ik nog niet. word wel over 6en denk hier ook rijst, maar dan met ajam pangang. geen zin in aardappels vandaag en gister ook niet, toen was het pizza, misschien morgen? extra kerstkoopavond?
hallo, kom ook weer ff buurten Gisteren heeft mn schoonzus foto's gemaakt van mn buik. Ga vanavond naar haar toe om ze op t usb stick te zetten. ben erg benieuwd! zitten erg leuke tussen! Onze baby kamer is klaar! alles hangt en staat! ben helemaal blij. heb vandaag alles verder opgeruimd en schoon gemaakt. hoef alleen de baby was nog te doen! zal ff foto spammen
Ooooh mooi!!! Heel rustig, echt een fijne kamer. Hier ook alleen nog babywas... (en een totaal andere kamer, hoewel wij ook gedacht hebben aan neutraal met creme en mokka achtig... umm t werd toch groen )
Trouwens... even over rust en vrijnemen. Ik mag van mijn man morgen ook gewoon niet werken. Hij vindt het complete onzin om die ene dag nog te gaan stressen om mijn proefschrift- na de vakantie kan ik nog twee weekjes schrijven en dan is het gewoon wel genoeg. En ik moet zeggen. Er is steeds minder voor nodig om mij lekker thuis te laten blijven- nu ik toegeef aan die moeheid, komt het los en merk ik pas echt hoe doodop ik was. Ik kon gewoon niet meer. Heerlijk, ik ga gewoon twee volle weken rusten Alleen maar eten, omringd zijn door familie, boekjes lezen, beentjes omhoog. Een deel daarvan in een vakantiehuisje, morgen nog lekker thuis.
hallo evenstar je hebt je rust ook wel verdiend geniet er lekker van de komende 2 weken en laat je lekker verwennen. heb hier denk ik gisteren en vandaag wat te veel gedaan gisteren middag wezen zwemmen met de jongste en een nicht van mijn vriend en daarna uit eten geweest vanmogen naar mijn ouders geweest en daarna nog even naar de makro heen voor de pampers zijn daar altijd een stuk goedkoper en wasverzachter en wasmiddel en afwasmiddel dus heb een flinke voorraad nu. maar nu ik thuis ben last van harde buiken enz dus ga zo maar lekker voor de buis hangen niks doen. groetjes iedereeen
Tonka, Gelijk heb je meid... hahahahaahh Troeltje, ik heb het wel gelezen Nee ik geef jullie echt gelijk en heb bsloten om niet meer te klagen. Nog een ding zijn jullie ook soms bang voor de bevalling? ik kijk er soms wel tegenop maar hij moet er wel uit heb geen keus meer...
ja dat heb ik ook hoor. Hoe dichterbij het komt hoe enger ik het vind. Denk dat iedereen het wel heeft hoor
Oh das waar ook, krielinnetje moet er ook nog uit. Pfff ik kijk gewoon even naar dat koppie op de echo en dan vind ik het opeens toch weer minder eng. Ik zeg tegen mezelf: 1. het gaat pijn doen maar 2. het gaat voorbij en dan 3. heb ik ons popje in mijn armen! Maar ja, ik zie er ook wel tegenop hoor.
Minimouse, mooi kamertje heb je! Evenstar, goed zo meid dat je nog een dagje rust pakt! En het is ook wel logisch dat het nu los komt, je geeft je er nu aan over! Melek, heb meestal het idee dat je niet alles terug leest. Maar mooi dat je het gelezen hebt, want je doet jezelf er echt mee te kort hoor! De zwangerschap is nog zo kort en dan heb je alleen maar met stress (tenminste zo komt het over) en zorgen gezeten en zo weinig genoten. Straks ben je bevallen en dan beginnen de zorgen pas echt, dat zeg ik nu alvast, en dan heb je zo weinig genoten de tijd dat het nog kon. Dan mis je het zwanger zijn en baal je dat je zo hebt gezeten! Vind het soms jammer dat je zo vaak momenten van onzekerheid achter laat op het forum en zo weinig leuke dingen, en reageert op ander koetjes en kalfjes geklets op het forum. Maar goed ik wil je niet aanvallen, wil alleen even zeggen dat het zo zonde is voor jezelf!
En het is meer angst voor het onbekende, je weet niet wat er staat te gebeuren, of en hoeveel pijn het doet en wanneer het gaat komen. Ik kan niet zeggen of het wel of geen pijn doet want daar heb ik geen ervaring mee, maar weet wel gewoon puffen: "deze wee komt NOOIT meer terug" (op het deuntje van "altijd is kortjakje ziek" werkt heel goed
Troeltje, OW is dat zo? heb ik echt niet in de gaten.. maar ik zal er wel opletten! Ik weet dat ik dit ook ga hebben als ik ben bevallen, het is zonde en weet dat ik dit heb, maar ik kan het echt niet loslaten. Nu vind ik wel dat ik wat rustiger ben geworden maar het is niet helemaal weg Mijn man heeft het ook helemaal gehad met mij maar zegt IK HOU VAN JOUW hihiihih
Het is bij mij vooral wanneer het gaat gebeuren? waar kan ik dan zijn? hoop thuis maar kan ook buiten zijn Denk dat ik dan niet eens weet wie ik moet bellen en wat ik moet doen van het angst.
Ik denk dat je er sowieso niet zo angstig en krampachtig om moet doen, als het gebeurd gebeurd het en meestal ook geleidelijk, dus het is niet zo dat ineens je baby eruit ploept Dus stel je staat in een winkel en je krijgt weeën, kan je gewoon nog rustig naar huis want weeën komen doorgaans niet meteen elke 2 minuten maar beginnen met bv. elke 20 minuten en zijn dan nog niet zo heftig als de weeën die korter op elkaar komen (en de ontsluiting dus groter word). En als je ergens bent en je water breekt, is wat genant, maar hey je bent zwanger kan gebeuren hoor! En dan hoeft het nog niet te zijn dat je direct weeën krijgt, maar pas na een paar uur, dus heb je ook nog voldoende tijd om naar huis te gaan en je verloskundige en man te bellen!
Oke, lees wel rare verhalen op internet. Maar goed, dus heb gewoon tijd om naar huis te komen HAd liever dat mannen ook zwangerschapsverlof hebben Zou leuk zijn, dan was hij dag en nacht bij je (voor de bevalling)
Nee, je moet niet op het internet lezen! Daar lees je de meest gruwelijke verhalen geloof ik! Nee joh, doorgaans gaat een bevalling heel rustig en geleidelijk! En weet je zeker dat je je vent op het laatst dag en nacht om je heen wil hebben? Ik zou helemaal knettergek worden denk ik hahahahaha!