Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Op Inet worden juist de doemscenario's gezet en de meest enge verhalen, mensen schrijven van zich af. De merendeel goede verhalen lees je dus niet. Maak je zelf niet gek!!

2. minimouse

minimouse Niet meer actief

jeetje vic.. schrik van je verhaal.. zou idd niet meer verder kijken op internet hoor.. word je alleen maar onzekerder van. pas goed op je zelf!

3. minimouse

het geboortebord is klaar!!! whoehoee. alleen de naambordjes moeten nog af gemaakt worden, maar de grootste klus zit er dan eindelijk op!
    wat vinden jullie ervan? de naam staat op een ander plankje en hangen we met oogjes onder die hand.

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Allemaal,

Eens kijken wat ik nog onthouden heb:

@ Vicious:
    Jeetje meid....Even een digitale knuffel voor jou! Probeer jezelf niet helemaal gek te maken met internetverhalen.......Daar staan altijd de ergste verhalen op....terwijl er vast ook miljoenen positieve verhalen zijn! Heel veel sterkte met je jeuk, en ik kan me helemaal voorstellen dat van jou de bevalling wel mag komen!.....

@ Mama25:
    Doe jij het een beetje rustig aan? Gelukkig heb je mega-lieve ouders die voor je klaarstaan....maar laat de kleine nog maar even lekker zitten!

@ Babylove:
    Ook voor jou hoop ik dat de kleine nog even blijft zitten......Sterkte!

@ Minimouse:
    Mmm, afscheiding? Heb er zelf namelijk ook erg veel last van....Was het een beetje waterig/wittig en plakt het heel erg? Daar heb ik dus al weken last van.....Mijn onderbroeken zijn zo goor (sorry voor de details).....Volgens vk kan het geen kwaad, schijnt erbij te horen....Maar kan me voorstellen dat je niet weet wat het is als je al een tijdje geen last meer van afscheiding hebt gehad!

@ Bloedverlies:
    Mmmm, hopelijk stopt het snel......Beetje druk geweest? Doe het rustig aan!

@ Gemma:
    Pffff, een week om een ander huis te vinden......Heel veel succes gewenst!

@ De zieken:
    BETERSCHAP!!!

@ De rest:
    Ben van alles vergeten.......hopelijk gaat het verder met iedereen goed!

@ Ego:
    Gisteren naar vk geweest....De kleine ligt er helemaal klaar voor......Is al ingedaald en wacht duidelijk op wat komen gaat....Mmmmm, fijn dat ie klaar ligt, maar blijf nog maar even zitten! Verder geen kilo's aangekomen deze keer...Dus teller blijft staan op +6.....En dat na al die vreetpartijen rond sinterklaas en kerst....Vind ik toch knap!

Vandaag geboortekaartjes besteld....ben heel benieuwd.....! Ben er helemaal klaar voor...Laatste spulletjes zijn gehaald, heb nu alles in huis....Nog 3 dagen werken volgende week en dan verlof....Jippie a jee!!!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs

Leuk leuk leuk!!!

6. minimouse

thanks knor! :D ben er ook trots op!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik ben gewoon thuis hoor!! Maar om ff bij te tanken gaat me meisje ff dagje naar opa en oma en kan mama ff bijkomen. En hopelijk gaat het dan allemaal weer wat beter.

@ Mini leuk bord!!

@ Verder uhhh alweer vergeten...

@ hier gaat het gelukkig weer wat beter. Miss wel te weinig gegeten ofzo. Morgen moet ik ff met me auto naar kwikfit, want zit nu een andere band onder, dus heb ik nu een parkinson auto... hahah hele stuur trilt. Dus morgen ff andere band laten maken, en dan kan die er weer onder. Zal stuk beter rijden. Komt omdat ik sportwielen heb, me ex heeft die auto gehaald, maar me pa het meeste betaald.

Nou ja ga nu ff kijken bij me meisje die zit lekker in bad. Doet oma erg fijn!!

8. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dikke knuffel voor VIC, ik heb een paar weken ook heel veel last gehad van jeuk maar nu heb ik dat niet meer. Ik had het toen ook aan mijn vk verteld en zei dat ik het in de gaten moest houden. Maar nu heb ik daar geen last van.

Vandaag 33 weken zwanger :)

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Buddy LT merk wel dat ik wat vaker harde buiken heb om niks. Maar dat hoort bij deze periode geloof ik. Zit ik gewoon lekker te werken en dan opeens heb ik weer een harde voetbal in me buik zitten. Zo af en toe gaat dat gepaard met een wat kramperig gevoel. Het voelt een beetje tintelig aan...best apart, zal het volgendeweek is aangeven bij de vk, kijken of ze al kan voelen of de kleine man al aan het zakken is:p.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Snap je wel hoor meid, ik lees er ook niet bewust overheen. Het is nu gewoon nog zo dat ik nog moet werken. Denk dat als ik eenmaal in me verlof zit ik veel meer mee kan kletsen en alles beter bij kan houden. Kan nu mijn werkdagen op 1 hand tellen:D:D:D.

Maar het zou inderdaad afscheiding kunnen zijn (heb er zo'n beetje de hele zwangerschap al last van, loop al een paar weken met inlegkruisjes;)) Het schijnt normaal te zijn dat je er meer last van krijgt naarmate je op het einde loopt.

Kuffff:D

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zou het aangeven Vic, ik heb vanmiddag toevallig nog met een collega over bevallingen staan praten. Een nicht van haar is in een auto bevallen. Dit had niet hoeven te gebeuren als de vk/gyn naar haar hadden geluisterd toen ze zei dat ze voelde dat dat kind eruit kwam. Vk en gyn zeiden beide dat dit onmogelijk was, binnen een kwartier was het kind er. Gelukkig gezond en wel, maar wel zonder vk/gyn midden op de snelweg.

Als jou gevoel zegt dat het niet meer gaat, dan gaat het niet. Hoe graag je ook wilt dat je kindje nog even bij je in de buik zit.

Dikke knuff

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gaaaaaf:D

Ik heb een muurschildering van Pimboli op de muur staan:D. Erg leuk beertje vind ik het:p:D.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier verder moe, moe en nog eens moe. Ben vanmorgen opgestaan met bijholte-ontsteking. Voelde het gisteravond al een beetje opkomen. Had gehoopt dat een warme douche zou helpen, maar helaas. Ben dus niet echt heel lekker. Hopelijk slaap ik vannacht goed en voel ik me morgen iets beter.

En ik...heb trek in oliebollen hihihi:D. Ik ben eigenlijk helemaal geen oliebollen mens, maar jeetje wat zijn die dingen nu lekker zeg.

Eeeeh verder niets te melden hier...Ga zo lekker het bed in denk ik...kan wel wat rust gebruiken:p

Dus zeg ik vast truste...

Oh hoe is het trouwens met bloedverlies, ik las vanmorgen dat iemand dat had...is dit al gestopt?
    Het kan goed een adertje zijn die gesprongen is, ik heb het met 6 en 13 weken gehad. Het was echt helderrood, zoals bloed hoort te zijn. Schrok me natuurlijk wezenloos, dacht dat er iets heel anders aan de hand was.

Nou ik lees het allemaal wel:p....Trusssteeee!

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goedeavond allemaal!

Allereerst ff ego: joehoe, ik heb verlof! Vandaag de laatste werkdag gehad. Heb alles mooi weg kunnen werken dus kon met een gerust hart naar huis. En nu bijna 5 maanden bij huis, neem er namelijk meteen 4 weken vakantie achteraan (wel zo praktisch met de borstvoeding).

Troeltje, je vroeg wat ik dacht over de ligging, maar vind het zelf heel moeilijk om dat te voelen. Wacht dus maar even de echo af.

Angelsfire, ook een extra echo lees ik. Ben benieuwd hoe lang jullie beeb nog blijft zitten..

Vicious, hele dikke knuf voor jou! Ik zou ingaan op het aanbod van de VK en lekker een nachtje in het zkh gaan bijtanken.

Mammamia, fijn dat alles goed was bij de VK.

Bloempje, hier Newborn pampers maat 1 gekocht. Had ze al gekocht met de bon uit de blije doos (2 pakken met 10 euro korting). Maar de etos aanbieding kwam weer voor Jasmijn goed van pas.

Ninja, beterschap!

Mama25 leuk dat Jaylinn zo aan het lopen is. En idd, misschien goed idee om Jaylinn een nachtje te laten logeren zodat je zelf goed kunt bijtanken.

Hé Mootje fijn dat je even langskwam. Ik blijf duimen voor jullie!

Babylove, hoop dat de kleine nog even mag blijven zitten.

Gemma, succes met de huizenjacht.

Bwtje, bah bloedverlies. Hoop dat het niets is.

MSL, weer een dikke knuf voor jou, hoop dat je alles met de vader goed kunt regelen.

Minimouse, zou idd even de VK vragen. Weet niet hoe gewoon vruchtwater eruit ziet hier, Jasmijn had erin gepoept.
    En mooi bord hebben jullie gemaakt, vind hem erg gaaf. Hier hoeven we dat niet te regelen maar is het traditie dat de buren versieren.

Mir, mooie echofoto!

@iedereen, probeer hier ook op iedereen te reageren, maar ben ook maar een zwangere muts, dus als ik over iets heen lees is dat echt niet persoonlijk bedoeld. Maar heb nu meer tijd om vaker bij te lezen!

Jodelahiti, kreeg hier van de VK het advies om op de bank te gaan liggen 3x per dag met een stapel kussens onder jse billen zodat die hoger liggen (heb het eerlijk gezegd nog niet geprobeerd maar goed).

Belliebel, jij ook beterschap (jeetje, wat zijn er weer veel zieken hier..)

15. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat lekker he dat je nu verlof hebt. En daarna nog 4 weken er achter aan heerlijk. Denk dat ik dat ook ga doen 2 weken ofzo. Heb nog genoeg dagen staan

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, ik heb het vorige keer ook gedaan en is me heel goed bevallen. In die weken kreeg Jasmijn ook eindelijk een beetje een ritme in haar dag, daarvoor was het vooral voeden op verzoek. En de laatste weken had boniman ook zomervakantie, dat was ook wel heel lekker.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Boni lekker verlof!! Lekker hoor!!

@ hier beetje last van voorweeen/indalingsweeen. Zijn niet erg pijnlijk, en zakken af met kruik. Dus zometeen maar weer 1tje maken. Dan maar lekker slapen. Heb ook van die rusteloze benen, om gek van te worden!!

Nou dames hopelijk slapen we vannacht allemaal wat beter!!
    Slaap lekker allemaal

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo midden in de nacht even bijgelezen hihi :D!

Maar moest even komen melden zojuist mijn laatste dienst gehad, net thuis en ik heb nu dus VERLOF!!!!
    JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ

Maandag nog wel vergadering maar ok laatste hehe ;)

Iets minder vriend is ziekjes thuis gekomen vrijwel gelijk zijn bed ingedoken...dus denk ik morgen thuis als hij wijs is ;)....
    En hopelijk nog een leuke oudejaarsavond!

Jullie ook alvast de beste wensen!

En zorgen over bloedverlies bedankt dames, en gelukkig niet meer gehad vandaag, zal wel adertje oid zijn geweest...

En wat doe je midden in de nacht ....uhmmm heb de geboortesticker alvast besteld en sushi voor vanavond besteld..al denk ik dat vriendlief het niet gaat eten maar goed des te meer voor mij hehe :D LOL!

Ok nu ga ik afsluiten dames truste nog..even paar uurtjes pakken en morgen 3 kids in huis he ;)
    Knufs!

19. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Haha ik zie dat er weer wat meiden met verlof zijn. Heerlijk he?? Geniet ervan! Ik ben zo benieuwd wanneer de 1e baby's geboren worden!! Kan niet wachten!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goeiemoggel allemaal,

Lekker geslapen allemaal? Hier niet geweldig geslapen. Weer eens een rare droom gehad. over spoken hahaha...

Het is rustig hier vanochtend...net als hier op mijn werk. Er zijn er maar 4 over de hele afdeling te vinden hihi:p. Kijken of ik hem er vandaag eerder tussenuit kan knijpen.

Deel Deze Pagina