Goedemorgen!! @angelsfire: hopelijk trekt je mannetje snel weer bij! @troeltje en anderen bedankt voor het stemmen! @laura, echt leuk dat je nog steeds zo actief bent op het forum! @vicious, succes met de onderzoeken vanmorgen!
angelsfire, jee daar komt je man lekker op tijd mee alsof jij niet genoeg hebt aan jezelf op dit moment! Sterkte meid, ik hoop dat hij snel mag inzien hoe dom hij bezig is. vicious, heel veel succes met de onderzoeken. Jasmijntje helemaal blij met papa in de sneeuw, schattig Mooie foto's gezien maar verder sorry lieve mensen... Ik slaap nog steeds zo slecht (ieder uur moeten plassen) en lig veel wakker terwijl ik erg moe ben. Die migraine neemt soms zulke nare vormen aan, daar wordt ik echt niet vrolijker van. Ben ik het nieuwe jaar nog geen uur hoofdpijn vrij geweest, het sluimert de hele dag door met in de ochtend en de avond vaak een piek van een uurtje of twee. ben zo bang dat ik tijdens de bevalling ook een aanval zal krijgen van migraine...Helaas is er blijkbaar niets aan te doen.
hoihoi allemaal eerst allemaal nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Begint nu op te schieten he, voor onze kleintjes komen. Kan het soms gewoon nog niet bevatten dat ik over 4 weken ben uitgerekend afgelopen zaterdag weer controle gehad, weer 1kg erbij dus zit nu weer op mn ouwe gewicht bloeddruk gezakt naar 120/50 dus moet nog meer drop gaan eten, Kruimel is volledig ingedaald nu, "die weet hoe het hoort" aldus de vk en moet multivitaminepreparaten gaan slikken tegen duizelingen alleen de floradix werkt blijkbaar niet goed genoeg. na de controle moesten we vanuit Tholen naar Groningen en dat met zulk weer onderweg nog 2x pech gehad met de auto dus al met al veel langer over gedaan dan de bedoeling was. Blij toe dat de controle bij vk verzet kon worden van 13.00 naar 9.00u, scheeld toch weer 4 uurtjes. nu maar hopen dat we niet ingevroren worden hier want dan is de kans op gronings kindje behoorlijk aanwezig. zo, weer bijgekletst volgens mij. Hier nog bijzondere dingen gebeurd? julllie kletsen zoveel dat de moed mij ontbreekt om alles terug te lezen
Hello lady's, Hoe ist hier? Dames die wat ziekig waren alweer wat opgeknapt? Ik had gisteren de hele dag een buikgriep achtig gevoel in mijn buik, is nu weer weg gelukkig... af en toe last van mijn bekken, een soort krampachtig gevoel schiet er dan in... niet echt prettig... Ik ga eens ff terug lezen en dan weer verder met wasjes draaien etc. Heerlijk die nesteldrang haha... Ojah, voor het geval jullie je zorgen maken (ik woon in Culemborg) en jullie hebben daar vast wel wat nieuws over gehoord?... Het is niet in onze wijk, wij zitten nog rustig haha..
Zo... weer ff wat teruggelezen... @vic: heel veel sterkte met de jeuk en hopelijk waren de onderzoeken goed! @evenstar: Welkom terug! Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Mooie foto Heel veel succes nog even met werken en dan straks... lekker genieten van je verlof! @oh man men hoofd is een zeef... ik weet het niet meer... in ieder geval ik denk aan jullie allemaal hoor! Zo, de was is klaar... kga weer ff verder met ophangen etc... straks komt schoonpapa nog ff langs om de lamp in de kinderkamer op te hangen en dan is het kamertje wel helemaal af Ben zo blij!!! XxX
hallo allemaal, heb niet alles meer terug gelezen. Ben de laatste dagen erg moe. Begreep dat er een aantal last hebben van "ongi" gevoel. Ik had er tot gisterenavond geen last van. De kleine heeft het toen even ingehaald. De hele nacht is de kleine aan het bewegen en draaien geweest. Je komt dan niet echt aan slapen toe. vic veel succes vandaag. Hoop voor je dat de kleine nog even mag blijven zitten
Angel, wat onwijs rot van je man. Ik herinner me dat er in het begin ook veel te doen is geweest om de (ongeplande?) zwangerschap. Heel jammer dat hij nu alsnog weer moeilijk doet, dat geeft jou zo'n moeilijke positie, jullie frummel is er al praktisch, ik snap echt niet waarom hij er nou NU opeens weer een issue van maakt. Ik zie je online, gaat het nu beter, hebben jullie kunnen praten? Vicious, ik heb volgens mij helemaal gemist dat je uberhaupt ingeleid zou worden? Sorry!! Ik zal niet meer 10 dagen weggaan Hoop dat je leverwaarden weer ok zijn nu, spannend hoor. Inleiden is geen pretje, maar het idee dat je over een korte tijd al in de appelwangetjes van je kleine kan knijpen... heeft toch ook wel iets heel moois! Spannend! Mammamia, erg he. Hier ook, echt ZO erg. Ik heb ook echt dat er woorden verkeerd mijn mond uitrollen, alsof mijn spraakorgaan een andere 'spelling' in gedachten had. Erg frustrerend. Hier weer op werk, en ik vind het leuk! Net even geluncht en weer door, heb een vrij duidelijk doel voor de komende twee weken, en hoop dat het af komt! tot later...
Haha volgens mij is iedereen hier wasjes aan het draaien. Ik heb de 1e nu ook gedraaid. Lekker hoor verlof Angel: sterkte meid. Echt rot dat ie nu weer 'moeilijk' doet. Hoop dat het alsnog weer goed komt. Verder niet echt bijgelezen. Ga t huis maar een beetje opruimen denk ik! Ik kan echt bijna niet meer wachten tot de kleine er is. Ik begin zo nieuwsgierig te worden. Volgende week liggingsecho dus dan kan ik haar (als t goed is) eindelijk weer even zien. Laatste x was met 19 weken dus alweer een tijd geleden. Heb er zin in!!!
Goedemiddag! Hier een lekker weekend achter de rug. Vanmorgen nog even naar het nieuwjaarsontbijt van mijn werk geweest en nu lekker thuis. Hoef verder vandaag niets meer.. Babylove, hoop dat je het een beetje vol kunt houden vandaag. Heb je de gyn al gesproken? Vicious, hoe is het met jou? Hoop dat de waardes een beetje goed blijven zodat beeb tot 37 weken kan blijven zitten. MSL: ik hoefde destijds geen lid te worden van de thuiszorgwinkel om daar iets te lenen, maar als je wel lid werd kreeg je korting (maar goed, die korting was lager als dat het kostte om lid te worden). Dit keer wel lid geworden trouwens, kreeg nu ook korting op de zwangerschapsgym. Dondersteen, het eerste filmpje op failblog, hahahaha. Geweldig! Mama25, beterschap voor Jaylinn. Hopelijk kan de ha iets voorschrijven zodat ze er snel minder last van heeft. Krijgt ze ook weer tandjes? Tonka, vervelend die hoofdpijn. Heeft dat bij jou met de zs/hormonen te maken eigenlijk of heb je dat normaal ook? Hoop dat het snel over is iig. Guppekop, voor jou schiet het ook op inderdaad. Tot wanneer zijn jullie nog in Groningen dan? Mammamia, gelukkig is dat idd niet in jullie wijk, las al dat de ME erop afgestuurd was? Dat is echt minder.. je zult er maar tussen wonen zeg. Jo7, hoop dat je ook even kunt ontspannen vandaag. Hoe oud zijn je twee oudsten ook alweer (dat was toch een tweeling of niet?). Evenstar, fijn dat het goed gaat op je werk, dan is zo'n break toch even heel goed geweest. Futuremama, hier nog niet aan het wassen haha. Moet eerst de dozen van Jasmijn nog even tevoorschijn (laten) halen, ze staan achter een luik maar daar staat een bed voor dus dat mag boniman doen. En hier nog ff sneeuwspam! Papa op de slee en Jasmijn probeert te trekken haha.
@ boni ze heeft wel weer 2 bulten op dr kaak. Kiezen ben ik bang. De luieruitslag heeft nu ook bultjes, daarom toch maar ff nalaten kijken en ipv dat het minder word, lijkt het erger te worden. @ Iedereen lekker aan het wassen hihihi. Hier ook hoor! Heb hier ontzettend last van voorweeen/harde buiken, mannetje is volgens mij aan het indalen. Wat een rot gevoel zeg!! Gelukkig is Jaylinn erg makkelijk en lief, scheeld ook een hoop!
zijn nu aan het lossen, morgen rond de middag leeg als het goed is. en dan kunnen we in principe weg, waarschijnlijk rotterdam laden voor ergens in belgie. 1 geluk: het sneeuwt telkens dus het ijs is niet goed genoeg voor de elfstedentocht, zonder al die sneeuw was/is de kans groot dat ze waters gaan afsluiten voor schepen en dan is het wel blijven liggen hier. die foto met de slee, super gewoon
Jahjah... komt goed! Had tijdje terug al wel foto's geplaatst hoor van het kamertje. Maar met de lamp en de matras in het bedje is wel helemaal af Foto's volgen...
Geweldig die foto's! Hier is (helaas) niet zoveel sneeuw gevallen dit keer, dus niet echt meer foto's kunnen maken... ennuh, jah de ME is druk daar in die wijk en af en toe hoor ik wel een helikopter over vliegen... Sjonge, ik blijf maar veilig binnen haha... Mijn man werkt hier in de stad in een kleding winkel. Hij krijgt ook vaak die jongens in zijn winkel en die proberen dan weleens wat te jatten Hopelijk gaan ze tegen hem niet vervelend doen... Ik zit op babynieuws te wachten... Nichtje is over 9 dagen uitgerekend, vriendin van vriendin over 11 dagen, vrouw van collega over 15 dagen en collega over 22 dagen... en daarna ik zelf haha... zooooo spannend! en ojah angel heel veel sterkte met de thuissituatie, lijkt me erg shit zo op et einde van je zwangerschap! Hopelijk draait ie gauw weer bij...
Jah, stelletje kletskousen bij elkaar zijn we haha... Mijn schoonouders zijn nu bierkratten aan het halen voor onder het bed. De klossen van de thuiszorg zijn niet stevig genoeg voor ons bed... Ze gingen er 8 meenemen, zou dat genoeg zijn?
Ligt aan het bed dat je hebt. Zitten er pootjes onder? Dan moet je er evenveel hebben als het aantal pootjes . Wij hadden wel een plaatje hout bovenop de bierkratjes gelegd (en de kratjes ondersteboven).
grrr Ben sachrijnig nu! kan geen boodschappen gaan doen want auto is kapot en fietse doe ik nie met al die sneeuw. zit er hier in Groningen 1(!) supermarkt die bezorgd, nemen ze al 2,5 u de telefoon niet op!:x:x dacht dat ik nog aardappels genoeg had voor van de week, zit er heel veel schimmel in:x dus ik MOET boodschappen hebben!:x nouja, verplicht aan de macaroni is ook niet zo erg geluk bij ongeluk dus