Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

meiden ik ga afsluiten en heb thuis dus geen internet! fijn weekend allen!!!

2. Bientje, maak de testen anders open en kijk of de lijntjes wel donkerder worden!

Ik ga nu ook naar huis, lees vanavond wel verder.

3. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    WIL JIJ AUB KIJKEN VOOR MIJ :( Snap er niks van echt,

Bevruchtingsdatum 28 mei
    en leeftijd 23

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    misschien te vroeg weer getest? Maandag zou ie dan sowieso 3+ moeten aangeven. Misschien ben je minder ver dan je zelf denkt?

Bij mij was het op vrijdag 2-3 en de woensdag erop 3+

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Melek, jou kalender zegt jongen!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat zijn dat voor digi testen waar jullie het over hebben?

Ik heb 1x een kruitvattest gedaan en die gaf binnen een minuut al een + aan, en na de vertreken tijd was het een dikke +.

7. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    digitale clearblue met indicator. Die geeft aan wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden :)

8. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    als het dus 2-3 is ben je tussen de 4 en 5 weken zwanger. 3+ betekent meer dan 5 weken zwanger. Zo werkt dat een beetje. Ik gebruik deze om te kijken of mijn hcg dit keer wel goed steeg ivm mijn bbz dit jaar. Deze keer steeg ie perfect dus dat maakte me iets rustiger. Kan me alleen voorstellen dat de indicator je ook onnodig ongerust kan maken als ie lager uitvalt dan je zelf dacht. Dit deed ie bij mij dus de vorige keer. Helaas had ie toen dus wel gelijk, want mijn zw.schap was toen dus echt niet goed :( maar het kan natuurlijk ook onnodige ongerustheid veroorzaken als je niet zo snel hcg aanmaakt.

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Werkt dat echt? Lijkt me een beetje een ingewikkelde test... Duur zeker of niet?

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou ja ik weet precies hoever ik ben hahaha, ik heb een cyclus die geen dag afwijkt. Weet precies wanneer ik vruchtbaar ben. Maar ja soms overheerst de zin van het gezonde verstand hahahahaha, nu dacht ik de dag erna pas over van: 'shit, volgens mij was ik vruchtbaar.' en na even kijken en rekenen wist ik het eigenlijk al wel...

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Voor de Rara lijst. Ik denk een jongen, papa weet ik niet en de ch.kalender zegt een meisje

X

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ladies, ik ga vanavond 2 artiesten ontmoeten die me gevraagd hebben eigen nummers in te gaan zingen.
    Duimen jullie voor me dat 't klikt?
    Ik ga er met zo'n dubbel gevoel heen, zing al in twee bandjes, word het niet te druk?
    Maar aan de andere kant, dit is alleen maar inzingen, en eigen werk is wel heel leuk.
    Hmm.. luxeprobleem :p
    Ik ben benieuwd, neem natuurlijk m'n zwangerschapshormonen mee :D

13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    eeen jongen? :) wat leuk!

Voor mij maakt het echt niet uit, als het maar gezond is!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pff daar ben ik weer. Gisteren had ik echt geen energie om te reageren. Slaap de laatste dagen prima maar ben toch zoooooo moe. Doe nu een poging, maar gaat even duren, moet 40! pagina's...

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    dames, ben nu zooo misselijk! ik merk dat ik echt na het eten pas misselijk ben en niet in de ochtend! ben wel blij dat ik nu misselijk ben...

16. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Iets van 14 euro dacht ik en ja het werkt wel. Niet ingewikkeld hoor. Werkt gewoon net als andere testen :)

17. puck24

puck24 Niet meer actief

ik wil ook wel op de raralijst. Ik denk een jongetje iedereen om me heen een meisje. Mijn vent denkt ook een jongetje. Ik hoop heel stiekem op een kleine meid

18. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    hallo meiden,

ik wil mij hier ook melden, heb vanmorgen duidelijk positief getest en ben waarschijnlijk 5 weken zwanger, 20 februari uitgerekend.

heb in november vorig jaar een MA gehad dus de eerste weken blijven wel spannend en manlief kan eigenlijk pas opgelucht en blij zijn als er een goede echo is.... tja ik geef hem groot gelijk. hij is altijd zo lekker nuchter.

o ja ik ben laura 29 jaar, 1e kindje en 2e zwangerschap, ik wil in het ziekenhuis bevallen en weet nog niet of het FV of BV word.

ben getrouwd met chris en we hebben 2 honden.
    mochten jullie nog meer willen weten dan vragen jullie maar.

gr. laura

19. mama c

mama c Niet meer actief

Goedenavond meiden,

Heb al twee dagen geen tijd gehad om te lezen/reageren. Druk,druk, moe, moe.
    Ben nu elke ochtend goed misselijk. Ik denk steeds als ik naar mijn werk rijd, straks moet ik overgeven en kan ik nergens stoppen. Maar tot dusver goed gegaan.

Beetje lastig om op iedereen te reageren, want mijn computer loopt steeds vast als ik een aantal pagina's terug wil kijken arghh! Of is de site zo traag. Zitten zeker heel veel meiden op!

Maar wat ik in ieder geval heb gelezen:

@mama 25, gefeliciteerd met je nieuwe huis. Lekker een frisse start.

@Sasje, gefeliciteerd met je geweldige echo. Echt fantastisch. Volgens mij heeft nog iemand een echo gehad vandaag. Diegene ook gefeliciteerd met het prachtige bewijs.

Heb voor mijn vriend vandaag iniminie kleine sokjes gekocht. Die geef ik cadeau met vaderdag aanstaande zondag. Zo schattig!!

Trouwens de rara lijst:
    mama denkt meisje, papa denkt meisje, ch kalender meisje.

Liefs Kristen

20. mama c

mama c Niet meer actief

Laura,
    welkom en gefeliciteerd.
    Ja, tuurlijk blijven die eerste weken spannend. Vooral als je al iets naars hebt meegemaakt. Maar probeer er ook een beetje van te genieten!

Deel Deze Pagina