echt een schatje die jasmijn! oke, dan ga ik ze ook maar uitproberen. kan ze altijd nog uitgooien als ik het niks vind
@ Troeltje die ogen!!! AHHHHH>.. mooi! @ Boni, ouderschapsverlof... zit met echt te prakkedenken wat nou handig is om te doen... hemeltje lief...
Maar het meest fijne is dat ik er nu achter ben dat als ik 1 of 2 dagen minder wil gaan werken ik niet het ouderschapsverlof gebeuren terug hoef te betalen. Pas als ik voor de helft of minder wil gaan werken... maar dat was ik niet van plan om minder dan de helft te gaan werken... haha. Zo makkelijk komen ze niet van mij af...
Whahaha! ik zie hier gaamsevlaaien in de boom vechten.. haha... eh.. Vlaamsegaaien... mooi gekleurd...
@ Maar Boni, ik moet dus aan het rekenen met manlief. Wat kunnen wij financieel trekken? Da's ook wel erg belangrijk... De kinderopvang betalen of ik of hij thuis? Wat is slimmer? Maar hoe dan ook ik wil niet compleet stoppen kunnen we ook niet veroorloven...
hoi meiden ben gisteren naar de gyn geweest en als verwacht gaan ze het toch proberen uit te rekken tot 37 weken dus moet proberen nog 2 weken vol te houden. alles voor men kleine maar begin echt zwaar te worden heb net men longarts gebeld zit nu op zijn telefoon te wachten kijken wat ie zegt want merk dat ik wel nog meer last krijg van ademhaling als ik meer weet horen jullie het wel en wat is er toch in 1 dag veel geschreven ga zo lezen maar voor zover ligt men kleine lekker in men buikie
Morgen ben ik 36 weken en dus nog 28 dagen te gaan... klinkt erg... dichtbij... En al helemaal voor Babylove en voor ViciousM.... Spannend hoor! Knuffel allemaal! En sterkte!
dank je wel lieverd ben nog nooit zover in men zwangerschap geweest dat maakt het ook spannend en eng voor mij lijkt net of als ik voor het eerst moet bevallen
Er word weer lekker veel gekletst!! Je kunt merken dat veel meiden met verlof zijn hihih! @ hier vanochtend ff met me moeder meegeweest, en ff wat boodschappen gedaan. Nu uitgeteld... pfffff Heb erg veel last van me bekken en buik. Voelt alsof mn ventje eruit valt met lopen... hmmm niet echt prettig! Verder droomde ik vannacht dat mn vliezen braken, dus sprong uit bed en plons op de grond.. meteen kwam mijn ventje ook mee huh!! Vk geloofde het niet hihih maar kwam toch maar ff kijken. Echt bizar... gelukkig maar een droom. @ dondersteen lastig... die dementie... @ Maxi cosi ik was hem niet omdat het een nieuwe is. Had voor Jaylinn een roze dus tja... nu heb ik een zwarte. @ begint idd op te schieten, ben ook erg benieuwd wanneer de eerste feb. baby zich aandient... @ angel gedondoleerd! Knufff @ Babylove heel veel sterkte!! Knufff
Babylove! Is maar goed dat je kleintje er nog in zit! JOepie! En ja... op deze manier is het idd voor het eerst... ook voor jou! Lieverd ik ga nu echt afsluiten... ik ben te gemakkelijk afgeleid. Doegie!! Jij ook mama! doegie!
Hey dondersteen, was even pauzeren dus zie je berichtje nu pas. Ben er inderdaad ook weer even. Ben aan het werk, dus probeer tussendoor mee te lezen maar reageren lukt niet altijd. Nog 10 dagen werken! Joepie.
Hoi allemaal, Heb vanaf vandaag vrij tot aan half juni. Wat luxe als je er zo over praat maae er komt nog wel wat bij kijken, niet alleen maar luieren. Wordt nu toch wel zwaar, heb een onzettende groeispurt gehad. Lijkt soms of de baby er zo uitkomt. Bij mijn laatste verloskundige afspraak was de kleine al ingedaald en de groeiecho liet zien dat ik 1 week verder was dan ze dachten. Beter een weekje eerder als later. Luuc was 2 weken eerder dus mocht er vanuit gaan dat het nu ook wat eerder kwam. Doe ik maar niet want dan zul je zien dat ik giganische overtijd loop. Het blijkt dat als je zwangerschap begint met het breken van de vliezen je dit de tweede keer vaak ook hebt. Hoop het wel ging de vorige keer erg vlot. Vanaf het moment dat de vliezen broken tot Luuc er was 6 1/2 uur. Doei
Die van mij ligt geloof ik ook met ruggetje naar voren toe, weet eigenlijk niet of ze dan de beroemde draai kunnen maken. Morgen mag ook ik weer naar de vk, dan zullen we het weten.
Zijn we mooie mannen aan het bekijken? Haha Ik hou t bij Jude Law. Ik vind hem op de 1 of andere manier zoooo enorm sexy