haha das wel een goede tip van bassie haha. Maar ik moet nog zoveel doen. Grrr Nu zit ik thuis en loop ik mezelf nog voorbij. Gelukkig kan ik nu wel gaan zitten als ik wil. Maar jij zult het ook wel kennen met z,n kleintje erbij. Lijkt me best zwaar hoor z,n kleine en zwanger zijn
@ Ninja en Mama, hou die kleintjes nog maar ff binnen! @ Ik heb dus het gevoel dat ik overtijd ga... en dat wil ik helemaal niet!
@ Dondersteen hahha bedankt voor je uitleg... moet ik wel ff uitprinten en ff op me briefje spieken voordat ik me omdraai!
Oef, ik voel mij erg opgeblazen. Hoe gezellig ik het ook vind. Ik ga denk ik mijn nestje opzoeken... Morgen weer vroeg dag. Wij hebben de eer om de sandwiches te maken voor de lunch... ARG! Dag lieverds! en welterusten!
Ik merkte eigenlijk niet eens dat het zwaar was tot mijn zkh opnamen. Daarna is het wel duidelijk zwaarder en vooral in het begin dat ik thuis was, was het erg vermoeiend. Nu gaat het redelijk goed. Maar ja ook ik moet nog veel doen... Helemaal nu het bijna jan. is denk ik steeds: ow moet dat nog en dat nog enzo... grrrr word er soms gek van
ik ga hier maar ff me blaas legen hihi en dan ook slapen, naast me kleine meisje... Slaap lekker allemaal en een hele fijne kerst!!
Nu niet aan denken Mama, gewoon ook zo lekker je nestje in duiken. Donders, donder komt hier niet weg... Donder!... Donder op! hahaha!
De tijd gaat zo snel. Gelukkig is voor de beeb alles klaar. Moet alleen nog het bed omhoog zetten en me vluchtkoffertje pakken. Maar wil nog zoveel doen in huis. Wil er dadelijk toch wel een beetje netjes bij zitten he haha. En het gevoel dat de beeb wel eens eerder kan komen werkt me ook een beetje op me zenuwen hoor haha. Vanaf het nieuwe jaar maar eens flink aan de slag haha
Het was gisteren zo gigantisch druk op mijn werk (moesten al die mensen niet naar de supermarkt en daarna hun huis poetsen :x) dat ik helemaal geen tijd heb gehad om mijn buddy te sms-en (sorry ) Dus even een update. In het ZH zeiden ze dat het gewichtsverlies geen probleem is zolang ik geen koorts heb of ziek ben (diarree en/of overgeven) Ga nu een poging doen om te lezen/reageren. Wordt alleen op de dingen van gisteren, want ik alles lezen is denk ik onmogelijk IEDEREEN HELE FIJNE FEESTDAGEN!!!!!!!!!!!
fijn nieuws van vicious en duster! dames doe het rustig aan deze feestdagen!! Ik ga zometeen lekker ontbijten met ons gezinnetje, en daarna de keuken in haha wil mijn soepie maar vast klaar hebben.. 17h worden we verwacht.. en het toetje maak ik na het hoofdgerecht dies zo klaar! Wie wilde dat recept nu ook alweer? zwsdementie he En vanmiddag ff bezoekje brengen aan de ijskoningin als het niet te druk is...sem heeft een mooie tekening voor dr gemaakt!! Dames fijne dag en eet ze !
@ duster gelukkig goed nieuws. T was overal gister erg druk! @ Hier niet erg veel geslapen, max. 3 uur. Kleine meid was ook om half 4 al wakker en wou niet meer slapen. Ze ligt nu net weer in bed. Ik voel me vandaag ook niet zo fit. Ben erg moe, drukkende en stekende pijn onderin me buik, en buik is wat aan het zakken. Dus denk dat me ventje aan het indalen is. Geeft niet! als hij nog maar ff lekker in me buik blijft. Zometeen gaan we ontbijten, en daarna cadeautjes! Ben benieuwd... Fijne dag allemaal!! Het is hier trouwens erg wit
@Zara; Wij zijn gelukkig al wel uit de naam. Daarentegen moeten wij nog heel veel in huis opknappen voordat de baby kan komen @Evenstar; Je zal het waarschijnlijk niet meer lezen (misschien bij terugkomst) maar een hele fijne vakantie. @Troeltje; Ik dacht ook al 5 Febr. mama's Maar gelukkig hebben wij onze beebjes nog allemaal veilig in onze buik @Vic; Heel veel sterkte. Hopelijk mag jullie beebje nog even blijven zitten. Lees net dat je gelukkig weer naar huis mag. Hopelijk slaan de medicijnen aan @Mama; Bedankt voor het doorgeven @Buddy; Ken je Rebbel ook? Ik schrijf met haar bij de aug 2008 mama's Wat super dat je meisje al goed ligt. Ik heb nog een stuitertje @Dondersteen; Een 7ponder is erg netjes hoor. Bij Matthijs voorspelden ze een kleine zeven ponder, maar hij woog 3875 gram.... Ik heb al sinds 4 weken om de 2 weken een controle Niet dat ik het erg vind, want ik krijg ook elke keer een echo @BWTJE; Veel plezier vandaag, klinkt gezellig! @Mama; Hier ook zo'n beroerde nacht. Mijn mannetje was om 5u45 wakker en wil niet meer slapen Ligt jouw mannetje al goed, omdat je denkt dat hij aan het indalen is? Zo dit was dan mijn reageerpoging