vicious, ik heb mijn mk nooit zelf verloren. dus kan je helaas niet helpen. Ben alle keren gecureteerd. leef met je mee, het is zo klote! kan je je vk niet bellen en vragen hoe zij erover denken? misschien is het wel niet? je weet het pas zeker als zehet hebben gezien of met een echo. scorpion, dan wordt het maandag spannend! ga heel hard voor je duimen! veel meiden hebben echo s maandag. maandag de dag van de echo s! hahahah sas, zo herkenbaar!!! zit nu ook al een dag te zoeken naar vergelijkbare echo s met 5 weken. dus snap je helemaal!!! dat is het nadeel van vroege echo s he. zo ongeduldig maar beter wordt je er eigenlijk niet van hahahahahha
@ Sas Fijn meid dat je eerder kon voor je echo, en helemaal dat je een vruchtje gezien hebt met een kloppend hartje. Nu lekker genieten Hier druk met inpakken en dingen overbrengen. Gelukkig heb ik genoeg hulp, dus hoef alleen maar uit te zoeken wat mee gaat, en te zeggen waar ze het neer zetten. Ik rijd als het ware heen en weer en de spullen worden naar boven gebracht, en dat zonder dat ze weten dat ik zwanger ben, hahah
Ik ben de vorige keer ook 2 keer gecurreteerd, na mijn missed abortion. Ik heb de assistente van de gynacoloog gebeld en ze zegt dat het afwachten is, wil ook niets zeggen over wat het anders kan zijn. Ik heb na dat "klontje" niet meer gebeld, zit op m'n werk nu. Het is inderdaad pas zeker na een echo, en daarom denk ik dat het nog HEEL lang duurt voordat het maandag is
Oh, zag in je onderschrift nog de 30e staan. Had je gelezen dat mijn MvM flessen onverwachts kwamen vandaag op het werk van vriendjelief, moest wel lachen Heb nu al zin om straks thuis te gaan plassen hahaha
Naar het ziekenhuis? Ik had vanmorgen al stiekem gehoopt dat ik vandaag even langs mocht komen, doen ze toch niet Alleen als ik pijn krijg en meer bloed ga verliezen.
Opnieuw: 't Is een ego-bericht hoor, maar jippie jippie jippie, mijn echo was goed! De VK stelde eerst wat vragen over data enzo en daarna stelde ze voor om te gaan kijken. Ze zei dat ze eerst uitwendig zou kijken, maar dat de kans groot was dat inwendig nodig zou zijn bij deze termijn. Toen ze het apparaat op mijn buik zette, zagen we al direct de baarmoeder met een frummeltje erin. Toen vertelde ze dus dat dat inderdaad het vruchtzakje met 'kindje' was en zoomde ze in. Toen dacht ik het zelf al te zien, en tot mijn grote vreugde vertelde de VK toen 'en daar klopt heel duidelijk een hartje'. En toen liet ik een traan.... Ik ben wel 10 kilo lichter nu zeg. De VK vertelde dat ze geen garanties geven, maar dat de kans op een mk nu wel kleiner is geworden. Ons kind is vandaag 0,54 cm groot en dat klopt precies met 6w2d. Ze kwam ook precies op 10/02/2010 uit, dus alles kan blijven staan hoe het stond. Over een week of drie kijken we weer, dan kan ze 't ook beter meten. Omdat ik voortaan op maandagen wil, kon ik kiezen tussen de maandag voor of na 10 juli. Tja, doen maar de maandag ervoor, dus 6 juli gaan we weer kijken! Jippie jippie! En nu ga ik snel mijn koffer pakken, want nu gaan we een lang weekend weg. Ik ben er maandag weer. Allemaal een goed weekend! Dus dit blijft een beetje een ego-echo-bericht, maar ik moet nu echt opschieten van mijn man... x Klusser
he klusser, ik dacht laatst te lezen dat je kok was ofzo!:S nouja misschien heb ik het ook wel gedroomd hoor! ik doe toch al rare dingen! heb vanacht ook gedroomd dat we een hond hadden gekregen en dat ik met zijn op een matras in de achterkamer was gaan slapen omdat ik hem niet alleen wilde laten mn mn hamster! hahahaha het slaat echt allemaal nergens meer op bij mij!
Dames ik heb ook een vies smaak in mijn mond, en mijn mond droog snel uit! moet echt veel gaan drinken...
hey meiden die de februari mama site bij houden. kunnen jullie voor mij in de agenda zetten dat ik 16 juli om 8.50 voor de 2de echo mag. alvast bedankt. voor de meiden in onzekerheid ik duim voor jullie. klusser1980 gefeliciteerd met je goede echo.
hey dat heb ik ook. Dacht dat het was omdat ik verkouden was. Kennelijk ook een kwaaltje. Heb je er toch een
Ik heb mijn gyn gemaild net en kreeg een antwoord terug! ik had geschreven dat ik het niet geloof dat ik zwanger ben enzooo... Ik schreef dat ik ook niet veel voel, ze schreef van er zijn er genoegg vrouwen die niks voelen dus dat zegt niks! Je bent gewoon zwanger en ga niet zueren hiihiihihihi vind haar zooo lief! Ze zei zoek afleiding en ga lekker fietsen buiten en ze ei voordat je het weet is het 6 juli en lig je hier op de stoel