Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Goeiemorgen allemaal!

Hier lekker geslapen!

@FutureMama81, je bent absoluut geen zeurkous, ik zou wel even gaan bellen als het erger wordt, sterkte!

@Angelsfire, lekker dat je niet meer misselijk bent, en beterschap voor je kleintje!

@Leeuwtje83, kom je gelijk met leuk nieuws bij je nieuwe dokter! Mijn eerste afspraak bij mijn nieuwe dokter was toen met een knobbel in mijn borst, ik had een week daarvoor mijn huidige dokter opgezegd :x

@Mama25, wat een eikel (sorry dat ik het zeg meis!)

@sassa, hier ook last met stoelgang, en boobs ook minder gevoelig!

Nou ik wens iedereen een fijne zondag, wij gaan straks naar mijn schoonvader, dus hoop dat het weer een beetje mooi blijft dan kunnen we lekker de tuin in! :D

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ook al een buikje :D

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Goedemorgen dames!

Kan ik me hier ook bij aansluiten?!
    Ik heb woensdag voor het eerst positief getest en vrijdag + vandaag ook nog eens, het streepje wordt steeds donkerder! Dus ik ben zwanger! :D
    Morgen is mijn officieel testdag! Als het goed is ben ik 28 februari uitgerekend!
    Dit is ons 2e wondertje, we hebben al een zoontje van 1 jaar en 9 maand (13 september 2007 geboren).

We waren al een jaar bezig, maar ik had mijn cyclus niet terug door het geven van BV (hierdoor ben ik erg veel afgevallen). Maar na in maart pas weer voor het eerst ongi te zijn geworden, 2 rondes clomid te hebben gebruikt en daarna op advies nog wat aan te zijn gekomen, ben ik toch uit mezelf zwanger geraakt! :D
    We zijn helemaal in de 7e hemel.
    Toch merk ik ook weer dat het stukje angst terug is, wat ik herken bij de zwangerschap van mijn zoontje.
    Zal het allemaal wel goed (blijven) gaan...?? We proberen nu al zo veel mogenlijk te genieten.
    Want de zwangerschap is zo voorbij...oh wat heb ik dit gemist! Kan nu al uitkijken naar een dikke buik en het schoppen van de kleine! :D

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Als je een kruis krijgt, is dat de dag van je ei. Je begint dan te tellen vanaf de dag erna! Dus niet de dag van je ei meetellen! ;)

6. mootje1983

mootje1983 Bekend lid

18 mei 2009
    578
    0
    0
    Verzorgende
    noordholland
    #2206 mootje1983, 21 jun 2009
    Laatst bewerkt: 21 jun 2009
    hey..

esther@:
    wat een buikzeg, ik heb wel kleinbeetje maar niet zo erg... wat moet het straks met 40 weken :p haha

sassa@ dankje, ja gewoon positief blijven denken.

en marsa b
    welkom en gefeliciteerd!!!

hier gaat het opzich nu wel goed, klein beetje bruine afscheiding.!! gisteravond toch goed misselijk, en halve pot augurken opgegeten... lekker met ham... jam jam jam.
    haha erg toch :p
    ik ga zoontje ff helpen met plassen en dan aankleden en ff kijken of mijn vader thuis is.
    zijn hier meer meiden met een vaginale infectie? ik dacht misschien komt het bloedverlies daardoor? ik heb met zalf gesmeerd waardoor de huid dunner wordt eigenlijk toen ik stopte kwam bloed.

mootje

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ esthertje: al een mooi buikje hoor! Bij de 2e (of 3e/ 4e etc.) gaat het toch sneller he! HIhi, vind ik juist wel leuk! :)

@ futuremama81: meisie, ik snap dat je je zorgen maakt hoor! Maar dat maakt je echt geen zeurkous! Iedereen zou zo reageren denk ik. Ik hoop dat je over enkele dagen toch een prachtig hartje ziet kloppen! Mijn duimen draaien voor jou!

@ angelfire: beterschap voor je kleintje! Hopelijk was het ontbijtje wel geslaagd!

@ sassa: ja, de ene klacht wisselt zich zo af met de andere....Is niet altijd even leuk maar goed. Als we niks voelen, maakt het ons vaak ook weer zo onzeker! Hier nog geen klachtjes, maar goed, morgen is mijn officiele testdag pas. Ik denk dat ik over een paar dagen ook wel dingen ga voelen.
    Mijn mijn zoontje was ik ook steeds zo misselijk..:(

@ mama25: jij zit dus midden in een verhuizing?! Wanneer ga je officeel over? Kan best zijn dat je het al genoemd hebt hoor, maar dat weet ik natuurlijk niet! ;)

@ een fijne vaderdag allemaal!

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ mootje1983: nee geen infectie hier, maar het zou best kunnen hoor, dat je daardoor wat bloedverlies hebt! Maar het kan ook nog gewoon van innesteling komen hoor. Bij mijn zoontje had ik rond de 5 weken ook bruine afscheiding.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Angelsfire Heb niks gehoord, met mij gaat het wel. Ben druk bezig met de verhuizing, geeft genoeg afleiding. Het word nu gewoon echt mijn huisje met mijn dingen enzo.

@ Eshter Ja kan begrijpen dat je dat zegt. Enne mooi buikje hoor :)

@ Marsab officieel? Tja ben nu bezig met opknappen enzo, en volgende week gaat me pa de vloer leggen dus wanneer het af is, dan ga ik daar wonen, zodat ik niet in de rommel blijf zitten.

10. Marsab welkom bij de februari mama's. Als je ook op de lijst wilt, mag je even de link boven mijn banner aanklikken dan zie je vanzelf welke gegevens we allemaal van je willen hebben.
    En natuurlijk GEFELICITEERD!

11. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    morgen

@marsab, gefeliciteerd en welkom!!

@angelfire, ben heel benieuwd naar je foto! beterschap met je kleine man!

ik zal dadelijk als ik aangekleed ben ook een foto maken :) ik denk dat mijn buik net zo dik is als die van esther :)

@esther, hele mooie buik!!!

ga ook voor het onbijt zorgen!

fijne vaderdag allemaal!!

xx

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    @mootje1983, een half pot augurken met ham :$ Bleghhhh moet er niet aan denken hihihi! En ik hoop voor je dat het bloed idd daar vandaan komt!

@marsab, Van harte gefeliciteerd, en welkom!

@Bloempje,wil jij me foto in het boek plaatsen? n hoe is het met je, voel je je goed?

@bientjuhhh, ben ook heel benieuwd naar jou foto!

Wbt de buik, ik hoop wel dat het er 1tje is, er zitten wel tweelingen in de familie bij ons, hahaha! Laten we er maar van uitgaan dat het komt omdat het de 2e zwangerschap is :p

13. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    esther
    wow wat een buikje al!!!
    Ik zal mezelf straks ook eens gaan observeren of er iets te zien is.....Ik heb al een buikje van mezelf dus denk dt er nog niets te zien is, maar dat komt vanzelf goed!
    Is het zo dat je het bij een 2e 3e etc sneller gaat zien? Geld dit ook na 5 jaar?

Kus hanneke

14. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Jeee idd al een mooie buik. Hier is hij nog iets kleiner. Gisteren een ruimer t-shirt ekocht om het nog even te verdoezelen.

Welkom nieuwe zwangere!

Vandaag vaderdag, ik heb voor mijn man een klein cadeautje gekocht. Hij is net wakker dus ga hem zo geven.

Iedereen heel fijn weekend.

15. @esthertje, je foto staat op de site! Mooi buikje al.

Hier voel ik me vanmorgen niet zo lekker gisteren heel de dag in de stad gelopen en dat was echt te veel van het goed was kapot. Wilde vanmorgen gaan sporten, maar ben toch maar niet gegaan. Ben een beetje misselijk. Vriendje ligt nog op bed dus ik denk dat ik nog maar even tegen hem aan ga kruipen.

16. Ik heb hem vanmorgen (voordat ik zou gaan sporten hahaha) al een vaderdagcadeautje gegeven. Een rompertje met: mijn papa is de aller aller allerliefste en voor zichzelf 2 hele gave boxershorts. Ga nu weer even slapen...

Heb trouwens nog super gaaf nieuws, maar dat vertel ik later nog ben nu te moe.

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Bel je voor de zekerheid even met het ziekenhuis of de verloskundige?
    Ik heb ergens gelezen dat een BBZ ook gevaarlijk voor je kan zijn, lijkt me de moeite waard om even bij een proffesioneel iemand te checken of het nodig is eerder te komen.
    Ik weet natuurlijk niet hoe erg jouw krampen zijn, maar toch.. even bellen??:(

18. minimouse

minimouse Niet meer actief

wat een leuk idee zeg!!! hahah had ook wat voor mij geweest, alleen vriendlief wil nog wat rustig aan doen met alles voordat het weer mis gaat..

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Over de buiken: de mijne is ook al flink!
    Als ik mijn spijkerbroek aan wil trekken kom ik 10 cm tekort om de knopen dicht te maken, dus ik loop in positiebroeken.
    M'n model is ook gewoon veranderd, buik vooruit, billen achteruit.
    Kan het niet zo heel lang geheim houden meer!

20. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ bloempje: marsab - 25 jaar - Twente - 2e kindje - TB - BV

Ik denk een weer een jongen (mijn man een meisje), maar we willen het niet weten!
    Chinese kalender: jongen.

Deel Deze Pagina