Goedemorgen dames, Snachts heb ik een hele erge steek gehad in mijn buik! ik werd er wakker van en moest bijna gaan huilen... was zooo bnag geworden.. ik heb mijn man niet eens wakker gemaakt. meteen naar de wc gehold maar zag niks, nu nog steeds niks... ben wel een beetje bang! maar hopelijk was het niks ergs.. vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog gelukkig en heb nog steeds last van zere tepels! ik schrok er wel van...
Hey meiden, Welkom alle nieuwe zwangeren!! Moeilijk om alle verhalen bij te blijven. Die zwangerschaps kwaaltjes mogen mij ook gestolen worden. Al ben ik gelukkig tot nu toe nog niet misselijk. Vanmorgen huishouden gedaan, pff echt geen zin in, maar vanmiddag ben ik al weer zo'n beetje knok out. Het regent hier al weer, niks aan. Ik heb wel zin in de zomer. Maar strakke truitje wil niet meer, mijn buik zet al behoorlijk uit. Het lijkt mij echt geweldig om nu al een echo te hebben. Wel apart dat sommigen met 6 of 8 weken er al een hebben. 6 weken is wrs omdat dit met een reden is. Maar 8 weken is wel lekker vroeg. Ik moet helaas nog 6 weekjes wachten. Lijkt mij zo heerlijk om het hartje te zien kloppen. Liefs bhappy
hey meiden.. zo eindelijk weer door geworsteld! haha. wat een geklets ik verlies 5 dagen nog steeds oud bloed en gister avond helderroodbloed en nu weer oud bloed. sochtends is het vooral en in de loopvan de dag niks meer zo bijzonder.. behalve gisteravond dan... :S ik zit zo in spanning... we moeten gewoon afwachten, bij verergering/krampen moeten we gyncoloog bellen. maar als maandag nog steeds zo is mogen we weer bellen. pfff... nog steeds geen stolsels...probeer beetje hoop te houden. en ben nog steeds met vlagen misselijk de pijn in borsten is eigenlijk weg... ik weet het niet... mootje
@moontje, erg he die onzekerheid. hoop voor je dat het bloeden niet erger wordt. knufff wat een trut weer vandaag zeg. de jongste is trouwens net uit bed hahahha das pas uitslapen! ondertussen de boodschappen gedaan terwijl mijn moeder oppaste. dus ik ben weer klaar. vanavond leren heb volgende week mijn examens!!!
Net heb ik echt veel slijm gehad, het was geel Ik hoop dat dit niets ergs is?? ben nu wel misseliijk, vooral net met stofzuigen werd ik echt misselijk! Ik ga effe boodschappen doen...
Hallootjes allemaal, Ik heb gister geen tijd gehad om mij even te laten zien hier, en aangezien er behoorlijk gekletst is is het moeilijk om op iedereen te reageren! Wel gelezen dat er goede echo's geweest zijn, Gefeliciteerd meiden! Ik moet nog zolang wachten Ook minder leuke verhalen, ik ga duimen meiden Verder gaat het hier zijn gangetje, ik heb behoorlijke vreetbuien, en weeg nu 53.7 (was 52)! Dus maar ff beetje opletten Net een beetje dom geweest, ik ging voor de grap zo'n digi test doen van clear blue met indicator daar had volgens mij moeten staan 2-3 weken, geeft de test 1-2 weken! Ik schoot gelijk in de stress Ik heb er daarna maar weer 1 gedaan van het KV en die was een stuk donkerder dan v/d week, dus ben wel weer opgelucht! Nou wij gaan zometeen naar de clowns en googelaars e.d dus zo Youri maar ff wakker maken! Fijne middag!
Mootje: sterkte meid. Wat vreselijk die onzekerheid. Ik hoop echt voor je dat het vals alarm is en niks ernstigs betekent. Mag je niet wat eerder komen voor een echo? Gewoon voor je eigen gemoedsrust?
Die test van clearblue kan je ook beter met ochtendurine doen Gelukkig ben je weer opgelucht. Veel plezier vanmiddag!
Stond ook inderdaad boven aan in de gebruiksaanwijzing, volgens mij is iedereen erg onzeker, en wil 100x bevestiging van iets Mootje, ik wens je ook sterkte! Ik hoop dat je snel iets meer weet!
hahah datzelfde had ik ook met die digi test. het is een fijne test,maar kan je ook onzeker maken. en dan ga je vervolgens die hele test uit elkaar halen om de lijntjes te vergelijken hahahahahahah zal nog eens een foto maken van de streepjes
hey.... bedankt voord e reactie! ff zo hard nodig... je kan er ook met weinig over praten.... ik wil zo graag weer.. oo ik heb er zo zin in... zo gewenst.. dan is het alweer pech.. maar ik heb wel zo iets is het niet goed laat het maar snel komen. zoveel mensen om mij heen met een mk of ma... ik vond 1 keer wel genoeg. ik heb pas 15 juli echo denk dat ik misschien ivm bloedverlies eerder een echo mag doen... alleen kan je met 5 weken niks zien dus dat schiet ook niet op.. blijf je toch onzeker. ik hoop en af en toe een schietgebedje... dat het toch goed mag gaan... thanks meiden....
He dames, net de clearblue met digitale venster gedaan en er stond 3+!!! ben helemaal blij! ik kon het eigenlijk niet geloven dat het echt zo snel gelukt zou zijn. heb 2 weken geleden met een KV test gedaan en die was dus positief en maar door een miskraam kan er een poos nog hcg in je lichaam blijven, maar dan had hij nu wel negatief moeten zijn na bijna 8 weken toch.. of 1 a 2 week moeten staan. dus ik ben gewoon dik zwanger! ha helemaal trots op mn beebje!
ja maar jij bent al een stuk verder.. dan zou het niet goed zijn als ie nu nog 2-3 aan zou geven als je net 5 weken bent, of met een paar dagen, dan zal het er om hangen wat ie aan geeft denk ik. * edit* zag later pas je andere bericht. dus je bent meteen na je mk zwanger geworden! gaaf hoor! had idd gekund dat de hcg er nog was. maar dat is nu duidelijk niet meer! en ben je gewoon weer zwanger!!
JA!! haha goed he! ik ben zo trots op mn mannetje en mn beebje! en natuurlijk ook op mezelf! oohhh ik ga nu lekker dromen over de zwangerschap en langzaam naar februari.. ik kan nu pas echt genieten!! Moet zo op verjaardag bij mn nichtje. is vandaag 4 jaar geworden. en dan zit ik daar met een big smile! hihiihhi en ga lekker niets zeggen!
Hallo allemaal! wat een gedoe met die clearblue testen zeg, volgens mij geven ze nu alleen maar onzekerheid! @Mootje: sorry ik heb niet alles terug kunnen lezen, heb jij ook last van bloedverlies? Sterkte meis, ik duim met je mee! Ik verlies op dit moment even geen bloed meer, gisterenmiddag ook niet en vanochtend weer eenbeetje bruin met een klein vliesje erin. Nog 2 nachtjes slapen voor de echo, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben! (en m'n vader ook, die stressed zich een ongeluk, hij wil ZO GRAAG opa worden..) Ik had het laatst over bad hair days, donderdag geloof ik? Ben net maar naar de kapper gegaan, voel me meteen een stuk lekkerder! Gaan jullie nog leuke dingen doen dit weekend?
Hmm ja ik weet het ook niet. Mischien kan het ook met middagurine. Maar gefeliciteerd in ieder geval Een paar maanden geleden gaf ie bij mij ook een kortere termijn aan dan verwacht. Ik was toen ongeveer 4,4 weken zwanger en hij zei toen ook 1-2. Ik ook meteen helemaal ongerust. Helaas had de test toen idd gelijk, want ik had een bbz. Ik had nu bij ongeveer 5,2 weken ook 3+ dus ik was superblij. Geeft toch weer een beetje goede hoop al blijft de angst voor herhaling natuurlijk wel. Wil overigens niemand bang maken, want iedereen maakt natuurlijk niet evenveel hcg aan en kans op een bbz is natuurlijk niet heel groot.
Ik heb trouwens ook een nieuwe test gedaan, ik was zo benieuwd of ik nu ineens een vager streepje zou hebben.. Ondanks dat ik mezelf zo zenuwachtig maak heb ik het toch gedaan. Het venstertje liep vol en er stond meteen een dikke vette streep, geeft toch eventjes een beetje rust!