Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ach arme demente ziel!!! :D

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja het is toch té erg! Ik heb het soms ook midden in een gesprek!! Erg irritant vooral voor de gene tegen wie ik op dat moment dus dom aan het lullen ben :)

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Mooie foto's en mooi buikje mini, wees er trots op:D

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    We zitten trouwens bijna op de 2100 :D

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo hier bijgelezen. Ben echt zo moe. nog 2 dagen werken en dan lekker weekend. Nog 10 dagen werken in totaal. Ben blij als mijn verlof gaat beginnen, dan ga ik als eerste beginnen met lekker uitslapen hihi:p

6. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja klopt ben eerder bij 34 weken bevallen dus begrijp het goed en of course wil een buddy lijkt me ook leuk. ik ben best niet bang maar het houd me wel bezig om te zien hoe lang deze lieverd bij me blijft zitten doe nog steeds alles lopen schoonmaken en wat ik daar voor ook al deed dus jup heb wel nu wel last van menstruatieklachten maar TROELTJE hoe ist met jou

7. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    meiden ga nu wel effe douchen misschien verzacht dat de pijn een beetje

8. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    uhmmm.....zou jij mij het precieze recept willen pben?
    lijkt me erg lekker namelijk....

gr laura

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Met mij is het goed hoor babylove. Marcus is wat ziekjes, maar dat lijkt nu een beetje goed te komen eindelijk. Verder verveelde ik me hierdoor een beetje hahaha!

Melek zoekt nog een buddy zie ik op de site, dus misschien kunnen jullie samen als buddy?

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoe is het met jou Laura?

11. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Babylove, ik geef me op voor BUDDY :)

laat het me weten...

Dames ik ga liggen, ik heb weer last van mijn maag en ben hierdoor misselijk....

Slaap lekker allemaal.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ belliebel! wat een gaaf iedeeeee! zo met het mannetje lekker uiteten! Cool!

@ Verder? Alweer van alles vergeten... ZUCHT!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben weer weg. dag schatten! Truste

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hallo allemaal! Heb een poging gedaan tot bijlezen.. pff kijken wat is blijven hangen.

Zag een mooie echofoto van Evenstar!

Kramp in je been: hier had iemand op de zw.gym de tip om een blok sunlight zeep onder je matras te leggen ?!? Heb het zelf niet uitgeprobeerd maar volgens haar helpt het echt. Dus wie weet :D

Troel, hoop dat marcus snel weer opknapt.

Las over grote gezinnen, manlief is hier ook uit een gezin van 7, is altijd wel erg gezellig! Maar zou het zelf niet willen/kunnen.

Mama, mooie echofoto!

Guppekop, mooie wieg.

Evenstar, groot gelijk dat je thuis bent gebleven. Met 3 uur slaap en koppijn moet dat kunnen!

Oh moet eerst ff plassen, er ligt er eentje in mijn blaas te prikken geloof ik...

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Boni, plas ze... hihi. Ken het gevoel.

Hoe is het verder?

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hihi een blok zee zolu moeten helpen, naja hetvalt natuurlijk altijd te proberen, werkt het niet dan kun je hem altijd nog gewoon gebruiken hihi...

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga lekker douche en het bedje in.

Slaap lekker allemaal.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mmm zag lekkere recepten langskomen. Collega had vandaag ook een goede site: Visrecepten Home. Daar zag ik ook lekkere dingen voorbij komen.
    Wij krijgen geen eters ofzo, maar ga straks eens overleggen met boniman wat hij wil eten want hij doet morgen de boodschappen.

Minimouse, babykamer ziet er mooi uit.

Melek, hier niet bang voor de bevalling, vorige keer gemerkt dat het toch anders loopt als je verwacht.. we zullen wel zien. Heb wel gemerkt dat er toen het begon echt een rust over me heenkwam, zo van ik moet er gewoon doorheen.
    En je krijgt er zoiets moois voor terug!

Minimouse, mooie foto's! Vooral de laatste.. zo lief.

Hé Babylove, we waren al bezorgd dat je al zou zijn bevallen.

Belliebel, leuk idee om lekker met je man uit eten te gaan.

Muur, alles prima hier. Nog 3,5 dag werken, ben wel toe aan verlof. En in de eerste week van januari heeft boniman ook vrij, dat is wel lekker. Hebben al afgesproken dat hij af en toe met Jasmijn op stap gaat, kan ik in huis lekker rommelen.

19. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    met mij gaat het op zich wel goed. wel een kleine tegenslag gekregen vorige week, de uitslag van het chromosoomonderzoek was binnen.
    manlief heeft een afwijking van een van de chromosomen waardoor een verhoogde kans op miskramen....binnenkort worden wij dus verwacht in het VU in amsterdam voor verdere uitleg en het vervolg traject....
    alles is dus afwachten!

stiekem hakt het er wel een beetje in....;)

maar goed, daar gaat het hier niet om! het gaat om jullie en vooral om jouw toetje...! hahahaha

dames, alvast hele fijne dagen en een heel mooi uiteinde, geniet er nog even van, voor een flink aantal voor het laatst samen met alleen de partner/ man/vriend...

hou jullie taai en zet em op!

gr laura

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dat had ik precies zo bij Marcus zijn bevalling. Bij Lisette dan geen weeën gehad, maar bij hem was ik totaal niet angstig voor de bevalling! Ik was zo blij dat ik natuurlijk mocht bevallen en ik keek er ook zo ontzettend naar uit! En natuurlijk was ik wat zenuwachtig op het eind, maar inderdaad die rust kwam ook over mij heen, heel fijn. Is ook een hormoon geloof ik die je aanmaakt...

Deel Deze Pagina