Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ mini mooie foto's hoor!!

2. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

mooie foto`s minimouse daar mag je zeker trots op wezen

3. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Hi meiden hoe ist hier ben al een tijd niet meer online geweest. had het best druk met van alles en nog wat ben blij dat ik nu wel wat rust heb. heb ook niet veel terug kunnen lezen zijn ook te veel pagina;s en is er nog wat spannends gebeurt bij mij gaat het nog wel heb alleen maar indalingspijn en kan heel moeilijk op men rechter been staan volgens de arts geen bekkeninstabiliteit maar gewoon door dat het met derde zwangerschap heb he gauw dat het kindje sneller naar beneden daalt en dat je spieren ook nog weker zijn dus lig nu eigenlijk met die klachten en een soort van menstruatiepijn nou genoeg over mij hoe maken jullie het verder

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ mini! Gave foto's! Wow! Mooi joh!

5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    MINI, leuke foto's... EN natuurlijk een mooie buik.

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zow! Hoe is het hier verder?
    Hier alles goed. Ik denk nergens meer aan. Alleen maar aan zwanger wezen en het leuk en gezellig hebben.
    Manlief is ook vrij en we nemen het er lekker van.
    We zijn gister en vandaag op bezoek geweest bij gastouders. En die van vandaag gaan m niet worden... pjieuw...
    Volgende week gaan we kijken bij de kinderopvang. Kijken of dat wat is.

Ben trouwens heel moe met vlagen. Heb.. blijkt last van proef rug weeën. niet leuk.
    Maar verder voel ik mij gelukkig. Ik heb een geweldige man en een lekker huis om in te wonen en eh... ik heb het zonnetje vandaag zien schijnen. En eh... eh... manlief masseert mijn rug zo nu en dan heerlijk. gister volgens mij raar afgesloten... werd toen afgeleid door manlief. hihi.. solly!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ oh ja, zwangerschapsdementie is echt zoooo erg aanwezig.
    Ik wilde reageren op berichtjes maar... ik ben het echt kwijt. Sorry.
    Eh...

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    p.s. a.u.b. niet meer over mijn werk praten hier.:)

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben zo blij met de geboorte kaartjes... vind het zo spannend! Wil ze eigenlijk al bestellen. hihi. maarja zonder data... hihi... lekker nutteloos...hihi

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ook ik denk de laatste dagen steeds meer aan het feit dat dit onze laatste kerst samen is. Daarom wil ik ook nog 1 keer samen uit eten. Heb vanmiddag nog gebeld naar het restaurant waar het ventje het liefste altijd heen zou willen. Ze hadden eigenlijk geen plek meer (logisch hoor, welke muts denkt er nou nog een plekje te kunnen reserveren voor over 4 dagen hihi:p) maar na mijn verhaal verteld te hebben, vond ze het een erg mooi gebaar en heeft een plekje weten los te peuteren hihi:D. Blije ikke, en mannetje nog lekker totaal in onwetendheid laten:p. Nu nog even kijken of we een leuk klein cadeautje kunnen vinden voor het ventje:p.

11. minimouse

minimouse Niet meer actief

dank je wel:D ben ook erg blij met de foto's! ga nu ff tv kijken en dan vroeg op bed.. ben weer zo moe! fijne avond!

12. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Minimouse, mooiiiii!!! :)

Wij gaan morgen het resultaat van de shoot bekijken, maar da was nie gratis!! Aanbieding bij V&D, moet maar zien of we de hele shoot echt 'kopen'. Leuk he, zo'n shoot :)

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedzo meid, lekker aan toegeven hoor:D, geniet er lekker van:D

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
  15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hier goed hoor! We hadden wel ff zorgen over je omdat je bij de eerste 2 ook vroeg bevallingen had en nu al een poosje niet online was geweest!
    Wil je geen buddy :D Hahahahaha meer voor onze gemoedsrust hoor ;)
    Maar fijn dat het goed met je gaat, buiten de klachtjes om!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi bang voor de bevalling, nouja bang is een groot woord. Ik heb soms van die momenten dat de rillingen over me lichaam lopen.

Je weet gewoon niet wat je te wachten staat. Ben wel bang voor dat ik de controle over mijn eigen lichaam verlies. Daarom ben ik op zwangerschapsyoga gegaan, hopelijk helpt dit me een beetje.

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goed zo, ff niet meer aan denken aan die ellendige dingen!

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahahahaha wat goed!!!!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik wilde wat zeggen...... maar ik weet het niet meer!

Deel Deze Pagina