@ Angel hij schuift ook voornamelijk zn voetjes, maar kan ook nog behoorlijk schoppen. En als ik hem pak trekt hij snel terug hihiih. Balen zeg van die harde buiken enzo... enne 35 weken wave!! @ Hier ook meer last van harde buiken, sinds gisteravond, soms licht pijnlijk. Maar goed op te lossen met een warme kruik/douche, dus geen echt weeen gelukkig. Maar zeker wel irri. Maar kan echt bijna niet meer wachten tot mijn kleine mannetje er is, ben zo benieuwd naar hem!
@ Hallo allemaal! de beste wensen voor 2010! Dat vele van onze wensen uitkomen! Een gezond en gelukkig nieuwjaar. @ Heb terug gelezen. Maar vergeet weer zo snel.. zucht... Hoe was onze avond? Gezellig. We hebben bij de buren gezeten. Was erg leuk. En om 1 uur lag ik ook in bed... knor is echt niet erg hoor... hihi zo oud ben je niet... hihi... Manlief nog niet echt helemaal lekker. En bij mij begint de keelpijn ook op te zetten en het hoesten. Slaap al dagen heel slecht... Heb ook onwijze nesteldrang.... ARG! Heb 2,5 dag wasjes gedaan.... die van de kleine en daarna nog eens 2,5 dagen alles zitten strijken. En nog andere schoonmaak stunts uitgehaald in huis... Ik ben gewoon moe van mijzelf. hihi. Ik was net bezig met het 3e lakentje te betekenen. Al zeg ik het zelf. Ze worden best leuk. ik ga zo ff foto's maken Verder heeft manlief (ondanks dat hij zich niet lekker voelde) als verrassing eergisteren onze slaapkamer verbouwd. zodat er ruimte zou komen voor de wieg. En het is echt geweldig geworden! Onze kamer is opeens veel en veel ruimer. Met een wieg er zelfs bij! Verder heb ik in de kinderkamer de kast en commode schoongemaakt van binnen en van buiten en ingeruimd. ben ik ook erg blij mee. hihi. Heb nu wel al dagen lang last van pijn aan de heupen. Kom bijna niet uit bed. doet pijn! Hemeltje lief. Verder... Last van brandend maagzuur en vermoeidheid. En de kleine dondersteen probeert toch uit alle macht een andere houding te vinden in mijn buik... (manlief noemt het de villa onder de buiken...hihi) Ik ben de afgelopen anderhalve week enorm gegroeid... Striemen en al ondanks me suf smeren... foto? Ik zal eens kijken of dat lukt... Of ik er nog op pas. hihi. Ehm... wat nog meer? Ik zou het niet weten... allemaal een dikke knuffel! En heel veel liefs!
@ Leuk Prulleke dat je weer ff hier was! dikke knuffel en ik hoop dat je wensen allemaal uit mogen komen! @ Vergeten.. leuk kaartje! @ Vergeten te vertellen dat ik belachelijk emo ben... ik huil gewoon bij een pamper reclame... Ik zie een baby en ik ga huilen... ZUCHT!
Nou dames kan me ook melden bij tepelflitsnieuws hahah. Zat bij me ouders op de bank, zegt me moeder ineens: Lek jij Schrok ervan... maar gelukkig was het niet van onder. Hahaha en nog wel een flinke plek ook. Ach ja... voorbereidingen worden getroffen hihihi. Ben toch zo benieuwd naar me kleine ventje hihih, word met de dag erger. En ook de nesteldrang slaat hier weer toe en deze keer harder. Maar we doen het rustig aan... Alles is er bijna klaar voor hier!
@ Mama25, he! Jij ook al. bij mij heb ik de laatste tijd geen lekkages meer gehad. en idd rustig aan doen... moeilijk he? ik ben ook zo benieuwd! wil die kleine ook wel erg graag gaan aanschouwen...hihi
@ dondersteen is idd moeilijk. Komt een soort haast gevoel... het moet af en wel nu (het liefst!!) maar ja gewoon elke dag wat doen dan komt het wel goed.
Psiesss. helemaal gelijk. En de enveloppen wel al geschreven met een postzegel erop? hier nog niet. Vond het wel een goede tip... Of maak ik je lijstje nu nog langer? Oeps...
Nee ook nog niet gedaan, maar dat doet mijn pa die heeft zo'n laberwriter. En alle adressen staan al in zijn computer dus alleen uitprinten en opplakken. hihih Ga morgen nog ff wat kleine dingetjes halen die ik nodig heb, en dan is alles er... en dan nog paar dingen wassen en strijken. Daarna heb ik pas rust...
Gatver de gatver! Ik krijg net een telefoontje... gister avond is een vriend van mij overleden... Net zo oud als ik en een hartinfarct.
Allemaal nog een geluklig nieuwjaar gewenst!!! Dondersteentje, wat erg voor je! Dit jaar begint voor jou een stuk minder goed dan. Heb verder nog niet bijgelezen. Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat. Probeer morgen even bij te lezen, zit nu met mijn mannetje een filmpje te kijken. Gisteren bleek bij de VK dat onze frummel nog steeds in stuit ligt! Krijg over twee weken een liggingsecho en als ie dan nog in stuit ligt krijgen we een draaipoging. Iets minder nieuws dus. VERGETEN JULLIE TROUWENS NIET OP MIJN BUIKJE TE STEMMEN? Zwangerschapspagina - Buik van de Maand
Dankjewel!! Ik heb al best wat stemmen! Ik heb nog geen patroon gevonden. Heb wel een naaipatroon gevonden voor een hoes voor het verschoningskussen. Wil ik ook zelf gaan maken. Moet er wel voor naar mijn moeder want heb zelf geeneens een naaimachine. Denk dat ze me ook wel een beetje moet helpen, heb niet zo veel ervaring.
Mooi buikje schatje en een leuk jurkje! Ik krijg trouwens al 1 van mijn positiebroeken niet meer dicht!!
Hoi! ben er weer ff. Wilde toch foto's plaatsen. Ben de schrik al een beetje te boven(denk ik... maar wie weet ook niet... weet t gewoon niet.) Ik kan het gewoon niet bevatten... zo raar. Hoe dan ook. hier volgen enkele foto's... De wieg uit 1840? 60? Weet niet meer... moet het boek er voor gaan zoeken. vergeetachtig...