Ik ben trouwens ook benieuwd er was hier toch ook een dame die altijd flink te vroeg bevalt van haar kindjes..of die al bevallen is? of hoe het daar mee gaat weet even dr naam niet meer..
Volgens mij mag badstof ook hoor! Hee maar ff nieuwsgierig, wat doet je man voor werk dat jullie zoveel varen? En wat doe jij voor werk?
Muur, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen, dikke knuf voor jou! Liedel, hoop dat met deze nieuwe medicijnen je bloeddruk weer wat omlaag gaat en beeb nog even blijft zitten. Troel, dat is een fijne commode van de IKEA. Wij zijn laatst een weekend weggeweest in een kinderbungalow en daar stond hij ook. Echt een stabiel ding. Bwtje, weet ook niet meer wie dat was? Haha zwangerschapsdementie slaat weer toe. Guppekop, kreeg je last nadat je had gewandeld? Merk hier nl ook dat ik wel meer last van mijn bekken heb als ik wat verder heb gewandeld. Doe het lekker rustig aan!
Ahhhh boni, fijn dat je ervaring met dat ding hebt! Geeft me wel vertrouwen hem te kopen! En ook bedankt voor je antwoord wat betreft het kamertje en commode, ik wist inderdaad dat jij een extra kamertje gekocht had, maarrre de hormonen he... Hahahahahha!
@ Dementie... oh praat mij er niet over! Gister bezig met koken. Heb ik de pan op het water-eiland gezet om te vullen met water. Draai mij om moet op de pan met saus letten en vergeet gewoon helemaal dat het water aan het stromen was... manlief komt naar binnen en begint te gillen...(ik begreep niet waarom... reactievermogen is ook weg, geloof ik...) compleet waterballet in de keuken...
@ bedankt voor de lieve knuffels! allemaal een knuffel terug! Ik ga hier even afsluiten. Ben gesloopt en misselijk. dondersteentje heeft mijn maag tot boksbal gebombardeerd... Niet prettig. hihi
Staat mij ook iets van bij, dat dit haar derde was en de eerste twee ook bij 30/31 weken waren gekomen (en dat ze er dus vanuit ging dat deze ook zo vroeg zou komen?) Maar dat ik nou weet wie het is?
Weet wel dat er een meid was die ook vroeg bevallen was, maar die schrijft al heel lang niet meer met ons mee!
Jaaaaa!!! Mijn man had het goed gezien! Tis een meiske! Zo blij! Foto'tjes volgen later, we hebben toch maar meteen lekker 3D gedaan maar madam ging de hele tijd net verkeerd liggen. Tis een doerakje, maar dat wist ik al
dan ga ik dnek nog paar waskussenhoezen kopen mijn man is stuurman op binnenvaartschip, wil zelf schipper worden maar is nog te jong, moet je 21 voor zijn. sinds ons trouwen ben ik lichtmatroos en zitten we samen voorop bij een echtpaar (die 5jongens hebben van 3-15jaar) die vanwege lengte van schip personeel moet hebben. Was niet echt mijn beroepskeuze hoor! dat was kraamzorg maar kon de stages niet aan
wouw super dat hij dat goed zag! mijne ziet nl niks bij de echo's ga je de babykamer er nog op aanpassen nu?