Hier ook al dagen bezig...steeds 's avonds komt het opzetten is nu al echt een tijdje..niet lekker en daarna buikgriep idd..en nu 's nachts vol met snot en vannacht keelpijn en nu nog...het blijft lang sluimeren zeg maar..maar ja alles liever dan de mexicaanse he !! Beterschap met je ventje en hopelijk het nieuwe jaar beter in
Hallo dames, Iedereen leuke feestdagen gehad? Lekker veel gegeten allemaal? hihi... Hier gezellige dagen gehad met de familie en te lekker gegeten... ach, ik ben toch al 'dik', dus niemand die het opvalt hahaha... Hoe is het hier? Lees iets over veel jeuk? Dat heb ik ook! Rondom mijn navel/benen/voeten... niet elke dag maar word er soms wel gek van, krab het ook bijna kapot op mijn voeten... wat kan dit betekenen? Ook heb ik de laatste dagen weer veel meer dorst, erg vervelend. Ik moet morgen weer naar de vk. Moet ik vragen of ze mijn bloed weer willen testen op suikers ofzo? Ik drink namelijk ontzettend veel, plas dan ook veel, maar blijf die dorst gewoon houden:S Heeft het consequenties voor het ongeboren kindje? Kzal het morgen allemaal weleens aan haar vragen... ben benieuwd! Verder voel ik de kleine nog elke dag lekker actief bewegen, dus ben benieuwd of ie al is ingedaald. Af en toe wat last van steekjes/krampjes maar niet heel vervelend nog... XxX
Lekker dan! Nooit weglopen als je je kindje op de commode hebt liggen!!! Die katten wachten maar ff... dat wordt nog wat:S
Mijn kleine neefje die in september geboren is ligt 2 nachtjes in het ziekenhuis, arme ziel. Hij heeft het RS-virus en moest aan de zuurstof... als het goed is mag ie vandaag weer naar huis. Lijkt me zo zielig als je je kindje naar het ziekenhuis moet brengen of als ie ziek is:S
hmmm wel handig misschien dat hij er dan tussen blijft liggen.. want hier rollen ze er graag af hoor !! Deze heb ik...en ik neem er alles in mee hahaha ideaal! Bekijk bijlage 39737
Ja tenzij je heel mobiel bent..en alles zelf doet dan mogen ze weer weg... Maar vriend hier kan niet wachten totdat ze komen haha helaas nog geen brief gehad..en ook daarna blijven ze tot de einddatum staan..hij vind het heerlijk (opaatje )
zuidzorg? daar haal je ze gewoon gratis om te lenen.. anders 4 bierkratjes eronder? moet je vriend even zijn best doen
Leuke foto weer!!! ennuh wat zal je trots zijn stappen en dat scheelt ook een hoop voor straks als ze goed kan lopen!! Maar ja dat betekent er ook achteraan gaan hihi
veel plezier!! en ik denk Eva hier ook qua luiers dan die poepte de afgelopen dagen alles er doorheen ben alleen maar bezig geweest met verschonen douchen en omkleden! Nu is het weer goed..verder niet ziek erbij ofzo..
mn mannetje is de auto aan het inpakken dus ik kan hier nog ff spieken. Ik ben ook wel erg benieuwd wanneer de baby komt. Isa was natuurlijk 10 weken te vroeg maar dat was niet spontaan; die hebben ze gehaals met een ks omdat ik zo ziek was. Nu verwacht ik dat het 'gewoon' spontaan gaat beginnen., dus hoewel ik voor de 2e keer mama wordt, wordt het ook mijn eerste ervaring met een natuurlijke bevalling. Van de keizersnede van Isa weet ik weinig / niets meer van; ik was helemaal 'doped out' toen. Als ik langer dan 40 weken loop, of als mijn bloeddruk nu nog veel meer omhoog gaat mag ik niet natuurlijk bevallen en krijg ik alsnog een ks. Dat hoop ik niet, ik hoop het deze x op de 'gewone' manier mee te maken; alhoewel ik me daar ook geen illlusies ocvvermaak; weeen hebben lijkt me ook geen pretje Ik hoop gewoon dat de bevalling zich aandient voor mijn uitgerekende datum en dat het een compleet andere bevalling wordt dan de bevalling van Isa, maar dat zal wel.
vervelend zeg, al die mensen en kindjes met buikgriep. Wel gelukkig dat Eva er niet ziek van is BWTje.
Nou ik zou me ook rot schrikken idd moeten nooit kind alleen laten op de commode. Ik zelf zou er denk wel wat van gezegt hebben me zelf kennende hart op de tong maar pff groetjes patricia
pffff komt goed ze komen gewoon wat kletsen maak je maar niet druk hoor! Hier nog geen bericht gehad maar zal wel telefonisch zijn bij de 3e was bij Eva ook..hoeven van mij niet te komen hoor
Ik krijg die bonnen ook doe er soms wat mee niet altijd..maar als je het nodig hebt is altijd mooi mee genomen..en ook een free sample zit er altijd bij!
ik duim hier mee!! en ondanks dit ook een beetje in het teken van je kindje die maand he! want dat is ook spannend maar lijkt me ook erg dubbel zo hoor!
Nou hier een goede kerst gehad.. Mijn middelste broer was dus inderdaad onverwachts voor ons de eerste kerstdag aanwezig...blijkbaar de dag ervoor ineens bij mijn ouders op de stoep..en mijn oudste broer was al bij hem geweest ook ... Dus bij binnenkomst zat hij ineens binnen, dus ik ben de keuken in gegaan en daar niet uitgeweest. En aan tafel normaal gedaan voor de kinderen want die hebben daar ook niets aan.. Nadat iedereen naar huis was, heb ik nog even met mijn ouders gepraat en die willen nu de confrontatie nog niet aangaan zucht.. HIj hoeft hier sowieso niet zomaar op de stoep te staan voordat het uitgepraat is! Ik weet ook niet of we hem nu wel een geboortekaartje moeten sturen.. Hij heeft heel de avond net gedaan alsof er NIETS aan de hand was..en nam notabene voor de eerste keer zijn vriendin mee die hij NIET voorstelde..dus ook wel ik moest goed op mijn tanden bijten wat ik een volgende keer niet zal doen (aangezien het nu 1ste kerstdag was met oma en opa en onze kinderen erbij!) Maar ik snap zijn gedrag echt niet hoor..En ben benieuwd wat zijn uitleg gaat zijn.. Dus een beetje rare kerst maar goed!! Verder vanavond gourmetten bij de oude overbuurtjes En met oud en nieuw zijn we zover het er nu voor staat een keer met zijn viertjes gewoon..normaal is altijd het huis vol...maar vind het zo ook wel een keertje fijn! Lekker ons eigen plannetje trekken...1 jan. vieren we weer wel met familie.. Dames ik ga hier ff eten boel opruimen en kids naar bed brengen zodat ze vanavond langer mee gaan haha is ook nodig!!! Doeg!! bedankt voor het "luisteren"