Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    WHAAHAHAHAH!!!

Allemaal vriendinnetjes er bij!!
    Knorretje!
    Angelea!
    Laura!

GEWELDIG GEFELICITEERD! en WELKOM!

2. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    zo wij hebben de avond 4 daagse weer overleefd. weer een speld erbij :)

trots op mijn meisje die alle dagen goed heeft meegelopen! niet geklaagd of niks.

weet niet wie het zij, maar heb de test uit elkaar gehaald en vergeleken :) maar hij was wel donkerder als die van maandag:)
    ziet erwel raar uit trouwens hahahahha op 1 staafje staan er 2 en op de andere 1. maar ze waren bijna allemaal even blauw de bovenste van staafje met 2 was een tikkeltje lichter,maar dat was minimaal

ga ook maar eens naar bed.
    man lief moet morgen nog werken, dus alle 3 voor mij morgen vroeg,maar ze lagen er pas om 22uur in :) dus ben benieuwd morgen vroeg :)

truste!!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hemeltje lief! Wat is er een hoop geschreven.. tot blz 211 heb ik bij weten te lezen... Maar eh.. ik weet echt niet meer op wie ik wilde reageren...

Ik ga zo lekker naar bed. Ben kapot! Heb te hard gewerkt. hihi

Even egoën;
    Ik had vandaag een aantal keren hele heftige steken onder in mijn buik. Niet echt baarmoeder plek. Alhoewel.. hoe hoog zou die nu moeten zitten?
    Ik klapte echt dubbel van de pijn. Al een aantal keren. Echt niet leuk...
    Maar gelukkig geen bloed... ik neem aan dat dat dus goed is.
    Heb wel een ontiegelijk droge mond. Weer zeer aan mijn borstkas. Als of die krengen alweer aan het groeien zijn. Steken in mijn borsten en voor het eerst sinds ik zwanger ben PIJN gehad bij het eh... je weet wellen. Niet normaal. Dat was al een bevalling op zich. Mijn hemel. (sorry onsmakelijk...)
    En nu ben ik zo misselijk als de pest. En MOE MOE MOE.

WEltruste schatten!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    goedeavond allemaal.

Ik heb net me ouders verteld dat we zwanger zijn.

Ik had gezegt dat ik voor vaderdag kwam en na een half uurtje heb ik ze allebij een kadotje(I love oma en I love opa speen) gegeven onder het mom van een kleinigheidje uit valkenburg(zijn we laast geweest) Nou me moeder stond met haar mond open haha echt waar riep ze whaha en me pa ging ook helemaal uit zijn dak haha en me ene broertje ook en me andere was er volgens mij bedust van haha maar ze waren echt super blij. Ik moest gewoon een traantje pikken om hun reactie echt super.

Net thuis gekomen moest ik spugen de eerste keer dus dat was minder helaas

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Heb gratis nieuwe ZW testen gekregen van de drogist, resultaat staat in foto-album. Nu begin ik het echt te geloven, ben zo blij! :D

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @ninja: Leuk van je ouders, minder leuk van het spugen. Hopelijk was dat laatste maar 1 keer :)

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ muurtje

Hoort er bij.. en straks ga je ook bandenpijn krijgen.. dat doet ook wel is auwwwww.

@ leeuwtje

Mooie test!

@ ninja

Leuk dat ze zo reageerde.

bleh ben voor het eerst misselijk.

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @moon: Thanks :D Bandenpijn heb ik af en toe ook last van, en hele gemene steken in mijn tepels. Auwie! :(

Heb vandaag een zwangerschapsboek gekocht, waar ook mooie embryo kleurenfoto's instaan. Mijn frummel ziet er nu uit als een garnaal van 2mm. lang. Nooit geweten dat ik emotioneel zou worden bij een schaaldier, maar toen ik dat plaatje zag schoot ik even vol :)

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Leeuwtje; Mooie test!

@Ninja; Fijn hè, zulke leuke reacties!

@Muurtje; Klinkt allemaal heel erg zwanger :)

@Alle nieuwe mama's; Welkom en van harte gefeliciteerd!

Over de bevalling: Ik zie er al verschrikkelijk tegenop :(. Dacht mijn vorige bevalling/KS (waarbij door de VK een aantal fouten zijn gemaakt) wel een plekje te hebben gegeven, maar de wonden zijn blijkbaar nog te vers. Nu ik zwanger ben word ik echt beroerd als ik aan de bevalling denk. Zal het volgende week eens met de GYN bespreken.

De rest ben ik al weer kwijt en aangezien mijn computer vast is gelopen en ik geen ander tab-blad kan openen, kan ik niet lezen en reageren tegelijk :x

Iedereen een fijn weekend!

10. puck24

puck24 Niet meer actief

Meiden, hebben jullie dat ook, ene dag wel misselijk andere dag totaal niet maak me zorgen:(

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Hier ook een beetje misselijk, maar niet om naar huis te schrijven dus vind het wel best, hahaha.

@ Muurtje, je baarmoeder gaat zich uitzetten en dat kan soms erg vervelend voelen, maar het is niet echt iets om je zorgen over te maken!

@ Ninja, wat fijn dat je ouders zo reageerden! Ik weet dat mijn moeder ook zo zal reageren, en me vader is vrij neutraal, me schoonvader ook, maar me schoonmoeder zal haar mening wel aan ons verkondigen... Zij vond dat we nu 4 jaar moesten wachten met de volgende... Nou ik luister lekker toch niet naar haar!

@ Duster, wat vervelend dat je je bevalling/ KZ zo ervaren hebt! Ik weet toevallig dat er verloskundigen zijn die speciaal dat soort dingen bespreken met je, om je nare ervaringen te verwerken!
    Ik krijg nu weer een KZ, maar als ik normaal moest bevallen had ik het totaal niet gewild. Nou ja ik had heel veel angst gehad denk ik, en die heb ik alsnog hoor, maar ik ga de dingen wel even goed doorspreken!

@ Puck, ik heb dat ook hoor, ene dag wel en andere dag niet. Is niks om je zorgen over te maken!

12. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeiemorgen,

@duster, idd met je gyn bespreken en vertellen dat je er nu zo tegenop ziet. een goeie gyn die laat je weer vertrouwen krijgen!

@ninja, leuk dat je ouders zo reageerde! alleen dan jammer dat je thuis zo moest spugen, misschien zenuwachtig geweest? en dan door de hormonen moeten spugen?

@puck, volgens mij kan dat ook wel dat je de ene dag misselijk bent en de andere niet.

Ik heb totaal geen kwaaltjes. kan misschien daarom ook niet geloven dat ik zwanger ben.pijnlijke borsten zijn ook weg. alleen nog huilen bij emoties en hoofdpijn :(

de jongste 2 kids zijn nu nog aan het slapen :) alleen de oudste was om 9 uur wakker, dus dat was wel jammer al is 9 uur ook geen verkeerde tijd :)

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo! Goede morgen!

@ Leeuwtje; geweldig jij ook een jankert!! En nog wel om een garnaaltje! (hihi, ik ook hoor. hihi)

@ Puck, hier ook. de ene dag niets en de andere dag heeeeel misselijk. Maar dat is ook met de pijntjes. Heel bizar gewoon. Maar je niet druk. Het gaat goed! KNUF!!!

@ Sassa, lekker dat je niet zo heel erg misselijk bent.

@ Bientje, Hoofdpijn en een emokip zijn... hoort er ook bij.... ook symptoompjes. hihi.

@ Hier, nog steekjes onder in. Maar niet zo heel erg als gister. Alhoewel... komt er net een opzetten. Naar!
    Ik ben ook een emokip. Moest huilen om de reactie van de ouders van... eh... ships naam vergeten! Ik vond het zo gaaf. En ik moest huilen om Leeuwtje met d'r garnaaltje. Ik herken het gewoon. hihi

DIkke kus allemaal!!!

14. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    JA, ik heb zelfs het idee dat mijn borsten de ene dag meer gezwollen zijn dan de ander. En dan maak ik me meteen weer ongerust. Vanochtend ook, meteen weer bang, maar ben me nu toch een partij misselijk dat het ineens wel weer goed voelt :) het blijft gewoon eng tot je een echo gehad hebt denk ik. In mijn geval wel in ieder geval. En dan nog blijft het eng denk ik. Ik ben wat dat betreft helaas heel pessimistisch geworden. Jammer is dat.
    Maar goed ik lees wel vaker dat het de ene dag minder is dan de andere, dus ik zou me niet al teveel zorgen maken hoor!

15. minimouse

minimouse Niet meer actief

Hallo allemaal!

Ik ben ook weer uit bed gerold! haha

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hebben jullie het ook zo koud? Ik heb gewoon vlagen dat ik echt met kippenvel op de bank zit en een uur daarna heb ik het weer heet.

Ik herken het emotionele ook wel haha het is nog niet zo erg mar begint wel te komen.

Vandaag gaan we het aan me schoonouders en schoonzusje vertellen. Ik ben benieuwd hoe hun reageren. Me schoonmoeder kan soms best bot uit de hoek komen. En ze zijn al opa en oma dus misschien is het minder speciaal voor hun. Ik ben zo benieuwd

17. minimouse

minimouse Niet meer actief

spannend ninja!! succes!

ik vertel het nog niet. woensdag echo, en misschien dan vertellen.. maar moet ik nog ff overleggen mn mn vriend! hihi

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Er is veel gekletst gisteravond. Ik heb daar zelf 's avonds de energie niet meer voor, uiterlijk half elf lig ik wel in bed.. pff. Wel weer goed geslapen, maar nog zo moe.

Ninja, leuk dat je ouders zo reageerden.

Muurtje, weet niet wat die steken kunnen zijn. Maar idd geen bloed is goed.

Mooie testen leeuwtje!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik wou het eerst ook tot de 12 weken voor me houden maar dat lukt me echt niet. En als het fout gaat dan vind ik hun steun ook wel erg fijn. Ik vertel het alleen aan me directe familie zoals ouders en broers,zussen en tegen wat vrienden maar voor de rest ook niemand

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sassa @Bientje; Bedankt, ik sta deze zwangerschap gelukkig onder volledige controle vd GYN, omdat ik geen vertrouwen meer heb in de VK

@Sassa; Ik wil eigenlijk heel graag 'n "normale" bevalling en vd andere kant denk ik. Doe aub een geplande KS, want dit wil ik niet nogmaals meemaken :( Erg frustrerend. Ik heb net m'n bevallingsverhaal hier eens opgezocht en zit nu gewoon te janken.......

Deel Deze Pagina