hahaha dat gepraat over die slijmprop. zal best kunnend at ik hem dan ook al in delen verlies. nu ik dat zo lees heb ik wel dat idee... ach zien het wel.
ja dat bedoel ik. heb alleen nieuwe onderleggers gekocht van de week dus zal er eentje in het ledikantje plaatsen dat is wel handig.
@babylove: Ik had hetzelfde zijn er voorlopig ook maar even mee gestopt. Mijn man was gewoon bang dat hij mij pijn deed. @Angelsfire; Veel sterkte de aankomende dagen. Moet de kleertjes nog uitwassen. Merk dat je bij een tweede wel veel makkelijker wordt. We hebben nog niets eens een naam, erg he. Komen er niet uit, hebben hopelijk nog een aantal weken.
netbroekjes: ik ga weer voor het sluiklaken! hoorde dat ze terug kwamen en ik vind het wel wat. afhankelijk van hoe mijn buik gaat doen hoor. Scheren: dat lukte me nog maar moet een nieuwe poging wagen dus ben benieuwd hahaha Boni: schattige foto!
niet schamen je moet het toch ergens kwijt Ik denk dat het komt omdat je kleintje laag ligt en dan rekt alles ect. knuf!
netjes hoor! hier ook een schatting op 6,5 pond dus. en gek idee he dat het allemaal zo kan gaan gebeuren!
doorwerken en verlof: ben zo blij dat ik echt klaar ben nu. nu voelt het pas echt als verlof hebben, wat ik anders nu dus ook zal hebben gehad. mijn meoder heeft zo iets leuks gemaakt voor als de kleine meid er is en ik ahd net een creatief idee dus ga even wat eten en dan iets leuks maken
@Boni, lieve foto!! Wat een schatje is het zeg! @ Babylove, ik herken het wel. Wij vrijen niet vaak meer hoor, maar het voelt toch wel echt anders en daarna heb ik ook last van een zeurend pijntje in mijn buik. En schamen...? Waarvoor? Is de oudste beweging van de wereld Netbroekjes... hmm?! Tja, ze zitten in het kraampakket. Ik kijk wel wat ze me aansmeren in het ziekenhuis straks. Een netbroekje is wel handig omdat het zo meerekt en als je veel bent doorgelekt dan is het wegwerp idee wel zo fris. Gewoon hop in de vuilnisbak. Maar een sluitlaken is echt iets wat ze vroeger deden he? Heeft dat ook iets te maken met het tegengaan van een verzakking ofzo? Doen ze dat tegenwoordig weer? Verder nog wat foto's gezien van knappe mannen... niet echt mijn types! Ik vind deze hieronder een mooie stoere man met karakter in zijn gezicht. NICOLAAS KOOI!!! Bekijk bijlage 41659