Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Evenstar, leuk een meisje! En super dat je man het goed had gezien zeg.

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nahhh had ik het toch fout!

Maar meid wat leuk dat jullie het weten! Had je het gevoel zelf ook of had je geen gevoel?

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee hoor, we houden eigenlijk niet zo enorm van het hele roze-blauw gedoe. We zijn gewoon voor de 'blije kinderkamer' gegaan (haha GROEEEEN). Maarrr ik had wel een klein pakje maatje 56 dat ik voor een vriendinnetje had gekocht, maar daar was ik toen te laat op kraamvisite geweest om dat nog te kunnen geven (kindje al weer te groot). Dus die lag al 'hoopvol' te wachten.

En... ik heb al sinds ik voorbij de 6 maanden ben een sterk voorgevoel gehad. :D

Ja, knap van mijn vent, maar hij heeft wel een medische achtergrond, en een heel scherpe blik voor dingen ;) Hij ziet vaak meer op echo's dan ik haha.

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jawel, ik weet het, dat is BabyLove1.

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

:) had ik het verkeerd opgeschreven denk ik. ik bedoelde: doe je niet TE veel ;)

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah dan zal daar het verschil wel inzitten. jij krijgt dus de uitleg ipv dat jij hem gaat uitleggen later:D

7. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    #20727 Angelsfire, 21 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2009
    @Melek: maak je nou 's niet zo druk joh! Tuurlijk voelen wij onze baby ook niet zwaarder worden. En je buik groeit de ene keer wat harder dan de andere keer. Ik kreeg een groeiecho omdat ik medicijnen gebruik en dus extra controles heb. En een stagiair wordt toch gecontroleerd door de VK, niks aan de hand!

@Stuit: mijn beebje ligt ook nog steeds in stuit of hij moet gedraaid zijn nu. Dat zou de krampen van vannacht wel weer verklaren ;)

@Evenstar: spannend!!!!!!!!! Oh ik lees het nu: een meisje! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!

@BWtje: leuke kerstkaart. Vooral die sterren op de handjes zijn prachtig!
    Die te vroeg beviel was Babylove (met inderdaad een oog als Avatar), toch? Niks van gehoord nee...

@Troeltje: fijn dat alles goed was bij de VK. En beterschap voor Marcus en jij vanavond maar vroeg naar bed dus.

@Liedel: balen dat je bloeddruk toch weer omhoog is. Maar gelukkig ben je uit de ergste gevarenzone he?

@guppekop: lolbroek, bergwandelingen! Pas maar op met de pijn en het bloedverlies!
    Een badstofhoes is volgens mij prima hoor. Lekker toch?

Wanneer verwachten jullie zelf eigenlijk te bevallen? Ik denk dat ik echt rond (of zelfs iets na) de uitgerekende datum beval. Zeker niet in januari!

En ik zei het al eerder: ik denk dat Mama het eerst bevalt, half januari ofzo.

Ik loop trouwens ook heel voorzichtig door de sneeuw hoor. BEn normaal niet zo bang om te vallen ofzo, maar nu lijkt me dat heel eng. En ik heb ook wel wat pijn bij het lopen en als ik zo lekker ontspannen loop (NOT) wordt dat er niet beter op!

Dozen heb ik trouwens helemaal niet aangevraagd deze keer. Zonde eigenlijk? Vluchttas, kraampakket, kleertjes wassen, opruimen... help ik heb nog niks gedaan! Moet ook nog een kinderwagen regelen (heb iets op het oog) en een maxicosi. Oh en niet te vergeten: regelen wat we met de jongens doen als ik ga bevallen. Oeps... beetje laks deze keer ;)

Hoeveel zijn jullie trouwens aangekomen? Ik nu ongeveer 7-8 kilo.

Heeft iemand trouwens nog iets van Gemma gehoord?

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

evenstar: gefeliciteerd!

net 2 uurtjes gelegen ben helemaal suf :D

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Evenstar, nou wel leuk dat je het gevoel wel had! Hihi, en zijn jullie het eens over de naam? Nu word alles veel concreter he?!

Boni, dat is ook zo! Zij heeft inderdaad ook vroeggeboortes gehad!

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mmm, wel spannend, want dit was haar laatste berichtje....

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Angel nou lekker dan... we zullen zien of je gelijk hebt. Ik denk ook half jan. en me vader ook... Maare blijf wel bij jullie hoor :p

@ MSL geeft niet... weet dat je het goed bedoelt...

@ Evenstar wat leuk een meisje!! En wat goed dat je mannetje het goed had.

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Angel: ik ongeveer hetzelfde als jij. Iets meer denk ik wel, zo langzamerhand. Ik sta niet meer op de weegschaal wegens mijn historie met weegschalen enzo :) Completely in denial. De keren dat ik er op stond viel het enorm mee. Een paar weken terug stond ik op +6. Maar ik heb een onwijze spurt gehad. Waar ook mijn reet aan mee heeft gedaan :$

Liedel, wat lees ik nu? Das niet zo leuk :( En ook zo moeilijk, juist NIET stressen als je al weet dat je bloeddruk hoog is, heel vervelend.

Oh ik hou het niet bij we zijn met een massa online nu haha.

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik denk dat ik 4 of 5 februari ga bevallen ;) (nee flauw!)

Ik kan nog niet zeggen van wie ik denk dat er het eerst gaat bevallen, heb nog geen gevoel, dus op mijn antwoord moet je nog even wachten.

Enne ik heb ook nog niks gedaan hoor, zelfs het geboortekaartje doe ik in januari pas. Kids moet ik ook nog regelen, moet nog een draagdoek kopen, naja je hoort het al, ik ben ook laks en man ook hahahaha.

Geen idee hoeveel ik aangekomen ben, ik sta er niet meer op en ik denk dat Gemma midden in de verhuizing zit, of niet?

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @angelsfire: dat is juist zo super om te doen! maar gaat denk niet meer lukken tot na de bevalling omdat we waarschijnllijk niet meer bij bergen in de buurt komen en anders laat ik het denk toch maar even zitten. straks als het voorjaar word met zn 3tjes dan maar:D

@vluchtkoffertje: wanneer moet je die klaar hebben staan en waar doen jullie het in? was zomaar een nachtelijke overpeinzing gister toen ik niet kon slapen

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wanneer was die dan?

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat zegt die vriend van je? Die dingen een beetje kan voorspellen?

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Word straks nog erger als we allemaal met verlof zijn ;)

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hoi hoi gm allemaal. Heel wat bij gelezen al weer en weer gaat het met de meeste goed op wat werk problemen na,

Everstar leuk een meisje!

Wat een leuk weer he, Het is zo mooi buiten maar voel me zo opgesloten, Hebben jullie dat ook! Wil eigenlijk de stad en zo nog in maar ja kan moeilijk zo ver lopen dat red ik niet meer en de bussen rijden nu pas weer vanmorgen niet. Gelukkig heeft me stiefvader wat boodschappen gebracht maar wilden zelf wat kerst shoppen maar we zullen het er mee moeten doen, Morgen naar de gyn als dat door gaat er woord weer sneeuw verwacht en dan weten we het al dan rijd het openbaar vervoer ook weer niet en me vriend en mensen om me heen moeten allemaal werken dus heb geen vervoer er naar toe is zeker te ver lopen haha. Had ze al gebeld krijg je te horen volgende week is de poli dicht maar moet toch op controllen ja me vrouwjte blablabla dus moet eerlijk zeggen heb een baaal dag met een grote BBB. Vanmorgen me vriend wist pas om half negen dat hij nog niet naar ze werk was bleek nog een straat verder met ze werkbus te staan stond muurvast en bleef maar glibberen, Heb me maar aan gekleed en met me buik een busje weg gaan duwen;) of dat nu zo verstandig is??? Gelukkig zag ik aan de overkant politie rijden ik zwaaien en binnen vijf min was hij dan vier uur te laat toch op weg naar zijn werk;) Hoop dat hij vandaag wat op tijd is kan ik als nog even de winkel in rennen met producten die ik wil hebben met de kerst haha. Nou hopen dat er morgen niet meer sneeuw bij komt dan kan ik gewoon op controllen!! Ga naar de bevalling toch eens overwegen om me rijbewijs te halen ook al heb je er met dit weer ook niet veel aan maar zo als het nu gaat is het helemaal niks,
    Zo nu genoeg geklaagt nog 8 weken te gaan vandaag de 32 weken gepaseerd..

Groetjes Patricia

Uitgerekend 15 feb 2010 Nog drie weken hoef die 2010 er niet meer bij haha
    zoon van 7 nov 2000

19. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Zo weer een werkdag voorbij. Kan nog amper lopen. Het ziet er werkelijk niet uit. De ischias wordt steeds erger helaas L
    Hoop toch niet dat ik zo nog rond de 8 weken moet doorlopen, want kan bijna niks beginnen zo. Wilde zo graag lekker van mijn verlof gaan genieten en leuke dingen doen. Als het zo blijft wordt t vooral veel rusten ben ik bang.

Evenstar gefeliciteerd met jullie meisje!! Ik heb echt zin in de liggingsecho over 4 weken. Bij de 20 weken echo wist ze het niet 100% zeker of het een meidje was dus ik ben erg benieuwd. Zal wel kloppen, maar zou toch apart zijn als het ineens toch een jongen blijkt :p

Fijne avond allemaal. Ik ga lekker uitrusten. Nog 3 halve dagen te gaan J

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    de kilo's nog, dat was het:D zit hier net weer terug op mn gewicht van voor de zwangerschap dus dat is dan 0:( was wel 10kg afgevalle

tja evenstar, ik kan het ook niet goed hoor. maar we doen wat we kunnen:D

Deel Deze Pagina