Ja en het ook niet zo dat ik nu wel wil. Liever als de kleine een half jaar is denk ik... Ach er komt vast wel weer wat langs!
Heel herkenbaar die ribben. Die kunnen me toch pijn doen. Alleen als ik in bed lig heb ik er weinig tot geen last van. De vk heeft de vorigekeer al gezegd dat dat minder wordt op het moment dat het kindje gaat indalen. Kon soms niet wachten tot het moment er is dat dat gaat gebeuren. Ben er trouwens niet echt kortademig van ofzo. Even iets anders...ik heb verschrikkelijke pijn in mijn liezen. Een heel erg spierpijn achtig gevoel. Als ik van de bank af moet komen lijk ik wel een of andere bejaarde vrouw. Me ventje moet me soms gewoon van de bank omhoog trekken, als ik het op eigen houtje moet doen doet het eigenlijk best wel veel pijn. Het voelt alsof je jezelf ontzettend uit hebt lopen sloven in de sportschool. Ik loop er nu een week of 2 mee en mijn yogalerares (die zelf vk is geweest) had het over bekkeninstabiliteit en dat ik dit zeker aan moet geven bij mijn vk. Zou dat kunnen kloppen dat het idd begginende bekkeninstabiliteit is.
Ligt denk ik ook aan kind. Jaylinn zit al een tijdje in 80 en van shirtjes en rompers nu al 86. Broekjes maat 80 zitten goed, sommige zijn zelfs beetje te groot. @ Verder ligt ze nu lekker te slapen... en ik lig ook op bed tv te kijken, en chocola te eten.... ohhhhhh kerstmannetjes van v&d hihihi Wel veel maagzuur ineens jakkie... sinds gister. Dus maar weer aan de maalox
Ja dat klinkt als je bekken die aan het rekken zijn. Dus ook bekken instabiliteit. Er komt steeds meer ruimte omdat je kleine straks daar doorheen moet en dat doet zeer! Zal ik zeker ff aangeven ja bij de vk, zij kan er zelf niet zoveel aan doen maar als je echt heel erg veel pijn krijgt kan ze je doorverwijzen naar een fysiotherapeut!
Ja, inderdaad als het een flinke vent wordt zal hij er eerder uit gegroeid zijn. Maar vanaf okt kunnen ze winterkleren aan lijkt me en dan zou hij 9 maanden zijn, dus als ie groter is past 74 hem dan al en heb ik de kleertjes niet voor niets gekocht toch? Ben nog niet helemaal thuis in hoe hard ze gaan groeien, maar heb zo'n zin om dat kleine ventje helemaal stoer aan te kleden.
@ bloempje begrijp je hoor!! Ik wil mijn kleine ventje ook lekker stoere kleren aan doen, heb daar ook heel veel zin in! mijn dochter had rond 9 maanden maatje 74, maar ligt ook beetje aan de kleren, sommige vallen kleiner, en soms groeit je kindje ineens was sneller.
Je hebt gelijk, en zoals ik al zei ik vind het zo moeilijk om stoere kleding te kopen voor jongens! Overal zit winnie de poeh op, of mickey mouse, leuk voor een baby maar Marcus is geen baby meer maar een stoere boy! Marcus zat vanaf 8 maanden in maatje 74 shirt en 68 broek. Met zijn verjaardag had hij maat 80 shirt en 74 broek. Nu (17 maanden) gaat hij naar 86 shirt en 80 broek. Ik zou dus maatje 74 en maatje 80 kopen!
Bedankt voor jullie adviezen, weet nu een beetje welke maat ik ong. kan kopen. Bloempje is los......... lang leve de internetshops
Owww ik kijk ondertussen popstars en nu gaat Robin Viva la Vida van Coldplay zingen, mannn die moet echt hard zijn best gaan doen nu! Zegt een mega mega mega Coldplay fan!
Hier hebben ze ook leuke kleding, ook positie! Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijn kind Hier ook leuke kinderkleding! SALE bij Kixx Online Kinderkleding & Babykleding
Mike is nu bijna 2 jaar, en hij heeft nu maat 86, maar dat is soms zelfs nog te groot, ligt er maar net aan welk merk het is en hoe groot je kindje is. Mike zit nu tussen de baby- en peutermaten, echt irritant. Net nog gekeken voor iets leuks voor de kerst, maar peuterkleding is te groot, en babykleding te klein :x