Jeetje meid, wat naar allemaal! Zo stel je je zwangerschap ook niet voor als je net zwanger bent! Maar wel blij dat je wat meer informatie hebt. En wat ontzettend slecht van die dermatoloog zeg! Ik hoop ook dat het helpt met kleine beetjes smeren. Knuffel voor jou!
@ Troeltje hahha ja leuk he!! Meestal gaat ze zitten als ik fototoestel pak, maar nu was mama sneller!! Grappig dat ze hetzelfde kijkt als Marcus.
Hoi hoi! Angelfire: Ik weet niet wat het is maar vannacht weer. met ook evrschrikkelijk pijn in me rug en zo. zal wel weer Jode: sterkte meid! ik had het ook maar ze ligt nu gelukkig anders. nou ja gelukkig... Mini: heb je wel nog gebeld met de vK gisteren of het gewoon afgewacht?
Lieverd, vergeet niet dat je vaak alleen de slechte dingen op het internet leest he! dikke knuffel en anders gewoon blijven navragen.
mama25: wil jij heel snel je auto laten nakijken want dat is niet best hoor als je stuur trilt! sterkte! 33 weken wave voor Melek! Belliebel: beterschap meissie. vraagje: kan je dan ook een soort geklop in je oor horen? dat heb ik en denk ook dat het mijn holtes zijn namelijk. om gek van te worden! Boni: geniet van je verlof! en thanks voor de knuffel
Bwtje: geniet van je verlof! Bloempje: je mag het eigenlijk niet melden maar natuurlijk stem ik even Blauwe ribben: ze zijn bij mij echt gekneusd! dan zal je zeggen hoe weet ej dat nou. nou heb het eerder gehad en heb nu echt zo'n strook ook op me rug dat pijn doet. auw!
Knorretje: en heb je de kast al? gefeliciteerd met je moeder! Mama25: mooi buikkie! Bwtje: beterschap voor je mannetje!
mamamia: heel veel sterkte voor je schoonzusje en zwager!...ben der stil van wat kan de wereld toch hard en oneerlijk zijn! mama25: ik zal je auto toch nog even in de gaten hoduen. als die dat nog doet is het namelijk je stuurkapsel (of hoe heet dat...) heb ik namelijk ook gehad. Tip: laat ej avder mee gaan. vrouwen nemen ze niet serieus helaas.... Mamamia: leuke foto's en super lief zeg! kaartje vind ikqau idee inderdaad wel bij jullie passen. wij hebben de enveloppen ect al binnen maar ik laat hem lekekr nog niet zien hahaha Pnirmal: is je vergeven hoor meid. knuf! Troeltje: hier alles goed hoor dank je. als het nou eens wat stiller is buiten ga ik zo even 2 uurtjes liggen denk ik. sterkte met de ziekenboeg!
Striemen: nope helemaal niets. wel de bekende verticale streep over mijn buik. smeer ook elke dag met zwitsal mama Mini: beterschap! Tonka: o meid ik herken dat gevoel na aanleiding van de opmerkingen. dat is ZO K.U.T. sorry voor mijn taal gebruik maar dat zeg je gewoon niet! Ik weet niet of ik het heir ooit heb gezegd maar wij zijn voor deze ook een icsi baby verloren. maar dat was bij 6 weken dus ja dan mag je niets zeggen he...donderop dacht ik toen!
Best knap dat je het kaartje wel bij ons vindt passen? Je kent ons niet eens persoonlijk Niet lullig bedoeld hoor... maar toch knap van je
Wat een belabberde toestand! Sterkte ermee en laat je nie gek maken... Straks heb jij een prachtig gezond meisje in je armen
Dank je! Jij ook heel veel sterkte, want t zit je niet echt mee:S Hopelijk valt het allemaal mee en kun je vanavond nog een btje genieten van de jaarwisseling! Doe rustig aan... X
mammamia: gebaseerd op de kinderkamer enzo vind ik het wel bij jullie passen. gevoelsmatig Deze voor jullie allemaal: hier
Hier ook nog geen last van striemen! Wel nog steeds last van zuurbranden, vanavond maar geen oliebollen eten, veels te vet:S Jammer, ze zijn zo lekkerrrrrrrrr Als de kleine straks is ingedaald zullen die zuurbranden hopelijk wel minder worden. Al zou ik dan misschien weer veel moeten plassen... maar weet niet wat ik vervelender vindt... Zo, de kerstboom is weg, nu nog ff stofzuigen en dan douchen en klaarmaken voor vanavond... mijn schoonzus en zwager komen ook, we gaan een quizz doen. Lekker wat afleiding voor hun en we gaan er gewoon een gezellige avond van maken! Men schoonzus belde net nog en ze is er redelijk rustig onder...
Mijn vader is nu oliebollen aan het bakken... hahah Ben niet zo'n liefhebber... appelflap vind ik wel lekker hihihi. @ hier ik ga zometeen naar me ouders, en blijf daar slapen. Mijn pa vind het niet nodig/verstandig om vannacht terug te rijden. Neem wel me laptop mee hihihi dus kan ook bij me ouders internetten. Verder word het gewoon een rustig avondje met me ouders, broertje en kleine meid. Ben benieuwd of ze door slaapt. Ze werd er gister wel wakker van. Nu kijkt ze ook steeds waar het geknal vandaan komt...