Waarom vraag niet om een zitplek aan een jonger iemand dan? Ik ga ook altijd met openbaar vervoer maar staan kon ik al vroeg niet meer met mijn bekken dus zei gerust, ik heb bekkeninstabiliteit en kan daardoor moeilijk staan mag ik hier zitten? Meestal zijn ze zo overdonderd dat je de zitplek krijgt hoor Maarja, ik spreek mensen ook aan bij bv de schoenen op de bank etc. 8)
Ja, groot gelijk natuurlijk. Ik ben op zo'n moment te pissig om die stugge blikken van mensen die HEUS wel zien dat je hoogzwanger loopt te zijn in de sneeuw. En ook bang dat mensen dan gewoon 'nee' zeggen ofzo. De keren dat ik mensen op aso gedrag heb aangesproken (bellen in de stilte coupé, mobieltjes met muziek aan in het OV, voeten op de bank, tassen op de stoel naast je terwijl er mensen moeten staan...) ben ik zo scherp geweest dat ik dan echt me ging opwinden. Oh ik en mijn korte lontje... Ik weet niet, daar heb ik niet eens de puf voor op het moment, dus dan sta ik maar. Ben ook wel eens met zwangere buik en al gaan opstaan voor een oudje dat met stok en al stond te balanceren. Die werd zo boos op de rest van de mensen dat het bijna grappig was, uiteindelijk heeft ze een domme puber van zijn plek verjaagd
bwtje mooie sterren hoor!! jah mensen hebben tegenwoordig geen respect meer voor elkaar dat ze dus idd voor je opstaan als je zwanger bent of oud bent ben daar ook druk met de oudste mee bezig die kan als ze naast het winkelkarretje loopt zo iemand bijna omver duwen ipv dat ze netje even wacht totdat er weer ruimte is. Baby is trouwens erg actief in vergelijking met de Elise die voelde ik wel maar niet zo als nu word er echt wakker van. Wel leuk vanmorgen heerlijk uitgeslapen was half 10 kleine meid ook kwam op der slaapkamer werd zo ook pas wakker heerlijk en kijk je naar buiten alles mooi wit enz
@ Mir mijn kleine ventje is ook veel drukker dan dat Jaylinn was, en idd word ik er ook wakker van. Meneer zit nu lekker tegen me ribben een te duwen en schoppen dat voelt niet zo fijn. @ Evenstar jeetje wat balen zeg! Ja tegenwoordig... staat niemand meer op lijkt wel. Heb ook weleens gehad met de wagen, ging toen met de bus naar de stad, toen stond er al een stel met een wagen, maar echt niet aan de kant gaan, terwijl er makkelijk 2 wagens naast elkaar kunnen. En als ze dan uitstappen nog boos op je worden dat je aan kant moet... Nou graag maar hoe... Echt grrrrrrr. Knuff voor jou!! @ Bwtje leuk die sterren (nu dan maar zonder tape hihiih)
Hier even totaal ego, maar wel BLIJ We gaan vanmiddag om de geslachtsecho! Zoals ik hier vorige week al schreef, mijn man heeft het waarschijnlijk gezien (tja, ze zat er recht op met de echo en vroeg toen pas of we het wel wilden weten...) en nu 'leven' wij met een vermoeden, dat is veeeeel erger dan het niet weten!! Dus gaan we het toch maar bekijken, dan weten we het maar... En door die prachtige sneeuw kwam er bij de echo praktijk in de buurt een gaatje vrij en kunnen we om 14:30 al terecht Nu ben ik echt superblij!
Hier ook heel druk... gisteren is mijn halve maaginhoud eruit geschopt, bahhh, echt ranzig. Nou ja... het is het waard he! En jij hebt straks gewoon een joch EN een meisje, t wordt vast weer zo'n leukerd
View attachment 38172 Kerstkaart ideetje wat vinden jullie ervan?? Misschien ga ik deze sturen voor dit jaar..moet nog gebeuren ja
hooooooooooi sorry dat ik zo weinig van me laat horen de afgelopen dagen.. maar ben zo ontzettend moe de laatste tijd.. ik kan de hele dag wel op bed of op de bank liggen.. en het kost me zo veel energie om naar buiten te gaan met die gladde wegen.. ze hebben hier niet gestrooid, want zo ongeveer iedereen gaat met een arreslee en paard door het dorp en dat wil niet echt als er gestrooid is. dus glibber ik alle kanten op. heb ook zo'n last van mn rug op het moment komt denk ik door het verkrampte lopen... pff ellende. gisteren lootjes gedaan met mn vriendinnenclub. was erg gezellig. moesten een suprise maken en zelf een cadeau uitzoeken. ik kreeg een kinderwagen van dozen met daarin heeel veel baby cadeautjes! ze had allemaal babydozen aangevraagd en ook nog gekregen dus heb nu heel veel dubbel haha maar die luiers komen natuurlijk wel van pas en verder zaten er nog slofjes is van bunny 2 rammelaars en handschoentjes mutsje en slofjes set, en rompertjes en een fotolijst stapelblok zeg maar.. wel heel leuk. lijkt op duplo stenen maar dan groter en met een foto lijstje er in. ik had een doos in een hart vorm gemaakt en cupido met een pijl er op en rozen cadeau papier om het hart heen. die gene die ik had is helemaal in love sinds kort dus vond ik dat wel grappig nou ik zal de afwas doen.. en dan maar wat eten in elkaar vlanzen.. tot later!
Nee nee ik zeg het lekker niet!! Ben zooo benieuwd nu, nou kan ik opeens niet wachten tot dat we er heengaan, domme doos ben ik ook Minimouse, wat irritant dat ze niet strooien zeg!! Nou ja! Er zijn toch naast zwangeren ook oudjes die moeilijk lopen en mensen in rolstoelen... als je wilt sleeen is er ruimte genoeg ook als je de wegen wel bestrooid/ruimt lijkt me zo. Niet dat onze wijk gestrooid is hoor. Hier is het ook behelpen, maar in het centrum en op de belangrijkste wegen kan je redelijk lopen of fietsen. En ik herken veel in wat je schrijft over je moeheid. Blegh, hier ook na een paar uurtjes al helemaal OP gewoon. Bwtje ik zag weer leuke krakerfotootjes... wat een snoeties zijn het, echt zoet!!!
Dat is ook zo. Best een eer, eigenlijk Pfff tijd gaat nu wel sloom hoor. Elke dag vecht ik tegen de klok, maar heb ik om 14:30 een pret/geslachtsecho omdat we de nieuwsgierigheid niet meer kunnen bedwingen... dan opeens kruipen die wijzers maar voort.
Evenstar, wat leuk meid! ik wil mijn beeb ook zien Ik zie dat jullie baby al over de 2 kilo is, wat goed... Ik twijfel weer enorm, laatste controle heb ik gevraagd of de baby goed op schema lag enzo, maar ze had een stagiare en de meette en zei dat hij goed op schema lag... Toen zei ik tegen mijn vk of het echt zo was en zij zei dat ik me geen zorgen moest maken! ik voel de baby wel goed, maar voel niet dat hij zwaarder word. Zal het aan mij liggen?
hoi hoi! Ladytigger: hier ook aan het vervelen hoor. mijn neefje is wel maar zit toch aan huis gekluisterd inderdaad. Luiertas: ik heb er eentje van marktplaats en eentje van de markt Evenstar: hoop dat je niet bent gaan werken! en nee ik heb daar geen last van. beetje zoutzakkerig gevoel en voel me zwaar maar evrder gaat ehtw el eigenlijk. Denk dat ik te weinig rust neem over het algemeen... Angelfire: mooi buikje hoor! Troeltje: muurtje was er van de week nog maar klusser inderdaad...
kaart met of zonder frutsels doen?? de bovenste en onderste balk blijven wel wit helaas.. View attachment 38195