Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Tja, ik ga ook nergens heen zonder rennies......

Ben nog niet met verlof. Heb nu kerstvakantie (werk in het onderwijs) en na de kerstvakantie moet ik nog 3 dagen werken en dan heb ik verlof! Ben er wel aan toe hoor. Vind het allemaal erg zwaar...............Gelukkig is het straks nog maar 3 dagen, december ook voorbij, dus dan zijn de kinderen ook rustiger.....maar toch....Het vergt erg veel energie!

En jij?

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jaaa ik hoor de juf van Lisette ook wel eens zeggen dat de kinderen zo hyper zijn, hihi, maar goed ook wel begrijpelijk. Welke groep geef je les?

Ben ik met verlof...? Hahaha, ik weet het niet, we hebben een eigen zaak en kan komen wanneer ik wil. Soms is mijn hulp nog wel echt nodig dus dan moet ik alleen even heen en weer rijden met spullen en dan kan ik alweer naar huis, dus ja ik denk dat ik wel met verlof ben... Best vaag als je eigen ondernemer bent, je bent nooit vrij en verlof heb je ook niet echt! Maar goed wel lekker dat ik kan doen wat ik wil. Komt wel op Fred aan af en toe, dat is wel sneu, maar het is even niet anders!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Er zijn trouwens al 5 februari meiden bevallen!! Waarvan 2 in verwachting waren van een tweeling dus in totaal al 7 kindjes geboren! WOW wat snel!

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik ben juf van 27 schatjes in groep 3.....Nou ja, schatjes.......af en toe zijn het schatjes maar soms.......hihi......jammer dat ik geen behang in de klas heb....hihi!

Oja, je hebt een eigen zaak....wasserette toch? Idd vaag dat je dan niet echt verlof hebt enzo..........Dat is best balen......Herken het van een vriendin van me. Die is huis aan huis kapster.....Dus ja, op een gegeven moment kon ze echt niet meer knippen, maar ja, dan heb je geen inkomen....Lastig....Gelukkig dat je een zaak samen met je man hebt, maar moet hij idd even iets harder werken. Gelukkig kan je nog wel kleine dingetjes voor hem doen........

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    ??? Echt??? Hoe weet jij dat???............en nog bekende namen?

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hihi lief! En wat veel kindjes! Of nou ja veel, dat zal misschien wel meevallen, maar Lisette zit op een kleine school, zij zit nu in groep 1/2 met nog geen 20 kinderen geloof ik!
    Ga je straks minder werken?

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik bedoel januari, hahahahaha, sorry!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
  9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Yep, werk nu fulltime....Ga straks 2,5 dagen werken (ma, din, woe).....Dan even zien wat dat financieel gaat doen. Op de dagen dat ik werk gaat de kleine naar een gastouder. Manlief blijft wel 5 dagen werken maar wil eigenlijk graag een papa-dag.....Moeten alles even goed laten berekenen qua financien enzo....Ga ook nog ff kijken wat het doet qua salaris als ik ouderschapsverlof ga opnemen......Zie er namelijk enorm tegenop om de kleine na 10 weken alweer naar een gastouder te brengen....Maar komt goed....Eerst maar dit afmaken, bevallen, genieten en dan komt het werken wel weer....Maar ga iig 2,5 dagen werken ipv 5!

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik dacht al, wat heb ik gemist!!! hihi...

Jeetje, zijn wel vroeg geboren zeg die kindjes......

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Leuk!! Die baby's....
    Zal bij ons ook niet lang meer duren voordat de eerste baby zich aandient... is al bijna januari

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oke, dat is wel lekker! Lijkt mij trouwens wel moeilijk om je klas te delen met een ander, maar dat zal vast wel loslopen!
    En inderdaad na 10 weken gaan werken en je kleine wegbrengen valt zwaar, dat had ik ook bij Lisette, maar als je ziet dat het allemaal goed gaat dan laat je hem wel met een gerust hart achter hoor!
    Maar goed zo ver is het nog lang niet! Dus gaan we nog niet aan denken!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja precies, dat bedoel ik, nu zijn in december al januari mama's bevallen, dus er zullen in januari vast ook wel februari mama's bevallen!

Vind het wel spannend worden nu hoor!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja idd begin het nu ook wel erg spannend te vinden.
    Zit hele tijd te denken wat ik nog moet halen en moet doen pfffff. word gek van mezelf hihih!!

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Meiden, ik ben weg....Manlief ophalen van zijn werk en daarna lekker relaxen!!!

Fijne dagen en tot snel!

Liefs Martine

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Fijne dagen knorretje!! Geniet ervan!!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Fijne feestdagen knorretje!

Ik ga ff douchen en mijn nieuwe outfit bekijken, heb het niet gepast in de winkel namelijk ;)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    *Iedereen * een * fijne * Kerst*!

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Dames ik krijg net een berichtje van mijn buddy vic.

Haar lever en nierwaardes zijn verhoogd, ze moet zometeen naar het ziekenhuis en waarschijnlijk ook blijven. Als haar lever niet goed werkt/ gaat werken dan gaan ze dr baby halen!

Ze houdt me op de hoogte, als ze de kans krijgt! Dus ik hou jullie dan ook weer op de hoogte!

Dit bericht heeft me wel doen schrikken en dat voor kerst.
    De rillingen lopen over me rug...

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje heftig en zo net voor de kerst nou ik duim hier mee dat het goed komt!
    ik kom vanavond toch nog even spieken hiervoor!!

wens haar heeeeel veel succes!!

Deel Deze Pagina