Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    bwtje, ik had ook nog geen baby dozen opvangen. Ik heb verschillende mailtjes gestuurd en krijg nu de papieren om doos op te halen thuis gestuurd.
    prenatal en etos in in ieder geval

2. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Hier ook met het hoofd naar boven, maar ik hoefde me daar nog geen zorgen om te maken zei de VK. Beeb had nog ruimte en tijd genoeg om te draaien, dus wacht het gewoon even af.

3. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Zo, ben bijgelezen. Hier een verkouden meisje thuis.. ze heeft nog steeds last van de doorkomende hoektandjes. Maar gelukkig zie ik er eentje nu bijna zitten, meestal als ze maar iets door zijn heeft ze er ook geen last meer van.

Verder schiet het echt op nu! Nog maar 5 daagjes werken (waarvan 1 halve) en dan al verlof. Heb er ook echt zin in! Moet nog de babywas doen (Melek: vorige keer ook pas in verlof mee begonnen, was hartstikke op tijd, als beeb voor de 37 weken komt mag je toch niet thuis bevallen en moet beeb meestal nog in zkh blijven). En zoveel werk is het ook niet... even in wasmachine, droger of ophangen en strijken. En het is allemaal klein spul, vorige keer geloof ik maar twee wasmachines halfvol (maar had wit en gekleurd apart gewassen).

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ja joh, dat babyspul is zo gewassen! Ik moet het zelfs nog uitzoeken, hahahaha! En ik moet onze slaapkamer ook babyproof maken, maar goed heb nog 6 weken waarvan ik na de geboorte nog in het ziekenhuis lig dus dan kan Fred het nog doen...

Boni, hoe doe jij het met de commode?

5. liedel 1

liedel 1 Actief lid

Jun 7, 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    #20685 liedel 1, Dec 21, 2009
    Last edited by a moderator: Dec 22, 2009
    Hey meiden,
    ik kwam weer ff kort spieken.

Zonet bij de gyn geweest. Helaas (na heeeel veel weken goed te gaan) bloeddruk weer hoog. Was ook wel een beetje te verwachten volgens de gyn; mijn stofwisseling gaat in deze fase van de zwscchap sneller waardoor een gedeelte van de medicijnen worden afgebroken. Heb nu dus een ander soort medicijn erbij gekregen (ik slik nu dus 7 pillen per dag; als ik niet zwanger ben slik ik niets!) en daar zal mn bloeddruk waarschijnlijk wel van dalen. Toch een beetje geschrokken maar het was te verwachten en ik voel me eigenlijk super, dus ik ga er maar niet te lang over nadenken. beebje was goed gegroeid, nu al zo'n ruime 2 kilo dus dat gaat de goede kant op!

MEIDEN, EEN FIJNE DAG EN TOT LATER!

Liefs,
    Liedel

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Liedel, wat jammer dat het toch weer omhoog is gegaan! Maar wel fijn dat je je goed voelt. Proberen er niet teveel mee bezig te zijn, denk ik zo?!

7. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Die van Eva blijft idd daar..op onze kamer staat nog een ladekast..met onze spullen onderin en baby spulletjes dan bovenin
    Staat aan Bart zijn kant en wieg aan mijn kant hehe
    Hopelijk maken we het deze week af..gister nog lampjes opgehangen..bij ons bed nu nog alles verbinden enzo...
    Als het klaar is maak ik wel een foto kun je het zien :D!

8. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ja zover ben ik dus ook maar nog niets ontvangen voor op te halen zucht! ;)

9. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    #20689 bwtje, Dec 21, 2009
    Last edited by a moderator: Dec 22, 2009
    balen nou ja hopelijk gaat hij niet nog meer stijgen en fijn dat hij zo goed groeit verder...weet hier de kilo's niet..de 29ste mag ik weer!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Ben benieuwd!

Ik denk dat ik zo'n ding haal bij de Ikea voor 25 euro want ik zou niet weten hoe ik de kleine moet verschonen als ik net een keizersnede gehad heb en niet lekker kan bukken e.d. Hoop alleen dat ie in mijn kamertje past... Nou ja ik zie wel ff, toch best moeilijk om alles in te delen in een hele kleine kamer!

11. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja bij ons gaat het ook allemaal net hoor ;)
    Maar idd gewoon zo'n goedkoop ding..of een opklapbare plank?
    die wel genoeg kan houden natuurlijk hehe
    maar die je eventueel weer weg kan klappen..
    hmm moeilijk ja!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
  13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,434
    0
    0
    ik wl graag die van de kruidvat ophalen??? maar denken jullie dat ze het nu weer hebben??? maand geleden was het niet meer leverbaar??? snap dan niet waarom ik een afhaalbewijs krijg? slechte zaak.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Troeltje, thanks.

@ Melek, ik zou het niet weten. Ik heb dat ding ook nog niet... zucht.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Nog meer ego... maar dan leuk!
    ik voel de kleine lekker bewegen. (Soms iets minder lekker. Ze kan nl door mijn organen heen mijn ruggengraat bereiken zodat het soms lijkt alsof ik een spit-aanval heb.)
    Ze rammelt lekker door mijn buik heen en ik heb al 2 keer gevoeld dat ze de hik heeft gehad.Dat is zooooo schattig! ik heb zo'n zin in onze kleine dondersteen... hihi

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    @ Melek, ik ga idd iets anders zoeken. Ben het ge@#*% zo zat...

@ Luiertas, iemand een leuk idee? Tips adviezen? Waarop te letten bij het kopen van zoń tas? Moet het speciaal een luiertas zijn? Of zijn er andere mogelijkheden?

17. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ideaal en qua prijs commode die dingen zijn altijd duur
    omdat er commode voor staat maar goed deze is veilig ;) en ideaal voor jullie en makkelijk meenemen :D! en hij ziet er ook leuk uit :D

18. boni001

boni001 VIP lid

Mar 1, 2008
    6,548
    0
    36
    Twente
    Wij hebben een hele babykamer bijgekocht. Aangezien Jasmijn nog in het ledikantje slaapt en we ook een kast nodig hadden én we hier in de buurt bij een outlet voor een mooi prijsje klaar waren voor kast, commode en ledikant. Dit is ook een doorgroeikamer, dus straks kunnen we er ook een groter bed en een bureautje bij kopen (en de commode en het ledikantje weer verkopen).

19. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    zo jaja ik ben bijgelezen van een week. niet veel bijzonders gebeurd zag ik.

hier gaat het niet echt denderend. sins gistermiddag stekende pijn rond schaambeen die in golven komen. net naar vk gebeld, moet me rustig houwe en als pijn erger word of bloed verlies nog x bellen en dan word het wss hier een arts opzoeken maar dan moet ik in het duits gaan uitleggen waar ik last van heb:$ dus hoop da et niet erger word. gister wel heerlijk wandeling door de sneeuw gemaakt. en nu genietend van de witte bergen. jammer hoor dat ik het niet meer trek om bergwandelingen te maken...

nog even vraagje. de matrashoes (euh... hoe heet dat officieel) van de wieg, mag dat ook van badstof zijn? heb een wieg met zeer afwijkende maat en er zijn geen goeie hoezen voor te vinden maar aankleedkussenhoes past er wel goed om! heb eigenlijk weinig zin in gedoe met lakentjes om matras heen te doen8)

20. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo'n hoes gaat er altijd onder..bovenop heb je een gewone hier een jersey erop ;)
    ennuh doe rustig aan he!!

Share This Page