pfff dat is vroeg zeg haha Wij lagen er gisteren alllebei vroeg in na onze weinige uurtjes aan slaap samen..dus ja dan zie ik hem ook niet haha Alleen de beeb is hier steeds mega druk als ik wil slapen... Dus dan ga ik ook piekeren ja! is het nog gelukt je oogjes dicht te doen?
Dankjulliewel voor de complimentjes over m'n foto's! Ben er ook erg blij mee. @bw'tje in mijn fotoalbum staat die van mijn avatar ook wat groter.
das minder meid, wel fijn dat je thuis kan werken, die optie zal ik nooit hebben haha! DOe het rustig aan he als het gewoon niet gaat gaat het niet he!
Ik vind dat toch zo asociaal dat even niemand opstaat voor jou met je zwangere buik! Die mentaliteit is er tegenwoordig niet meer geloof ik, iedereen voor zichzelf! Ja, laatst stond een hele oude breekbare man voor me op in de tram, maar ik vroeg hem alstublieft te blijven zitten want dat vind ik dan ook weer niet nodig, straks valt die oude man nog... Nee ik snap het niet hoor, aantal van die mensen is zelf ook zwanger geweest anders hebben ze geen kinderen op die school zitten... Naja laat ik er maar over ophouden, want het is al gebeurd...
owww is dat dat?? dat heb ik ook al maanden haha kan niet fatsoenlijk omdraaien tenminste van links naar rechts dan...andersom nergens last van..maar van die kant moet ik echt mijn hand eronder doen of hopen dat hij het niet doet zeg maar! Anders heb ik altijd die pijn en idd het is een heeel vervelend gevoel en soms denk ik echt ik val straks nog uit elkaar hahaha Maar ja we zijn nu extra soepel he, ik moet nu ook oppassen met mijn hypermobiele lijf blijkbaar hahaha Ennuh volgende keer niet die benen zo hoog leggen he foei hahaha
Thanx! Die eerste is erg leuk, misschien kan mijn schoonzusje er nog een klein leeuwtje bij knutselen dan is ons gezinnetje compleet! Die 2e bedoelde je zeker dat babytje die als leeuw verkleed is? Dat was het geboortekaartje van Marcus!
Die met muisjes en met het water vind ik ontzettend mooi!! dat kan ook alleen maar met zo'n toestel kan het wel proberen na te maken maar ja dan heb ik aardig wat muisjes te stofzuigen en water op te dweilen hier hehe
Jaaa die had ik ook gezien, maar die kan mijn schoonzusje niet maken denk ik... Maar wel heel erg bedankt voor het zoeken, echt super!
Dat dacht ik al dat je dat kaartje bedoelde haha Een van de leeuwtjes kopieren en dan erbij plaatsen moet wel lukken denk ik voor een grafisch ontwerper. Is een leuk kaartje he?
ja moeilijk he Eva slaapt nu ff..en dan kan ook liggen maar ja ga dan juist weer dingetjes doen maar goed..nog ff rust tot Sem gehaald moet worden! En anders doe je een bank spelletje wie het langste op de bank kan liggen haha jij gaat winnen denk ik Hier ook nog beetje last van die rotbank op school gisteravond!
Kun je hem ook niet op de achterkant doen? Ik doe hem via geboortepost en dan kun je hem zelf samenstellen.. Iemand toevallig nog de code van geboortepost over van de Prenatal Blije Doos??? Hier heb ik hem nog steeds niet..duurt zo lang haha en ik wil graag een proefdrukje aanvragen...
Ja wat een verschrikking he?! Dat draaien in bed! En nee ik wilde mijn been ook niet hoog leggen, maar het kussen verschuiven en deed toen mijn been dus iets te hoog, maar ik doe dat NOOIT meer nee! Ik heb echt heel erg veel pijn nu, net was het nog iets...
Ja ik vind hem super leuk! En in het roze ook, hoeft ze daar ook niet meer aan te knutselen En ik weet zeker dat het gaat lukken, echt super bedankt!
HAHA dank je voor de WAVE!! En jezus ja 32 weken alweer AAAAHHH!! haha Veel plezier morgen!! Altijd leuk ff blieken! had nog even terug gekeken TRoelala en idd leuke foto's weer! Hier ook genieten van de sneeuw met de kids, gisteravond toen we terug kwamen nog ff in de straat lopen glijden en sneeuwballen gooien haha zo leuk !!
Ja he vooral dat zelfvertrouwen he!! Vorig jaar was haar eerste keer..en zij en haar vriendinnetje mochten samen op als eerste en toen kwam de rest pas..ze hadden dit van tevoren gevraagd en hun wilde wel de rest was stil hihi! En dan te bedenken dat wij er zelf voor gezorgd hebben dat ze dit zelfvertrouwen krijgen..Nu krijg je het af en toe wel terug hehe die wijze dingetjes maar goed dat neem ik erbij hoor ! Ik ben ook echt geen mama die alles heel lief vraagt en betuttelt kan daar ook slecht tegen haha slechte moeder he
haha ja en dan ff aandikken he moeilijk lopen enzo maar het wilde niet baten nee haha laat ze lekker zitten ik ben er achter gaan staan..duurde gelukkig ook niet al te lang Maar dan zie ik wel 2 kinderen er ook zitten, oudere al he..dan denk ik idd die hoeven niet op een stoel..tenminste die van mij niet ben ik alweer een slechte ouder haha Maar idd die mentaliteit is er niet meer..had ik laatst in de trein ook..liep ik daar hoogzwanger kids mee spullen etc..en niemand die zegt wil je hier zitten..moest flink wat lopen voordat ik een plaatsje had..en niet bij elkaar nee de een links en andere rechts met gang ertussen ik had zoiets van zitten is zitten..