ahd betaald dus ja. maar het was echt schitterend! echt een aanrader als je er van houd. de kleine meid deed de polka in mijn buik :D

verder geen nieuws dus een fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina