Kan ook met een lage bloeddruk te maken hebben. En je baarmoeder eist nu ook een heleboel bloed op. Betekend dus dat je baarmoeder voorrang heeft op het bloed dan de hersenen of andere organen. Kan je behoorlijk dizzy van worden inderdaad en liggen en of zitten is dan het beste anders ga je neer!
Ik las een tip of ander forum: dat je bij de action (of hema) een waterdichte molton kunt kopen en dat die net goed werkt... Dus miss een idee. Ik ben uit bed gesprongen toen ik mijn vliezen voelde knappen. En dat was echt net op tijd want er kwam een behoorlijke plons hihih
@ dondersteen heb ook ineens behoorlijke pijn aan mn (.)(.) niet grappig!! Het is hier geen stuwing want dan zitten ze echt heel vol en voelen ontzettend zwaar aan, als het stuwing is.
Bhappy, jakkie, best eng om zo onderuit te gaan... Goed dat je het aan voelde komen en al iets kon ondernemen voor dat je echt viel
Vervelend dat je ziek bent! Hopelijk knap je weer snel op! Tja die dingen zijn vervelend maar wel ontzettend handig voor als het wel op bed gebeurd. Toen mijn vliezen braken was het zeiltje precies groot genoeg, maar riep ook direct Fred om handdoeken, dacht dat er heel veel uit kwam maar het viel mee gelukkig! Raar gevoel was het wel trouwens dat vruchtwater hihi! Enne ja kan stuwing zijn, je borsten zijn zich aan het voorbereiden op een zuigeling. Als je echt teveel pijn krijgt kan je even onder de warme douche je borst richting de tepel masseren, meestal komt er dan een beetje vocht uit wat 'dwars' zit in je borst!
@ Mama, he! goede tip. Waterdichte molton... ik zal eens op jacht gaan. @ op knappen staande ballonnen zijn het nu. ARG! (hihihi)
klopt ja, bij action. Die heb ik ook gekocht en ligt er nu op. Ideaal, merkt er niks van. Kostte geloof ik iets van 6 a 7 euro.
@ Troelte, ja! Dat masseren daar was ik gister avond idd achter gekomen... Luchte idd ff op. Maar nu is het net zo heftig weer terug. Zucht. Ah... matje zou net groot genoeg moeten zijn... voor het merendeel van de vrouwen... Bij vriendin was dat niet het geval... Zij kon haar matras weg gooien... Zonde! En idd er zijn veel mensen aanwezig... mee te lezen...
@ FM81, geweldig! Fijn hoef ik niet zo te jagen... hihi. Ik ga straks ff bij de Action langs. Thanks. Zo me 2 komt als het goed is een mevrouw van de kraamzorg voor de intake. Ben benieuwd... Wie heeft haar vluchtkoffer al ingepakt? Zijn er nog dames die goede tips kunnen geven wat je er in moet doen? Ik heb wel een lijst uit boekjes enzow. Maar misschien is er nog een ultieme tip...
Iets te eten/drinken voor je mannetje Labello!! (is een must!!) En uhhh ik ga morgen ook meteen naar action, enmeteen zo'n ding halen...
@ TRoeltje! Goed plan! Maar dat kan ik er nu moeilijk in doen... DAt verpietert toch? hihi.. Alhoewel... ik heb nog energie repen liggen... die ga ik zo ff op de trap leggen zodat die direct in de tas gegooid kunnen worden... Dank!
hey meiden, sorry dat ik niet op iedereen reageer vandaag. heb een zwaar dagje achter de rug. gister moesten we namelijk weer voor manlief naar het avl in amsterdam voor allerlei onderzoeken. en dat kost best wel veel energie en je word toch weer met het kanker gedoe geconfronteerd. volgende week horen we of hij nog steeds kanker vrij is. verder las ik dat prulleke weer zwanger is. van harte gefeliciteerd meid. vind het echt super voor je duster: wat klote dat ze je contract niet verlengen. ze hebben dan echt behoorlijk gebruik van je gemaakt. hopelijk kan je alles toch nog regelen en toch nog een beetje van je verlof genieten. angelfire, wat rot dat je man nu cold feet krijgt betreft de kleine. hopelijk is hij daar snel overheen.