Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Balen guppekop! Tja, dat is weer niet handig aan de sneeuw idd, en fietsen met onze zwangere buik met dit weer lijkt me ook niet echt verstandig.
    Hoop dat je nog een supermarkt kunt vinden (en zijn ze daar 's avonds ook niet open zodat je man eventueel kan gaan?)

2. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah we hebben 4 hoeken, maar zijn niet echt pootjes... beetje moeilijk uit te leggen haha... dus dan heb je 4 kratten nodig, maar willen er in het midden ook nog een paar voor de stevigheid en misschien dan nog aan de zijkant de overige 2 plaatsen? Waar haal je die houten plaatjes nou weer vandaan dan?

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tja, dat heeft manlief geregeld, denk dat hij die nog had liggen ofzo. Waren in ieder geval dikke houten plaatjes (denk multiplex of zoiets) die iets groter waren als de krat (zo'n krat heeft een niet heel gladde onderkant, vandaar).

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ok! Nou, ze zijn nu bezig, zal wel lukken dacht ik zo...

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben hier ook wel benieuwd, want sinds de vorige bevalling hebben we een nieuw bed gekocht (boxspring). Maar daar moet manlief maar eens goed naar kijken hoe hij dat het beste kan verhogen... En anders hebben we nog wel een oud bed op zolder voor overdag, dat is wat makkelijker te verhogen..

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Maar het schiet al goed op voor jou Mammamia, jeetje. 35w5d zie ik! Gaat hard hè!

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zijn tot 8u open dus hoop dat we de auto van de baas mogen lenen zodat we nog boodschappen kunnen doen.

en we hebben weer een sneeuwbui:)

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jaaaah en ook nog pagina 2200 geopend, mijn dag kan niet meer stuk hahaha.
    Maar ga eerst ff koken nu (rollade van gisteren, gekookte aardappels, spruitjes en sperzieboontjes).

9. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hoi hoi,

Even vluchtig bijlezen evrgeef me!

Evenstar: mooie foto's maar dat is wele cht belachelijk hoor!

Bleompje: kan je foto niet zien

Bwtje: nee vast niet maar vraag vaders wel even om een oplossing. gaat nu als alleenstaande moeders met een WW uitkering om alle kleine beetjes he ;)

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Verslag van de dag! ;)

Mijn leverwaardes zijn een klein beetje gezakt, het lijkt erop dat de medicatie aan slaat.
    De jeuk is wel af en aan, erg, iets beter, vreselijk, te doen, etc.

Ik heb nog even met de gyn overlegd over het inleiden.
    Hij kan niet zeggen wanneer dat zal zijn, hij kijkt daarbij naar 2 factoren:

* leverwaardes; gaan ze weer omhoog, zijn ze gelijk gebleven of (hopelijk) verder gezakt?

* rijping van de baarmoedermond; als deze niet rijp is kan de bevalling tot aan 4 dagen duren en dat kan extreme uitputting veroorzaken.

Dus het kan nog alle kanten op, maar inleiden gaan ze sowieso zodra de baarmoedermond rijp is, als de waardes niet extreem zakken.
    Mochten ze ineens vreselijk stijgen gaan ze de baby met keizersnede halen.
    Het kan dus zijn dat ik vanaf de 37ste week in he ziekenhuis kom te liggen om in de gaten gehouden te worden.

Nou, hopen dat de medicatie er voor zorgt dat de waardes nog verder dalen!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Wij hebben ook een boxspring.

Ik heb 4 limonadekratten op de kop onder de hoeken, met aan de voorkant en achterkant houten balen waar het onderstel van het bed op rust.

12. mamastarlight

Bwtje: ja vraag het dodnerdag wel even na. thanks!

Angelfire: veel sterkte! en ook op die gronden zijn we er voor je he ;)

Klossen: ga even donderdag overleggen en anders doe ik het ook niet hoor. beval inderdaad ook in het ziekenhuis en door mijn bekken heb ik nu al last van me ebd dus...

13. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Zo eindelijk is de hoofdpijn gezakt tot acceptabel maar voor hoelang? Al is het maar voor een paar uurtjes, ben ik al blij! Iemand vroeg of dit zwangerschaps gerelateerd was bij bij, nou gelukkig wel! Heb wel een hoofdpijn maar ook snel weer weg, dit is gewoon migraine achtig zeg maar.

Nuja, wat eten we vandaag allemaal?Hier lekker stampot andijvie met spekkies en een griesmeelpuddinkje na:) Hmmmm!!

14. mamastarlight

volgens mij ben ik wel weer aardig bij als ik iedereen even een knuffel geef met kwaaltjes ect .

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Juist dan zou je beter hoog kunnen slapen, ik kan in mijn hoge bed met mijn bekkenpijn véél beter in en uit!

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ben er weer vandoor, fijne avond allemaal!

17. mamastarlight

vici: daar zit ook wat in ja...zal eens navragen thanks!

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hallo allemaal,

Zo alweer een dag voorbij. nouja bijna dan:p. Hier heeft het vandaag gesneeuwd, en ik had nog zo gezegd dat ik die sneeuw beu ben hihi. Denk dat ik het te hard heb geroepen.

Heb wel bijgelezen maar er is vrij weinig blijven hangen. Ben zo verschrikkelijk moe.
    Vic fijn dat de medicijnen hun werk beginnen te doen. Hopelijk blijven je waardes zakken.

Und eeeh wat weet ik verder nog...owja kindertjes in de sneeuw heb ik gezien hihi:D. Leuk!

En verder...eeeeeehm...denkt diep na...shit *bloos* ben het kwijt...

Hier vanmiddag de stad even in geweest. Leuke kleertjes gekocht in de uitverkoop. Dus ben weer blij hihi:D.

Zo en nu even eten koken want ik heb me toch trek hihi:p.

19. minimouse

minimouse Niet meer actief

hee angelsfire, wat vervelend zeg.. hoop dat jullie er samen goed uit kunnen komen! Sterkte!

Viciousm, fijn de de medicatie toch zn werk begint te doen! hoop dat het nog meer zakt voor je!

hier vanmiddag weer bezig geweest met de naambordjes. morgen nog 1 keer en dan is het allemaal eindelijk klaaaaaaaaar!!
    heb ook foto van het wiegje gemaakt. zal ik zo ff plaatsen.

20. minimouse

minimouse Niet meer actief

hier is ie dan :)

Deel Deze Pagina