Dat is wel jong zeg! En tuurlijk duimen we mee met je, dat wens je niemand toe! Hoe is het met jou verder?
Zo, ene wasje eruit en in de droger, ander wasje erin! Zo doen we dat! Meteen even de babykleertjes op een stapeltje gelegd dat er zo in mag Hebben we dat ook weer gehad!
Jee Prulleke van harte meid!! Maar er staat me iets bij dat nog een zwangerschap gevaarlijk voor je was? Kan me de reactie van je man wel wat voorstellen als jij enigzins gevaar zoulopen maar gelukkig sta je nu vast onder betere controle. In ieder geval, van harte meid!! Duster jee...wil je wel bij zo'n bedrijf werken? er komt vast een veel leukere baan voor je wanneer de tijd daar is. Ook iemands vader die de baan kwijt is na 20 jaar...zo triest!! Mama25, rustig aan doen weet je nog? Jij winkelt alleen maar! Niet doen hoor,probeer ook de rust thuis eens te vinden. Veel zaken kan je ook via internet bestellen en wil je het niet laten bezorgen dan vraag je of een ander het ophaalt. Ladytijger, blijft moeilijk deze ziekte, gelukkig is je man jong en optimistisch daarmee heb je de helft gewonnen!! Sterkte voor jullie beide. Angelfire, lief dat je toch nog probeert de cold feet van je man te begrijpen maar had hij dit nu niet een paar weekjes kunnen inhouden na de bevalling? Je moet juist stress nu vermijden. Vind het niet eerlijk van hem, jij hebt het moeilijk genoeg nu met je lijf, je hormonen, de dagelijkse zorgen en dan kan je juist wel wat steun gebruiken. Weleda...heerlijk spul! Gebruik ook al vaak de volwassen uitvoering en wilde eigenlijk alles voor de baby ook van Weleda kopen maar kreeg zoveel zwitsal van iedereen dat ik denk ik voor het eerste jaar haast wel genoeg heb Heb wel de zalf voor buiten erbij gekocht voor op de wangetjes dus. Ben vast weer veel vergeten, mijn excuses..
ijverig van jou8) ik heb gister lekker alles al weggewassen dus nou alleen nog opvouwen en strijken. nog niet alle babyspulletjes gewassen dan? want bij jou duurt het ook niet zo lang meer... nog iemand tips tegen jeukende buik!?!? word er knetter van. is rond mn navel waar ik dus ook van de prachtige strepen heb
Haaaiiii!!! @ banen en werkgevers, Duster, wat een onwijze naaistreek. Grrrr. Sommige mensen zijn echt gewetenloos he! @ kleren, ik draag geen positiespijkerbroeken meer, de kleine zit er ondertussen zo tegen te porren dat het voor mij vervelend is (ik voel dan de hele tijd een armpje maaien in mijn lies haha). Dus een pracht stretch geval van Queen Mum waar ik 50 euro voor betaalde, ik heb een steunende buikband omdat ik anders dol word van de bandenpijn (kan dat erger worden door indalen? mijn liezen... kreun). @ pril zwangere Prulleke... wat een mooi nieuws meid. Gefeliciteerd En wat verwarrend zal het zijn, na alles wat er gebeurt is. Hoop dat je ons af en toe komt laten weten hoe het met je gaat!! @ vluchttas... o jee. Weer zoiets. Umz, wat ga ik daar in doen ook alweer? Ik ga hem dit weekend maar eens prepareren @ Angel, ik vind het wel heel rot dat je man zo doet. Je bent hoogzwanger, je hebt wel wat anders aan je hoofd zeg. Hij was er zelf bij toen het frummeltje gemaakt was hoor. Dat hij er tegenop ziet, ok, maar dat hij daardoor jou minder steunt (dat leid ik vrijelijk af uit je bericht), vind ik onacceptabel. It takes two to tango, zeg maar. @ indalingsweeen/voorweeen. Volgens mij heb ik die ook. Vannacht droomde ik van heel heftige pijn, ik denk dat ik die ook gevoeld heb in het echt. Net zoals je droomt dat je naar de wc gaat en wakker word en erg moet, ik kan me bijna niet voorstellen dat je pijn kan dromen zonder dat het er is. Ik had steken en menstruatie krampen. Komt en gaat, ook overdag, maar die krampen zijn echt heel mild. Ik wen mezelf aan om er goed en rustig door heen te ademen, hopelijk kan ik dat dan ook doen als het echte werk en de heftige weeen gaan beginnen. Nou, hier weer aan het werk... helaas was mijn energie voor 1 dag, ik ben weer net zo bekaf als voor de vakantie, echt rijp voor verlof. Maar ik heb gewoon grenzen gesteld, ik werk NIET door na 5 uur, en ik doe het 's ochtends rustig aan. Vanmorgen kon ik zo slecht mijn nest uit dat ik de boel echt bij elkaar gevloekt heb, zo moe ben ik dus alweer na 1 dag. Ik had ook zw cursus gisteren, en had geen vervoer terug, dus ben ik gaan lopen. Dat geeft me nu dus een stel benen die niet meer willen (echt die liezen... wat een belachelijke pijn!!)
Zwitsal is lekker spul hoor, bij Lisette volop gebruikt! Maar Marcus had dus een heel gevoelig huidje en ook een eczeem plekje en die kon dus echt niet tegen zwitsal! Zal als ik jou was dus ook erbij kopen van weleda of zarqa, je weet het nooit! En persoonlijk vind ik weleda en zarqa ook veel lekkerder dan zwitsal
@troeltje: oh toch al iemand bevallen. Ik heb ook geen idee... @Ladytijger: ik hoop ook dat je kindje lekker blijft zitten tot jullie alle duidelijkheid hebben! @Guppekop: dat heb ik nou ook, zou het liefst de hele dag in mijn pyjama lopen. Maar ja... moest Levi naar school brengen. Doe ik toch maar niet in pyjama Enne: je herkent een bevalling echt wel hoor. En anders word je 's morgens wakker met een baby in je bed *geintje*. Nee serieus, die spookverhalen zijn en zeer zeldzaam en die mensen letten ook helemaal niet op hun lijf. Nou, wij zitten bij elk krampje in de starthouding, dus je mist het echt niet. @boni: zielig voor je meisje! Maar tandjes kunnen inderdaad goed dwars zitten hoor. @tonka: je hebt gelijk hoor over mijn man, maar het is hem ook allemaal maar overkomen... ach we hebben ook wel weer goed gepraat en ik weet dat hij me echt niet laat zitten. Maar hij heeft het erg moeilijk. @Evenstar: zelfde ook. Ik ben ook wel pissig hoor! Maar dat kost nog meer energie. Als het ventje er straks eenmaal is, houdt hij er gewoon van. Net als van onze andere zoontjes! En jij succes met de laatste werkloodjes... @broeken: ik kan ook veel broeken niet meer aan. Lijkt wel of mijn buik/baby zo laag zit dat het gaat drukken. Loop dus veel in jurkjes met legging. En ik heb nog een paar broeken die wel ruimte hebben onder bij de buik. Ik ga ff lekker plat met een boekkie!
Nee, ik heb het van de week pas uitgezocht en nu we toch bezig zijn het huis op zijn kop te zetten kan ik wel de kleertjes uitzoeken, heb straks een kast over waar ik het mooi in kan leggen En ik krijg nog een heleboel van mijn schoonzusje van de week. En als het nog niet gewassen is dan is dat heel snel gedaan hoor (we hebben een stomerij ) En enige tip die ik kan geven is iets van calendulan erop smeren, of iets met menthol erin (heb je wel voor kinderen voor als ze waterpokken hebben). Verder zou ik het niet meteen weten. Tonka heeft wel goede tips las ik laatst maar ben ze kwijt hahahaha!
Goedemorgen allemaal, Ik had gisteravond al wel weer wat bijgelezen, maar geen puf meer gehad om te reageren. Dan nu weer even doen... @prulleke: WOW! wat een goed nieuws, van harte gefeliciteerd! Was de ongi toch geen echte ongi geweest de laatste dag van het jaar?... Ik gun het jullie van harte en wens je alle goeds! Wanneer moet je naar de gyn of vk? @jodelahiti: nee, heb niet echt last van voorweeen geloof ik. Meer van indalingsweeen en harde buiken... Hoe was de pufclub? Ik ga vanavond weer, samen met manlief (partneravond) haha... ben benieuwd wat ie ervan vindt... @naatje: ook al zo'n last van maagzuur? Ik ben gisteren aan antagel begonnen, ken je dat? Hopelijk levert dat wat op... en ook al zo'n last van de nesteldrang? Hier ook haha... en die van ons mag idd ook pas zo rond de 40 weken komen. Wil nog ff genieten van mijn verlof hihi @mama25: hoe is het vandaag met jouw en met je kleine meid? @boni: misschien bevallen we dan wel op dezelfde dag @duster: wat een naaistreek van je werk, bah! Kun je er nu toch echt niet bij hebben... Sterkte! en veel plezier bij de gyn! @dondersteen: Beterschap! Ik heb gisteren bij de thuiszorg een immens grote ondersteek/zeil meegekregen van wel 6 meter, ik dacht dat ze dachten dat er een koe moest bevallen ofzo:S Wij hebben thuis 1 hele matras en niet 2 delig, dus die gaat over het hele bed heen... ben benieuwd. De bierkratten staan er al wel onder hihi... wel maf gezicht... @troeltje: wat een verhaal gisteren, wel lief van Fred dat ie zich schuldig voelde en het weer goed heeft gemaakt door de kamer te verbouwen en jouw wat rust te gunnen en handig dat je spullen van je schoonzusje krijgt. Scheelt weer wat in de kosten he... Wij gaan waarschijnlijk vrijdag een wipstoeltje ophalen die we via marktplaats hebben gevonden. 20 euro van het merk chicco... en fijn dat je ff gebeld hebt en alles goed was! @angel: alles goed? Doe rustig aan he, komt wel goed met die man van jouw @FM: 34 weken wave voor jouw! @ladytiger: Sterkte met de uitslagen van je man! @guppekop: 36 weken wave voor jouw! Ik ben morgen aan de beurt en mentholpoeder voor je jeukende buik? Misschien een tip? @vic: wat fijn dat je goed geslapen hebt, houden zo Zo, ik ben weer helemaal bij! @hier: vandaag een lijstje gemaakt met wat ik wil gaan doen, want mijn hoofd is net een zeef. Dus ik ga zo op men fietsie ff de stad in(glibber, glibber ooeeei spannend haha) en ga dan de winkels langs waar ik wat nodig heb... Vanmiddag nog even foto's uitzoeken van de shoot die mijn schoonvader gemaakt heeft en ik ga nu nog ff wat foto's schieten van de babykamer die klaar is! Zal ze zo misschien nog wel ff plaatsen...
CULEMBORG - In de wijk Terweijde in Culemborg is het in de nacht van maandag op dinsdag rustig gebleven. Er deden zich geen incidenten voor, meldde een politiewoordvoerster dinsdagochtend.
Hoi hoi, Uitverkoop kleertjes: waar kijken jullie want het meeste vind ik dus echt niet leuk! tips graag Minimouse: Leuke kamer! en schattig wiegje Mamamia: ik woonde er tijdelijk aan de rand maar ik vind het ZO OVERDREVEN UITGEMETEN IN DE PERS! dat is mijn mening en meiden gelofo niet alles wat ze zeggen! er zit veel meer achter en die maatregelingen waren er in september ook al dus echt grote onzin dit!
Jah joh, de pers staat er met 3 busjes... lekker overdreven allemaal... ik heb echt nergens last van, maar tis wel vervelend voor de mensen die er wonen... maar ze maken er wel een hele heisa van jah, btje overdreven! Kreeg allemaal al smsjes van vrienden van: nou jij woont in een gezellige stad... terwijl er overal altijd wel iets is...