Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja dat zal ik doen!

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ach jee! vic ik hoop dat het allemaal meevalt en dat de kleine nog even mag blijven zitten!
    sterkte en houd je taai!

@mir555: wil jij mij even pben? of zal ik jouw even pben qua telefoonnummers...is wel handig als er iets is!

gr laura

3. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    mir5555 en mama25 jullie hebben een pb!

gr laura

4. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    oh jeetje vicious, wat heftig. Hopelijk valt het allemaal mee....

5. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Jeetje das schrikken zeg!! Ik heb al twee keer gedroomt dat ik met kerstzou bevallen, nu liever niet hoor, heb mijn meisje graag nog even bij me.

Vanmorgen bij de vk geweest, dochterlief ligt goed op schema en perfect voor het geboortekanaal. Heb wel zo'n drie kilo vocht over mijn lijf en voel me dan ook erg plopperig zeg maar:)
    Toen we naar huis gingen werd er vuurwerk afgestoken en ze schrok echt van een harde knal vlakbij, daarna kreeg ze dehik....ahhh arm poppie...

Vanavond nog alleen thuis maar manlief is beide kerstdagen toch vrij!! hoera!!!!!!!! Dus een lekker kippepootje uit de oven, lust manlief niet.:$

Gaan jullie nog spannende dingen doen op kerstavond? Lasover een groot kerstdiner met schoonfam., vakantie en mama25 die naar haar ouders gaat.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

:D IK BEN NIET ZO MAKKELIJK BOOS TE KRIJGEN HOOR ;)

oeps cap lock :$

7. mamastarlight

eerst: hoi hoi allen!

Groeiecho: zijn er toch ebst veel die er eentje "moeten" laten maken he. verbaasd me wel

Nesteldrang: o ik ook! moet alleen nog wassen dus het valt mee, verder is alles klaar. ja de gordijntjes komen pas later maar goed er hangt iets dus geen nood.

Dondersteen: veel plezier! (of ben je inmiddels al geweest?)

Belliebell: knuf!

Melek: knuf!

8. mamastarlight

Bellie: ze moeten rekening met jouw houden hoor niet anders om! potverdorrie! dikke knuf!

Boni: dank je!

Troeltje: o ik ook niet eigenlijk! vanavond op de bank met mijn ouders. wel leuk maar toch...en all you need is love wil ik NIET zien. morgen naar mijn broertje en schoonzusje die een buffet doen nou ik houd mijn hart vast met alles...en zaterdag komen mijn oma en broertje van mijn moeder...4 gangen diner met oudjes...bah bah bah...:D

Mama25: fijne kerst bij je ouders! je meisje gaat het vast geweldig vinden ;)

Bwtje: o gelukkig :D

9. mamastarlight

Buddy knuf! houd mij op de hoogte he!

10. mamastarlight

;) doe maar!

11. mamastarlight

klopt! Melek en Futuremama, laat anders even weten wanneer jullie uitgerekend zijn dan kan ik kijken of het handig is ;) ik ga er vanuit dat dit kleintje eerder komt namelijk.

12. mamastarlight

13. mamastarlight

fijne vakantie!

14. mamastarlight

het houd voornamelijk in dat als je iets niet kan posten bijvoorbeeld vanwege de bevalling je een buddy hebt die je kan smsen, zodat die het kan doen.

15. mamastarlight

Wave: ik wave alle weken even mee voor iedereen :D

Naam: daar waren mijn ex en ik al snel over uit. vooral vanwege de wteede naam. heb nog even getwijfeld maar het is nu zo ingespijekrd.

16. mamastarlight

Klopt. Rebbel heeft het nog lang voorgehouden kan ik jullei vertellen want die liet al een paar weken op hete kolen. heeft ze echt heel goed gedaan met bedrust ;)

17. mamastarlight

Vic sterkte meid!!!

18. mammamia

mammamia Niet meer actief

Even snel zwaaien, kom vanaf volgende week echt weer vaker langs... maar wilde iedereen natuurlijk hele fijne feestdagen wensen!!!

Mijn eerste daggie verlof is vandaag begonnen en het bevalt me nu al:D Ik ben gruwelijk verwend door mijn collega's, kindjes en ouders...

Kga nu lekker boerenkool met worst en spekkies maken en dan morgen de schoonouders bezoeken en zaterdag mijn ouders bezoeken en uiteten in een goed restaurant... Genoeg te doen dus!

Oja, de GOEIE gordijnen zijn vandaag binnen joepie:D Binnenkort zal ik nog wat foto's plaatsen...

Khoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie allemaal liefdevolle dagen mogen hebben!

Tot gauw...

Liefs!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje, wat naar voor d'r! Ik hoop dat alles goed komt en ze lekker haar zwangerschap uit kan zitten!

Wens haar maar heel erg veel sterkte van me!!!!!

20. mamastarlight

hier vanmiddag met mijn vader naar de VK geweest. hij had gefilmd en smold toen hij het hartje van de kleine meid hoorde. zo lief!

Meisje ligt helemaal goed en zelfs al met der koppie tussen mijn bekken! geen wonder dat ik het allemaal voelde!

Vanavond gaan wij de bank op met bites and Pieces zoals wij dat hier noemen. dat betekend lekkere dingetjes en hapjes op de koffietafel en gewoon egzellig met zijn allen. dus allen een hele fijne avond, mooie dagen en tot snel!!!

Deel Deze Pagina