Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

#21541 mammamia, 30 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2009
    Ojah, de 35 weken wave voor mij alweer vandaag:D

Aiks wat gaat het nu toch ineens snel Heb nog aardig wat te doen in mijn verlof, dus hoop dat ie nog ff blijft zitten haha... gister overdag en 's avonds in bed was de kleine echt behoorlijk actief en ik had last van steken (indalen) en vreselijke zuurbranden dat ik gewoon een tijd rechtop in bed moest blijven zitten... ksliep pas na 1 uur ofzo... nu voel ik em een stuk minder, hij zal wel slapen omdat ie gisteren teveel energie heeft verbruikt de grapjas haha...

O mijn schoonvader komt er zo aan, ik word 2x op de foto gezet voor zijn fotografie cursus. Een formele en een informele foto. Als ze een btje leuk zijn geworden zal ik ze hier weleens plaatsen;) Moet ook nog ff een foto maken van de nieuwe gordijnen die hangen:D

Wat zijn jullie plannen vandaag?

En iemand vertelde iets over witte spikkels in de urine? Uhm, heb weleens gehoord wat dat is maar moet weer ff denken... maar volgens mij is het wel ff verstandig om je vk hiervan op de hoogte te stellen! Succes... Update: heb ff een btje gegoogled... het kan iets met je eiwitten te maken hebben of iets van afscheiding...

Liefs!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hallo dames

Hier weer een rot nacht gehad. Behoorlijk misselijk geweest en ook het mannetje was er druk. Ook erg last van me bekken. En soort indalingsweeen ofzo... Word dus vandaag niks meer doen.
    Net wel even boodschappen gedaan met me moeder. Maar nu heeft me auto een lekke band :( kan dus zoiezo nu niet weg.
    Verder tja... een rotdag dus! Ga me meisje zo lekker naar bed brengen en dan ga ik er zelf ook maar in. Hopelijk voel ik me straks beter.

@ Alle andere zieke beterschap!

@ Babylove jeetje das ook schrikken. Sterkte en een dikke knufff!!

@ hier moet er nog niet aan denken hoor dat me ventje nu al komt.

3. mammamia

Beterschap meid, het zit je ook niet echt mee he die laatste weekjes? Veel rusten dan maar, dan blijft ie vast zitten tot week 42;)

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja volgens mij ruikt vruchtwater zoetig en is kleurloos
    En een slijmprop ruikt ook zo en het is iets dikker dan water en dunner dan afscheiding..
    maar hoeft niet gelijk te betekenen dat de bevalling begint..hou het even in de gaten mocht je meer verliezen doe je nu ff een inlegkruisje in waarin je het kan opvangen..en dan heeft je VK een mooi kadootje ;)

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ligt ook dametje nr 1 erin, en dametje 2 ga ik nu Dora spel mee doen heeft ze van oma gehad met kerst..en dan gaat die er straks ook in en mama ff rust :D!

6. minimouse

minimouse Niet meer actief

dankje bwtje, ik hou het in de gaten. nu gelukkig nog steeds niks meer gemerkt..

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik kan niet meer :(:(:(

Het is dus zwangerschapscholestase wat ik heb.

Misschien klinkt jeuk als alleen maar vervelend, maar het is inmiddels hels geworden.
    Ik schuur m'n handen langs de muur en weet van gekkigheid niet meer waar ik krabben moet.
    Ik heb gisteren het ziekenhuis gebeld en andere medicatie gekregen maar niets helpt meer.
    Inleiden wordt sowieso gedaan bij 37 weken, maar ik weet niet of ik die ga halen.
    Ik zit te huilen bij de gedachte; "kom er maar uit meissie, je bent sterk genoeg".
    Ik voel me er zo schuldig om, gelukkig zei de verlos dat ze dat heel goed begrijpt, nog beter dan mijn schuldgevoel.
    Excuses aan de mensen die een te vroeg geboren kindje hebben, ik WEET dat het niet leuk is.. ik kan gewoon niet meer.
    Ik slaap niet, kan alleen nog maar huilen, ik raak helemaal uitgeput.
    De verlos heeft aangeboden om na oud en nieuw een nachtje in het ziekenhuis te slapen met medicatie en de baby aan de monitor..

8. Vicious wat erg!! Een hele dikke knuffel voor jou! Hopelijk slaan de nieuwe medicijnen alsnog aan.

9. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Insmeren met menthol lotion werkt dit niet iets verkoelend tegen de jeuk?? Sterkte, jeuk is echt vreselijk en gekmakend!

Ik heb de pagina's ook even doorgelezen van die zwangerschap rond de 19 weken. Volgens mij betreft het verstandelijk gehandicapte mensen hoor! Ook hun kindje die al onder toezich staat, niet weten dat wanneer een kindje geboren wordt met 28 weken en overlijd dit geen miskraam meer is maar een vroeg geboorte, de wegen niet kennen die je moet bewandelen etc etc. Ik heb wel te doen met ze.

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik hoop het ook maar ben gisterenmiddag begonnen en het doet nog niets, de jeuk wordt erger en erger.
    Eerst was overdag goed vol te houden, maar nu is het overdag ook al heel heftig..
    Voel me zo machteloos, niemand kan helpen en ik..

Pff weet niet eens meer wat ik moet zeggen :(

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nee, de jeuk is echt onderhuids, verlos zegt juist warm houden i.p.v. koelen, dat stimuleert de bloedsomloop en dan kunnen de afvalstoffen makkelijker weg.

Ik maak me ook zo'n zorgen om de baby, er kan heel wat misgaan met zwangerschapscholestase.
    Ze is ook veel rustiger dan ze altijd was, ze krijgt overduidelijk wel iets mee van die medicatie..

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    owww meis toch digi knuffel!! jeuk is idd zo gemeen vaak is de jeuk nog erger dan de breuk zeggen ze wel eens..
    Vooral als je voor je gevoel er niet bij kan..

Nou hopelijk kunnen ze jou snel verder helpen in het zkhs zo verder doorlopen en uitgeput raken is ook niets!!

sterkte..

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede middag

vicious wat vervelend die jeuk bah er is niks erger dan jeuk heb idd een te vroeg geboren beeb nou ik kan me goed voorstellen dat jij zo iets hebt van kom maar kleintje denk dat er niemand is die anders denkt.

hier gisteren groei echo gehad zag er prima uit allemaal net naar de gyn geweest bloeddruk 120 over 70 dus alles was weer goed kleintje doet het erg goed ook al heeft het ipv 3 bloedvaten in de navelstreng er 2 mijn lichaam heeft dat zelf opgelost die 2 wat er zitten zijn even groot nu dus vandaar dat de beeb goed groeid.
    over 2 weken weer groeiecho en afspraak en dan ben ik ook 34 weken net zo ver als de jongste is geboren wel spannend of we er dit keer over heen gaan

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmm heeft iemand een link of toevallig waar die staat? krijg hem niet gevonden en deze mensen zeg maar komen mij errug bekend voor!!
    alvast bedankt !

15. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hier nog een foto van voetje is nu 6,5 cm

16. mammamia

Wat vervelend voor je meid! Hoop dat ze in het ziekenhuis nog iets voor je kunnen betekenen en anders is het misschien maar beter dat de kleine eerder komt, hoe graag je ook zou willen dat ze nog ff blijft zitten. Is voor jouw ook geen pretje om nog weken met die vreselijke jeuk rond te lopen.

Hoe kan die jeuk eigelijk onstaan? Is dat gewoon vette pech of ligt dat aan je waardes? Ik heb ook wel last van jeuk zo nu en dan, maar niet zo ernstig als dat van jouw...

17. mammamia

18. mammamia

Blijf het bijzonder vinden die echo's:D Leuk! Nu nog ff hopen dat de kleine wat langer dan 34 weken blijft zitten... zal wel apart voor je zijn...

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

@ bloempje mijn zwager heeft dat programma toen bij nieuwsgroep gedownload voor mijn schoonmoeder.

als je wil kan ik je wel daarvan nzb file geven dan kan je zelf downloaden wat je nodig heb. bijv winny the pooh staat daarop maar ook andere disney figuren etc. ik hoor het dan wel van je.

20. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Omdat mijn lever niet goed werkt worden mijn afvalstoffen niet afgevoerd.
    Ze hopen op onder mijn huid en veroorzaken de jeuk.

Google maar eens op zwangerschapscholestase.

Deel Deze Pagina